Mitä hemmettiä tuo Bilteman mainos tekee täällä ?
Käyttekö muka siellä? Lopettakaa, niin mainos lähtee.
Kommentit (29)
Mitä vikaa on Biltemassa? Musta se on ihan hyvä liike tietyissä asioissa. Mieluummin haluaisin ton Sinkkosen naaman tosta helvettiin. Tulee aina mieliteko tappaa kehitysvammaisia lapsia kirveellä kun näkee sen lärvin. On todella ärsyttävä.
Olen ostanut biltemasta mm. puutarhanhoitovälinteitä, keittiövälineitä, kodin säilyykseen liittyviä asioita, lapsiporttia, eläintavaraa jne.
Erinomaisen ikävystyttävä trolli tämä übernaisellinen hyperhetero!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:42"]Kävisin varmaan jos olisi lähempänä. [/quote] Öö niinku mitä hakisit sit jos saan kysyy [/quote] Varmaan samoja tavaroita mitä nyt haen esim. Motonetista. [/quote] Noo mitä sit sieltä haet ? :)
[/quote]
Viimeksi ainakin autoon raidetangon päät ja jarrupalat. Lisäksi tein jotain heräteostoksia, olisiko ollut mattopuukko ja jotain muuta, en muista tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"]
Ootte noloja lyhythiuksisia miesämmiä. Menkää kosmetologille naamanputsaukseen ja plastiikkakirurgille naamaleikkaukseen. Itse menen ostamaan Chanelia ja lakkaamaan kynnet. Itse en tuohon firmaan astu, koska olen nainen.
[/quote]
Olet silmälasipäinen mies.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:29"]Minä (nainen) käyn biltemassa, miehet pyörii myös täällä.
[/quote]
Mitä haet ? Haetko esim. kaksoiskartio työkalua, holkkisarjaa, commonrail testauslaitetta vai mitä kerro toki miksi änkeät ko. kauppaan ? Luulen että et tiedä noista mitään. T. N24
[/quote]
Leipomisjuttuja haen ma. :-)
Miksi alapeukutellaan toisten ostoksia? :D
Oon ostanut sieltä lapsille leluja, jotain radio-ohjattavia juttuja ja pihapelejä. Ja ihan tavallinen pitkähiuksinen nainen olen.