Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia ällöttää jos NAISELLA on häpy- tai kainalokarvoja, mutta miesten ei?

Vierailija
30.05.2024 |

Eli jos naisella itsellään on (olisi) karvat luomuna niin se olisi tosi "ällöttävää". Jopa naisten kainalokarvakuvat somessa aiheuttivat raivoa ja väkivaltauhkauksia _naisten_ toimesta. Mutta jos miehellä on samat karvat kuin aikuisellakin naisella kasvaa niin ei se ole paha.

Eli miksi naiset ravostuvat ja ällöttyvät luonnollisesta itsestään tai toisista naisista?

Esim. IG:ssa löytyy paljonkin luonnollisten naisten ryhmiä (jotka sisältää haukkumista)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lukee liikaa kaikenlaisia trendisaitteja ja juoksevat laumana hullutusten perässä. Yksilöitä, jotka tekevät omat ratkaisunsa halveksitaan ja osin pelätään. Sama koskee tietyn tyyppisiä miehiä. M

Vierailija
2/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kainalokarvoja ei ajele, deodoranttia ei saa levitettyä kunnolla iholle. Koskee erityisesti miehiä, joilla tuuheat karvat, todella epähygieenistä. Alapää mielestäni kunkin oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miestenkin ruokkoamartomat puskat ällöttävät. Sakset käteen ja lyhentämään siistiksi niin ei tursota.

Vierailija
4/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kainalokarvoja ei ajele, deodoranttia ei saa levitettyä kunnolla iholle. Koskee erityisesti miehiä, joilla tuuheat karvat, todella epähygieenistä. Alapää mielestäni kunkin oma asia.

Tuo ei vastaa ollenkaan aloittajan kysymykseen, eli miksi nimenomaan NAISTEN karvoja pidetään niin kauheana asiana?

Vierailija
5/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohan mieski siistittynä parempi ku mettänpeikkona

Vierailija
6/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on vaan paremman näkönen siistittynä ku myränkäkenä

Vierailija
7/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kuolaavat, munanhajuiset incelit.

Vierailija
8/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ällötystä ole vaan suuttumusta siitä, että ei itse uskalla tehdä miten haluaa. Olevinaan helpompi pakottaa muutkin tekemään jotain, mistä ei itsekään pidä, kun ei ole tarpeeksi itsevarma olemaan tekemättäkään. 

Vierailija
9/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä minua haittaa. Ei taida myöskään haitata niitä naisia, joita asiasta haukutaan. Siksi kysymyksesi on vähän typerä, kun noin yleistät, että naisia haittaa. Monia ei haittaa. Sama miesten suhteen, monet ilmoittavat, että karvat on ällöttäviä, js monet taas ei niistä järkyty.

Vierailija
10/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä molemmat sukupuolet voivat siistiä karvoitustaan. Tursuavat tuuheat kainalokarvat ällöttävät kyllä. 

Vierailija
11/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä omat karvat ällöttäisi mua? 

Vierailija
12/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ällötystä ole vaan suuttumusta siitä, että ei itse uskalla tehdä miten haluaa. Olevinaan helpompi pakottaa muutkin tekemään jotain, mistä ei itsekään pidä, kun ei ole tarpeeksi itsevarma olemaan tekemättäkään. 

Tämän minäkin luulen olevan syynä. Luonnollinen, alapäästä ja kainaloista karvoillaan oleva naiseutta, aikuisuutta, seksuaalisuutta. Sitä alkukantaista himoa missä nainen on pantava, haluttava ja seksikäs aivan sellaisenaan. Ysärillä teininä olleet ovat sitä luokkaa joka on opetettu siihen, että vain muokattuna nainen on kelvollinen. "jos pillun voi ajella niin kuka ikinä haluaisi panna karvaista naista!!!"

Asia on miehenä katsoen juuri toisin. Kuka ikinä haluaa panna naista joka ei luota omaan naiselliseen luomuun haluttavuuteensa?

Vierailija
13/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn paljon uimahallissa. Minua häiritsee enemmän naisten ajellut pimpsat, joissa klitoris j pienet häpyhuulet tursuavat isojen häpyhuulten välistä. Karvoitus peittäisi.

Tätä mammat peukuttavat joten ilmeisesti on ok tuijotella toisten häpyhuulia. 

Vierailija
14/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se deodorantti toimii ihan yhtä hyvin vaikka olisi karvoja. Itse ajelen karvat vain kesäisin, koska muina vuodenaikoina kukaan ei näe olenko ajellut ne vai en.

Vierailija
15/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn paljon uimahallissa. Minua häiritsee enemmän naisten ajellut pimpsat, joissa klitoris j pienet häpyhuulet tursuavat isojen häpyhuulten välistä. Karvoitus peittäisi.

Mitä? Eihän klitoris kenelläkään ole näkyvissä.

Vierailija
16/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä ällöttää. Miehet jotka pitävät kaljuista tavaroista omaavat aivan varmasti taipumuksia pedofiliaan.

Vierailija
17/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä miehetkin kyllä ajelevat karvojaan pois.

Olisit lisännyt aloituksees sitten vielä, että kulmakarvatkin muotoillaan ja sitten toisaalta myös vedetään väreillä ihan bresneviläisen övereiksi!

Muoti on muoti.

Olisko karvaset sääret minimekkonaisella ok. 

Olisko toppiin pukeutuneen naisen tursuttavat kainalokarvat ok.

Ei olis. Hajuttomuus kainaloiden suhteen pysyy paremmin kun karvat pois.

Leikkaatko nenästä tursuttavat karvat näkymättömiin...

Ripset pitää kuitenkin veivata mahdollisimman pitkiksi!

Muoti on muoti.

Vierailija
18/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eihän klitoris kenelläkään ole näkyvissä.

Tarkoitti varmaan niitä poimuja siinä ympärillä.

Vierailija
19/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakemuksen tehnyt entinen mies, naiset saunassa ihailevat isoa klittaani.

Lebsopariskunnat tekevät suorasukaisia ehdotuksia

Vierailija
20/34 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset jo antiikin aikoina pyrkineet eroon esim. säärikarvoistaan, vaikka toki, puvut olivat  jalat peittäviä...

Kaikenlaiset sokeroinnit sun muut, lienevät tosi vanhoja menetelmiä.