Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video Boriksen ja Zelenskyn kävelylenkistä

Vierailija
10.04.2022 |

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/4547174

Tuossa pitää olla turvajärjestelyt kohdallaan :O

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen juuri kirjaa Ukrainan niistä suurista mielenosoituksista.

Homma lähti siitä, että silloinen presidentti peruikin assosiaatiosopimuksen EUn kanssa. Ihmiset raivostuivat, koska EU merkitsee heille enemmän kuin mitä se käytännössä on.

Heille sopimuksen purkaminen näyttäytyi paluuseen jonnekkin NL aikaan, ei tulevaisuutta, ei työpaikkoja, ei minkäänlaista kehitystä. Tämän presidentti vei heiltä.

Ja jos ihmisellä ei ole enää tulevaisuutta, niin siinä vaiheessa ei ole enää menetettävää. Haastatellut kansalaiset kertoivat, etteivät lähde torilta muuten kuin ruumispusseissa. Olivat valmiit maksamaan miten suuren hinnan tahansa, kunhan olisi mahdollisuus tulevaisuuteen.

Zelenskiy hymyili kuin Hangon keksi, kun Ursula von der Leyen kävi, juurikin tästä historiasta ja EUn asemasta johtuen. Heille se näyttäytyy parempana tulevaisuutena, jossa ihmisillä on toivoa, ilman että tarvitsee lähteä siirtolaisena jonnekkin muualle töihin. On kerrankin jotain omaa ja päätösvaltaa tulevaisuutensa suhteen.

Kirja kiinnostaa! Mikä sen nimi on?

Vierailija
162/187 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rohkeita vierailijoita. Kiva vastaanotto, kun asehenkilöt vastassa. Zelenskyitä tapaamassa tänään Puolan, Viron, Latvian ja Liettuan presidentit.

The leaders of Poland and Baltic states are in #Kyiv for meeting with Zelensky

https://twitter.com/guyelster/status/1514226610374955008

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyi on kai tosi lyhyt? Jos Johnson on 175 cm niin tuo on jotain 165?

Naisten pituuspakkomielle on jotain todella omituista..

Mitä sillä on merkitystä onko se 200cm vai 170cm?

Ite olen huomannut merkittävänä miehenä ja hyvännäköisenä, että naiset antaa lisäsenttejä vaikka olisit lyhyt.

Olen ollut ikävässä tilanteessa jossa nainen tivaa että olen 180cm, vaikka olen 170cm.

Mutta koska olen hänelle mieleen, niin hän pakottaa minut julkisesti kovaan ääneen 180cm mieheksi.

Vaikka en ole ja pituus ei ole minulle ongelma. Naisille se on. Heitä häiritsee tuntea vetoa lyhyeen mieheen. Lumoan heidät haltija voimillani.

Voi hyvä luoja sun kirjoitusta. 🤣

Mä olen 169cm pitkä ja olen naimisissa miehen kanssa joka on mua 2cm lyhyempi. Ei hävetä tuntea häneen vetoa ja rakastaa häntä. En mä pituuden perusteella ole puolisoa itselleni katsellut.

Vierailija
164/187 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen huomannut merkittävänä miehenä ja hyvännäköisenä, että naiset antaa lisäsenttejä vaikka olisit lyhyt.

Olen ollut ikävässä tilanteessa jossa nainen tivaa että olen 180cm, vaikka olen 170cm.

Mutta koska olen hänelle mieleen, niin hän pakottaa minut julkisesti kovaan ääneen 180cm mieheksi.

Vaikka en ole ja pituus ei ole minulle ongelma. Naisille se on. Heitä häiritsee tuntea vetoa lyhyeen mieheen. Lumoan heidät haltija voimillani.

Voi hyvä luoja sun kirjoitusta. 🤣

Mä olen 169cm pitkä ja olen naimisissa miehen kanssa joka on mua 2cm lyhyempi. Ei hävetä tuntea häneen vetoa ja rakastaa häntä. En mä pituuden perusteella ole puolisoa itselleni katsellut.

Mä olen 157 senttinen ja mieheni on 168, hyvin on tullut elämää eletyksi yhdessä jo yli 45 vuotta, eikä kummankaan 'pätkyys' ole meitä eikä muitakaan haitannut.

Se on mukavampi toista ktsella samalla korkeudella silmiin, ettei niskt kulu kun koko ajan kaula kenossa pidempää killistelisi. Mikä helkutin alemmuuskompleksi joillakuilla on tuo toisten pituus. 

Vierailija
165/187 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zele on juuri sopivan pituinen.

Se kyrpii vain pitkiä miehiä, jotka kokee olevansa pituutensa perusteella muita miehiä parempia.

Vierailija
166/187 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita kommentteja kun lukee, ei ikinä arvaisi, mikä ketjun otsikko on!

Hairahduksia aina sattuu, mutta tuo pituus juttu on käsittämätöntä kyllä koko palstalla, ei vain tässä ketjussa. Jokainen on sellainen pätkä kuin on geenit saanut, itse olen 157 senttinen ja mieheni on 168 senttinen pätkä, ei ole kummankaan elämää haitannut, päin vastoin, pää ei kolise jokapaikkaan, kun johonkin ahtaaseen joutuu menemään.

Mitään merkitystä ei minulle ainakaan ole kenenkään korkeusmitasta, mutta jo oikein pitkä on vierellä niin on hankalaa niskat kenossa keskustella seisaallaan. Mielummin silmät suht'samalla tasolla.

Oma kokemukseni näistä Zele-ketjuista on, että pituudesta täällä mesoaa vaan pari miestä. Taustalla katkeruus siitä, että normaalisti naiset haluaa pitkiä miehiä ja nyt kun kuolaavatkin lyhyttä, niin sekin on jotenkin väärin (?). En ihan ymmärrä logiikkaa. Zeleä kuolaavat naiset eivät täällä pituudesta puhu. Jokainen kuolaaja on googlettanut Zeleä tarpeeksi tietääkseen, että tämä on lyhyt eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Ehkäpä jopa päinvastoin.

Saattaa olla sikäläisittäin ihan normaalimittainen. Ja kuten niin monta kertaa om todettu, mitä väliä. Miehekkyys ei ole senteistä kiinni. Näin muuten jonkun videon Boriksen saapumisesta Kiovaan, jossa kommentoi Zelenskyin hyvännäköisyyttä, vaikka on ollut viime aikoina niin rankkaa.

Vierailija
167/187 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita kommentteja kun lukee, ei ikinä arvaisi, mikä ketjun otsikko on!

Hairahduksia aina sattuu, mutta tuo pituus juttu on käsittämätöntä kyllä koko palstalla, ei vain tässä ketjussa. Jokainen on sellainen pätkä kuin on geenit saanut, itse olen 157 senttinen ja mieheni on 168 senttinen pätkä, ei ole kummankaan elämää haitannut, päin vastoin, pää ei kolise jokapaikkaan, kun johonkin ahtaaseen joutuu menemään.
Mitään merkitystä ei minulle ainakaan ole kenenkään korkeusmitasta, mutta jo oikein pitkä on vierellä niin on hankalaa niskat kenossa keskustella seisaallaan. Mielummin silmät suht'samalla tasolla.

Oma kokemukseni näistä Zele-ketjuista on, että pituudesta täällä mesoaa vaan pari miestä. Taustalla katkeruus siitä, että normaalisti naiset haluaa pitkiä miehiä ja nyt kun kuolaavatkin lyhyttä, niin sekin on jotenkin väärin (?). En ihan ymmärrä logiikkaa. Zeleä kuolaavat naiset eivät täällä pituudesta puhu. Jokainen kuolaaja on googlettanut Zeleä tarpeeksi tietääkseen, että tämä on lyhyt eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Ehkäpä jopa päinvastoin.

Saattaa olla sikäläisittäin ihan normaalimittainen. Ja kuten niin monta kertaa om todettu, mitä väliä. Miehekkyys ei ole senteistä kiinni. Näin muuten jonkun videon Boriksen saapumisesta Kiovaan, jossa kommentoi Zelenskyin hyvännäköisyyttä, vaikka on ollut viime aikoina niin rankkaa.

Tää muitten poliitikkojen fan boying / fan girling on oikeesti aika huvittavaa 😅

Vierailija
168/187 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä pituuskommentti nyt naisiin ja heidän mieltymyksiinsä liittyi? Joku aika sitten oli jossain iltalehdessä artikkeli, että naiset on 'Zeleen' vähän ihastuneita tai jotain, eikä pituudesta puhuttu yhtikäs mitään.

Naiset voisi joskus keskittyä asioihin eikä ihmisten ulkonäköön.

Tässähän nimenomaan ei keskitytä ulkonäköön. Zelen ulkonäkö alkoi viehättää naisia sen jäljeen kun hän osoitti olevansa äijien äijä luonteeltaan. Edes lyhyys ei siinä kohtaa haittaa. 

No siis hyvännäköinen Zele on ollut jo teinistä saakka, mutta kieltämättä tuo persoonallisuuden paljastuminen vain korostaa sitä komeutta.

Ja siitä, onko ok kuolata sotaa käyvän maan presidenttiä: minusta on, jos samalla tiedostaa kuinka vakava tilanne on ja jotenkin yrittää auttaa - vaikka eihän yksiitäinen tavis paljoa voi tehdä. Eri asia olisi sulkea silmät uutisilta ja suhtautua kuviin ja videoihin pelkkänä viihteenä. Toivottavasti sain selitettyä mitä ajattelen...

Vierailija
169/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelefanikerho, ootteko täällä kuulolla?

Vierailija
170/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olemme siirtyneet palstan muihin kategorioihin. Eilisen riehunnan takia. Sun on etsittävä meidät. 😉

Vierailija
171/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla täällä, etsivä löytää. ..muualle vaan

Vierailija
172/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi surku, mistä tässä nyt osaa hakea...

Vierailija
173/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelua nyt, mistähän löytyisi

Vierailija
174/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelua nyt, mistähän löytyisi

Yritän, yritän... eilen oli puhetta yhdestä tietystä vaihtoehdosta.

Vierailija
175/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää että ei saa jutella Zelestä.

Vierailija
176/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kadottiin. Prkl! Mut periks ei anneta!

Vierailija
177/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että maapallolla käppäilee jotain näin kuumaa, mutta siitä ei sais puhua eikä pukahtaa.

Vierailija
178/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt vaikka tätä ihanaa. <3

https://www.instagram.com/p/Cg2DKqxrOyh/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
179/187 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miksi noitten pitää tuolla kävellä :( Kyllä mun mielestä Zele vilkuilee välillä kattoja hermostuneen näkösenä

Vierailija
180/187 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmeeni kun kaikki Zele ketjut vaan katoilee"

https://www.instagram.com/p/CgANph0rgTg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi