Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kitisette "fitnessbuumista", herätkää!

Vierailija
04.10.2015 |

Siinä että yhä useampi ihminen on alkanut pitää huolta terveydestään ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, se on ainoastaan hyvä asia, jossa vain sohvaperuna näkee jotain negatiivista... Heitähän se ärsyttää, että joku oikeasti näkee vaivaa oman terveytensä eteen... Kateutta se on! Keksitään sitten kaikenlaisia tekosyitä, joista typerimpiä on "fitness on pinnallista" SIINÄ ETTÄ PITÄÄ KEHOSTAAN HUOLTA EI OLE MITÄÄN PINNALLISTA! Teennäistä totuuden vääristelyä... Lihaksissa ei ole mitään epäluonnollista. Päinvastoin sohvalla makoilu ja sipsien mussutus on epäluonnollista. Ihminen on luotu liikkumaan!!

Jos tämä loukkasi, katso peiliin!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:50"]

No mä pidän itsestäni huolta: syön terveellistä monipuolista ruokaa, lenkkeile, nostelen painoja kotonani pari kertaa viikossa, käyn kerran viikossa uimassa. Mulla on normaali vartalo johon olen tyytyväinen. Ei ole tarvetta pupeltaa pelkkää kaurapuuroa, rahkaa ja proteiinipatukoita. Eikä myöskään trimmata vartaloani "täydelliseksi" salilla roikkumalla ja peilailemalla itseäni peilistä miettien onko perseessäni juuri oikeanlainen täydellinen kaari. Olen terve ja liikunnallinen, olen onnellinen.

[/quote]

Hyvä. Olethan kuitenkin tietoinen että nämä sohvaperunat eivät nostele painoja eivätkä käy uimassa? ja kyllä siellä salilla voi käydä uimisen ohessa...

ap

[/quote]

Oletko ap tietoinen, että mitään noista asioista ei ole pakko tehdä jos ei halua? 

[/quote]

Mutta silloin on huono ihminen.

AP

[/quote]

Tämä en ollut minä, mutta on kyllä aika säälittävää vedota "mun ei oo pakko ku mä en haluu!!" Sohvaperunat on tekosyineen ku jotain kakaroita...

ap

Vierailija
62/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jälleen kerran vaihtoehtoina ovat vain fitness(bimboilu) tai sipsien syöminen sohvalla. Olisikohan välissä kenties lukuisia erilaisia variaatioita.

p.s. Käyn salilla(kin), mutta syön toisinaan myös sipsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä se salilla käyminenkään ei takaa tervettä itsetuntoa.

Vierailija
64/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice. 75 prosenttia syömishäiriöpotilaistani on jossain tekemisissä fitnessin kanssa. Juu on ihan hyvä harrastus, mutta kun fitness ottaa hallinnan koko elämässä niin sitten on vähemmän hyvä juttu.

Vierailija
65/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:10"]

Eli jälleen kerran vaihtoehtoina ovat vain fitness(bimboilu) tai sipsien syöminen sohvalla. Olisikohan välissä kenties lukuisia erilaisia variaatioita.

p.s. Käyn salilla(kin), mutta syön toisinaan myös sipsejä.

[/quote]

Puhun nyt sohvaperunoista jotka eivät käy salilla lainkaan.

ap

Vierailija
66/66 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:13"]

Nice. 75 prosenttia syömishäiriöpotilaistani on jossain tekemisissä fitnessin kanssa. Juu on ihan hyvä harrastus, mutta kun fitness ottaa hallinnan koko elämässä niin sitten on vähemmän hyvä juttu.

[/quote]

Kumma juttu että täältä AV:lta löytyy aina joku ammattiasiantuntija lääkäri kaikkitietävine argumentteineen.

Ei ole pakko harrastaa fitnessiä. Voi sitä muutenkin salilla käydä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä