Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Video Boriksen ja Zelenskyn kävelylenkistä

Vierailija
10.04.2022 |

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/4547174

Tuossa pitää olla turvajärjestelyt kohdallaan :O

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borikselle tämä sota tuli kyllä sopivaan aikaan kesken koronabileskandaalin, olisi joutunut muuten eroamaan.

Sen takiahan se tuonnekin lähti nyt poseeraamaan. Sisäpolitiikkaa.

Vierailija
42/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat yllättävän usein ensimmäisinä (ei aina) auttamassa kun kriisejä maailmalla syntyy.  Saarivaltiona ovat oppineet ja joutuneet sotimaan turhankin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kommentteja kun lukee, ei ikinä arvaisi, mikä ketjun otsikko on!

Hairahduksia aina sattuu, mutta tuo pituus juttu on käsittämätöntä kyllä koko palstalla, ei vain tässä ketjussa. Jokainen on sellainen pätkä kuin on geenit saanut, itse olen 157 senttinen ja mieheni on 168 senttinen pätkä, ei ole kummankaan elämää haitannut, päin vastoin, pää ei kolise jokapaikkaan, kun johonkin ahtaaseen joutuu menemään.

Mitään merkitystä ei minulle ainakaan ole kenenkään korkeusmitasta, mutta jo oikein pitkä on vierellä niin on hankalaa niskat kenossa keskustella seisaallaan. Mielummin silmät suht'samalla tasolla.

Vierailija
44/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä katse 😍

https://www.listal.com/viewimage/15567755

UKRAINAN CHARCOAL VOITTAA TUON MENNENTULLEN JA VAATTEET PÄÄLLÄ

Vierailija
45/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://static01.nyt.com/images/2014/06/16/world/17iht-letter17/17iht-l…

Kunnon paskamaha ja roikkuvat miestissit.

Tykkäsi eli ei, Putin on läntisen maailman gay-piireissä hottis niiden joukossa jotka pitää vanhemmista autoritäärisistä sedistä 😁

Onkohan kukaan uskaltanut kertoa tuota hänelle?

Jälleen kerran io tech sivuilla on kuvia putinista rinnatusten Tom of Finland kuvien kanssa. Hyvin on niihin kuviin putin tutustunut, kun on poseerauksiaan suunitellut.

Liekö tarkoituksella yksiyhteen, vai onko 'vahinko' tai kenties suuntautumista....

Vierailija
46/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyi on kai tosi lyhyt? Jos Johnson on 175 cm niin tuo on jotain 165?

Naisten pituuspakkomielle on jotain todella omituista..

Mitä sillä on merkitystä onko se 200cm vai 170cm?

Mitä tämä pituuskommentti nyt naisiin ja heidän mieltymyksiinsä liittyi? Joku aika sitten oli jossain iltalehdessä artikkeli, että naiset on 'Zeleen' vähän ihastuneita tai jotain, eikä pituudesta puhuttu yhtikäs mitään.

Naiset voisi joskus keskittyä asioihin eikä ihmisten ulkonäköön.

Jos kyseessä olisi edes vähän söpö nainen niin eiköhän joka toinen mies taas keskittyisi pääasiassa sen ulkonäköön. Onhan näitä nähty.

Vierailija
47/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boris on ehkä 5 cm pitempi. Mutta puolet paksumpi…

Zelellä on söpö lihaksikas masu, jota mielellään pussailisi: https://static.timesofisrael.com/www/uploads/2021/03/AP21061452635927-6…

Vierailija
48/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne uskaltavat kävellä noin avoimesti? Eikö siellä ole sota?

Ovat Kiovassa, venäläiset sotilaat on potkittu Krimille, mutta eivät varmaan pysy siellä.

Lisäksi tuota ei varmastikaan ole etukäteen kuulutettu missään.

Luulisin, että siellä elää piilossa myös venäjän vakoojia tms. ihan niinkuin Suomessakin. Onneksi vaan eivät tiedä ennalta näistä tapaamisista tai Zelen käynneistä sairaaloissa, eivätkö siten pysty suunnittelemaan mitään vahingollista. 

Vierailija
49/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelellä on söpö lihaksikas masu, jota mielellään pussailisi: https://static.timesofisrael.com/www/uploads/2021/03/AP21061452635927-6…

Ajattelen aina tätä kuvaa masturboidessa…oon herännyt nyt monena aamuna tuhmiin ajatuksiin..

Vierailija
50/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hairahduksia aina sattuu, mutta tuo pituus juttu on käsittämätöntä kyllä koko palstalla, ei vain tässä ketjussa. Jokainen on sellainen pätkä kuin on geenit saanut, itse olen 157 senttinen ja mieheni on 168 senttinen pätkä, ei ole kummankaan elämää haitannut, päin vastoin, pää ei kolise jokapaikkaan, kun johonkin ahtaaseen joutuu menemään.

Mitään merkitystä ei minulle ainakaan ole kenenkään korkeusmitasta, mutta jo oikein pitkä on vierellä niin on hankalaa niskat kenossa keskustella seisaallaan. Mielummin silmät suht'samalla tasolla.

Oma kokemukseni näistä Zele-ketjuista on, että pituudesta täällä mesoaa vaan pari miestä. Taustalla katkeruus siitä, että normaalisti ”naiset haluaa pitkiä miehiä” ja nyt kun kuolaavatkin lyhyttä, niin sekin on jotenkin väärin (?). En ihan ymmärrä logiikkaa. Zeleä kuolaavat naiset eivät täällä pituudesta puhu. Jokainen kuolaaja on googlettanut Zeleä tarpeeksi tietääkseen, että tämä on lyhyt eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Ehkäpä jopa päinvastoin.

Vierailija
51/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen aina tätä kuvaa masturboidessa…oon herännyt nyt monena aamuna tuhmiin ajatuksiin..

Siitä löytyy muutakin matskuu. Selaile instaa reilusti taaksepäin aikaan ennen presidenttiyttä. You're welcome. :D

Vierailija
52/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä löytyy muutakin matskuu. Selaile instaa reilusti taaksepäin aikaan ennen presidenttiyttä. You're welcome. :D

Joo oon huomannu saman voi hyvänen aika jos joku tietäisi mihin mä käytän jonkun poliitikon postauksia… -sama

Vierailija
53/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia videoita....ei tarvi kuin ajatella, niin taivas lyö tulta ja maa järkkyy....

Vierailija
54/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oon huomannu saman voi hyvänen aika jos joku tietäisi mihin mä käytän jonkun poliitikon postauksia… -sama

Ei voi mitään, mutta addikti niihin olen, eikä tarvi edes katsoa enää, pelkkä ajatus....

Vierailija
55/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole itse kukin niitä käyttänyt. Eikä siinä ole mitään pahaa. Zele on tässä tilanteessa se hyvis ja vielä komea sellainen. Ihan normaalia olla lääpällään siihen.

Vierailija
56/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni näistä Zele-ketjuista on, että pituudesta täällä mesoaa vaan pari miestä. Taustalla katkeruus siitä, että normaalisti ”naiset haluaa pitkiä miehiä” ja nyt kun kuolaavatkin lyhyttä, niin sekin on jotenkin väärin (?). En ihan ymmärrä logiikkaa. Zeleä kuolaavat naiset eivät täällä pituudesta puhu. Jokainen kuolaaja on googlettanut Zeleä tarpeeksi tietääkseen, että tämä on lyhyt eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta. Ehkäpä jopa päinvastoin.

Min oon 156senttinen, ei haittaa vaikkei paljoa pidempi olisikaan, on tuo kumminkin 170 kuukkelin mukaan, oma miekkonen on 168.

Vierailija
57/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelenskyi on kyllä sellainen ukkeli, että taitaa mennä pari vuosikymmentä, ennenkuin tulee samanlainen, yksittäiseen mieheen kohdistuva pandeeminen ryhmäihastuminen naisten keskuudessa. Ihan kuin se olis syntynyt tuohon osaan, mikä sillä nyt on. Äärettömän seksikäs, mutta samalla myös sympaattinen. Taustallaan hänen olisi "pitänyt" olla heikko sota-ajan presidentti, mutta kukaan muu ei olisi voinut selviytyä tilanteesta samalla tavalla. Kuvitelkaa nyt joku Poroshenko tuohon tilanteeseen. Tai oikeastaan kuka tahansa länsimainen johtaja. Zele on samaan aikaan "tavallinen" ja ei-poliitikkomainen, mutta jotenkin myös ihmeellinen. Tausta ja koko tilanne on jotenkin ihmeellinen.

Vierailija
58/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa unta ennenkuin....joskus puolenyön jälkeen

Vierailija
59/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Boris on myös symppis! Nostan hattua kaikille länsimaan johtajille, jotka uskaltautuvat Kiovaan. Vaikka siellä on nyt rauhallista, niin ei se kuitenkaan ole sama asia kuin kaffitella jossain Brysselissä, Lontoossa tai edes Helsingissä.

Ovatko muut kuin Boris uskaltautuneet tuollaiselle pitkälle kävelylenkille? Kyllä hän tuossa jonkinlaiset riskin otti. Toki Zele myös, mutta hänen rohkeutensa jo tiedetäänkin.

Vierailija
60/187 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottivatko toisiltaan kakkoseen?

Ei, kun tuo tapahtui vaan sinun unissasi. Eikä siinä ole mitään hävettävää. :)