Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demi Lovatosta upea alastonkuva!

Vierailija
04.10.2015 |

Istuu ammeen reunalla selin, kapea vyötärö ja ihana peppu! Kuumentaa jopa tällaista pesunkestävää heteronaista :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:35"]https://instagram.com/p/8Zl8exuKiH/?taken-by=ddlovato

ap
[/quote]

On kiihottava kuuma, tuosta kun pääsisi takaapäin panemaan.

En usko että palstalaisista av-mammoista keneltäkään löytyy tuollaista runkoa ja ennen kuvaa missä jossain lukee av on täysin turha selittää yhtään mitään.
T.m

Vierailija
22/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tuossa anusaukko? Luoja paratkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:35"]https://instagram.com/p/8Zl8exuKiH/?taken-by=ddlovato

ap
[/quote]

On kiihottava kuuma, tuosta kun pääsisi takaapäin panemaan.

En usko että palstalaisista av-mammoista keneltäkään löytyy tuollaista runkoa ja ennen kuvaa missä jossain lukee av on täysin turha selittää yhtään mitään.
T.m
[/quote]
Kerrotko vielä, miksi yksikään nainen haluaisi todistella aaveella fantasioitaan jakavalle miehelle oman vartalon paremmuuttaan?

Vierailija
24/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:50"]Mitä ihmeellistä tuossa on? Mä oon yli 40 ja sanoisin, että näytän paremmalta. Mulla ei oo noin leveät hartiat, vyötäröni on kapeampi, eikä mulla ole käsivarsissa mitään töherryksiä ;). [/quote] Voit aloittaa tuon ehdotetun ketjun omalla poseerauksela, sitten uskon.

[/quote]No miten mä itsestäni tuollaisen kuvan ottaisin? Ja en mä kyllä niin typerä ole, että alkaisin itsestäni alastonkuvia jaella yhtään missään. Mitä ihmeellistä on olla tuota paremman näköinen? Ei se kovin paljon vaadi, normaalipaino ja liikuntaharrastuksia, itse olen joogannut 25 v, jumpannut vielä pidempään, hiihdän, käyn jonkinverran salilla, uin ja pari vuotta sitten aloitin pilateksen. En edes yritä olla erityisen hyvännäköinen, se tulee ihan luonnostaan kun liikkuu ja syö oikein. Ei todellakaan mitään ihmeellistä.

Ja tiedän monta ikäistäni ja vanhempaakin todella upeakroppaista naista.

[/quote]

Kyllä siihen vaaditaan myös hyvät geenit. Kaikilla ei ole tiimalasivartaloa.

Vierailija
25/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvalla varsinkaan suomalaisella on tuon mallista vartaloa. Useimmilla on korkeampi lantio, eli sellainen ylhäältä heti vyötärön alta leveä luustoltaan, jolloin tuollaista ylhäältä kapeaa sydämenmuotoista lantio/takapuolilinjaa ei synny. Lisäksi monella ei tuolla tavalla kauniisti levene vyötäröstä kainaloihin yläkroppa vaan on tasapaksu takaapäin. 

Itsekin olen tiimalasi, mutta en valitettavasti yhtään tuon näköinen, vaan semmoinen "neliömäinen", eli leveät hartiat, yläkroppa tasapaksu takaapäin katsoen, kapea vyötärö mutta sitten neliömäinen ylhäältä asti leveä lantio, ns. laatikkoperä.

Vierailija
26/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea vartalo! Demi on kyllä kaunistunut vuosien varrella. Mun mielestä virkistävää katsella vaihteeksi kurvikkaampia naisia näiden hoikkien siimojen jälkeen.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
27/27 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän kyllä että av-mammat ovat samannäköisiä ja jopa upeampia kuin Demi tuossa kuvassa, en sitä kielläkään, mutta sanonpahan vaan että kuuma kuva mielestäni ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme