Video Boriksen ja Zelenskyn kävelylenkistä
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/4547174
Tuossa pitää olla turvajärjestelyt kohdallaan :O
Kommentit (187)
Ihmisten ainainen ulkonäön arvostelu tällä foorumilla menee yli hyvän maun rajan. Koittakaapa ymmärtää, että on pitkiä ja pätkiä sekä paljon siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi on kai tosi lyhyt? Jos Johnson on 175 cm niin tuo on jotain 165?
Naisten pituuspakkomielle on jotain todella omituista..
Mitä sillä on merkitystä onko se 200cm vai 170cm?
Kunhan kysyin. Ei olekaan mulle, sulle taitaa olla.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vitsi toi Boris Johnson on niin pölvästin näköinen. :D Takki auki ja tukka pystyssä laahustaa menemään tuolla. Niin kuin aina.
Se on kai niissä piireissä jotenkin siistiä, jos yläluokkainen ihminen näyttää seitsemän veljeksen Juhanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö heinäpää ja näyttelijäpelle😁
Botox-naama putte se vasta huvittava klovni onkin.
Se oli kyllä kaikkien aikojen huvittavin kuva missä se eistuu ilman paitaa hevosen selässä ja kuvittelee varmaan näyttävänsä kovalta äijältä. Totuus on se että näyttää kuin joku laitoksesta haettu vanha setä olisi nostettu hevosen selkään ryppyinen nahkatakki päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä kaikkien aikojen huvittavin kuva missä se eistuu ilman paitaa hevosen selässä ja kuvittelee varmaan näyttävänsä kovalta äijältä. Totuus on se että näyttää kuin joku laitoksesta haettu vanha setä olisi nostettu hevosen selkään ryppyinen nahkatakki päällään.
Olin joitain vuosia sitten venäjällä ja ajattelin, että tämän kaduilla myytävän putinkrääsä on jokin meemi. Kysyin asiasta ja hyvä, että venäläismummelit eivät hakanneet minua hengiltä.
Miten Zelenskyi tuon tekee? Oli rinnalla kuka tahansa, niin Zelenskyi on ainoa alfa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joitain vuosia sitten venäjällä ja ajattelin, että tämän kaduilla myytävän putinkrääsä on jokin meemi. Kysyin asiasta ja hyvä, että venäläismummelit eivät hakanneet minua hengiltä.
Tuskin ne "mummelit" olivat yhtään sinua vanhempia. Venäjällä kun ei ole mistään terveellisistä elintavoista tietoakaan niin siellä ollaan jo nuorena mummojen ja pappojen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Zelenskyi tuon tekee? Oli rinnalla kuka tahansa, niin Zelenskyi on ainoa alfa tilanteessa.
Rohkeus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on suorassa suhteessa munan pituuteen :)
Mun mielestä, vaikka komea onkin, se näyttää väsyneeltä ja vähän ahdistuneelta. Just sellaiselta että on monta viikkoa pelännyt 247 että joku hyökkää nurkan takaa.
Toivon todella että saa pian huokaista ja lakata pelkäämästä.
Vierailija kirjoitti:
https://static01.nyt.com/images/2014/06/16/world/17iht-letter17/17iht-l…
Kunnon paskamaha ja roikkuvat miestissit.
Tykkäsi eli ei, Putin on läntisen maailman gay-piireissä hottis niiden joukossa jotka pitää vanhemmista autoritäärisistä sedistä 😁
Onkohan kukaan uskaltanut kertoa tuota hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://static01.nyt.com/images/2014/06/16/world/17iht-letter17/17iht-l…
Kunnon paskamaha ja roikkuvat miestissit.
Tykkäsi eli ei, Putin on läntisen maailman gay-piireissä hottis niiden joukossa jotka pitää vanhemmista autoritäärisistä sedistä 😁
Onkohan kukaan uskaltanut kertoa tuota hänelle?
Kieltämättä tuossa kuvassa on sellainen Village people henkinen homoeroottinen lataus olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna tai Sauli ei uskaltais tehä noin
Eikä Putte uskalla vierailla rintamalla, mitä Zelenskyi on tehnyt. Vai pelkääkö se harhaluotia omalta puolelta tai jäämistä oman tankin alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna tai Sauli ei uskaltais tehä noin
Eikä Putte uskalla vierailla rintamalla, mitä Zelenskyi on tehnyt. Vai pelkääkö se harhaluotia omalta puolelta tai jäämistä oman tankin alle?
Se patu on niin lääkitty että se pelkää että sen oma varjo käy sen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen huomannut merkittävänä miehenä ja hyvännäköisenä, että naiset antaa lisäsenttejä vaikka olisit lyhyt.
Olen ollut ikävässä tilanteessa jossa nainen tivaa että olen 180cm, vaikka olen 170cm.
Mutta koska olen hänelle mieleen, niin hän pakottaa minut julkisesti kovaan ääneen 180cm mieheksi.
Vaikka en ole ja pituus ei ole minulle ongelma. Naisille se on. Heitä häiritsee tuntea vetoa lyhyeen mieheen. Lumoan heidät haltija voimillani.
Noita kommentteja kun lukee, ei ikinä arvaisi, mikä ketjun otsikko on!
Rohkeita jätkiä. En juuri ole Boriksesta tykkäillyt tähän asti, mutta nyt Ukrainan sodan alettua hänen pinnansa ovat nousseet kyllä valtavasti. Tässä kävelyssä oli suurta symboliikkaa, sen painoarvo oli valtava. Ulkonäöistä sinänsä viis, mutta silti: Zelenskyi näytti yhtä syötävältä kuin aina.
Slava Ukraini!
Borikselle tämä sota tuli kyllä sopivaan aikaan kesken koronabileskandaalin, olisi joutunut muuten eroamaan.
Viraaliksi on tullut video Zelenskyin rokotustilaisuudesta. Ei sellaista hauista hevin unohda!