Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton 100 päivää menossa nyt 3/100.
Tänään 6/100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton 100 päivää menossa nyt 3/100.
Tänään 6/100.
Alkoholiton 50 vuotta menossa nyt 20/50. Yhtä ihmeellistä kuin oli 3. ja 6. päivä, siellä ne päivät ovat kuin helminauhassa.
Jääkaapissa on ruokaa ja flunssakin
alkaa taittua.
Oli just ja just varaa maksaa kaikki laskut. Ruoka ym. menojen jälkeen ei jäänyt mitään puskuria tulevan varalle eikä yhtään säästöjä, mutta ei tullut velkaakaan. Olen nykyään onnellinen joka kuukausi ihan jo siitä.
Mulla on lämmin, ja vatsa on täynnä hyvää ruokaa ja herkkuja😊
Sohvalla makaan, lämmin koira jaloissa, takassa tuli, ei stressiä mistään just nyt.
Täytyy sanoa, että olen tällä hetkellä aika syvissä vesissä. Mennyt vuosi oli henkisesti raskas. Työstressi, riittämättömyyden ja epäonnistumisen tunne on vuorotellut päivittäin. Tuntuu, että romahdan. Ihmissuhteisiin liittyvät asiat myös pyörineet mielessä.
Mutta fyysinen terveys on hyvä, siitä olen kiitollinen 🙏. Ja rahallisesti tulen toimeen, vaikka tulot eivät isot olekaan.
Leikkaus meni hyvin ja alkukangertelun jälkeen toipuminen sujuu hyvin, tänään pääsin kotiin perheen luo. Teini on jo iso ja avuksi monessa.
Ihana poikaystävä, joka on tukena kun masentaa ja ahdistaa.
Melkein kaikki. Olen terve, hyväkuntoinen ja itsenäinen. Ainoa asia mikä öisin valvottaa (aiheuttaa surua ja huolta) on kahden rakkaan läheisen terveysongelmat.
Tukka hyvin ja kellokin näkyy.
Yritin kovasti miettiä, mutta en oikein keksi mitään. Kaikki on päällisin puolin kunnossa (työ, puoliso, lapset, koti, hyvät tulot, ystäviä), mutta tuntuu kovin pahalta. Jos joku pitää sanoa niin oma koira lohduttaa ja tuntuu hyvältä.
Olen fyysisesti terve. Ulkona on niin kylmä, ettei tarvi tuntea huonoa omaatuntoa, että olin taas koko päivän sisällä tekemättä mitään.
Juuri nyt en juo. Olen alkoholisoitunut.
Sängyssä luen ja hyvin on ainakin tyyny.
Terveestä pienestä reippaasta poikasesta. Rakastamastani miehestä. Kodista. Koiruudesta. Perheestä. Luonnosta. Ystävistä. Siitä, että onnistuttiin tekee jäälyhty ja se näyttää niin kauniilta, kun kynttilä loistaa sisällä illan pimeydessä.
Siitä että en luovuttanut sittenkään, vaikka halusin pois tästä maailmasta. En olisi uskonut, että elämä voi vielä yllättää.
Saa mennä omassa, lämpimässä talossa kohta nukkumaan hyvän vaimon viereen. Talous on ainakin näillä näkymin kunnossa, molemmilla riittää töitä. Tytär pääsi kuukausi sitten ylioppilaaksi, läpäisi eilen ajokokeen, ja on kaikin puolin mitä järkevin ja vastuuntuntoisin nuori nainen. Syntymälahjaa varmasti suurin osa, mutta kai me vanhemmatkin olemme jotain oikein tehneet.
Olen sairastanut viikkokausia, ja vihdoin alkaa tuntua että paranen.