Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
19.1 tilattu/maksettu Gigantin ostos tuli nyt.Luvattiin toimittaa helmikuusa.Toimitusaika olikin sitten 4kk.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesä.
Tänään aurinkoista +21 lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesä.
Tänään aurinkoista +21 lämmintä.
Tänään iltappäivään luvattu +28.
Juhannus on sujunut täydellisesti, eli se on hyvä nyt.
Viikko sitten maksoin kaikki velkani pois. Alkoholinkäyttöni olen saanut hallintaan jo vuosi sitten, kun aloin pitää siitä kirjaa (nykyisin menee noin 10 annosta/kk). Paino on tippunut reilussa vuodessa noin 20%. Sain kotiini ilmalämpöpumpun eli nukun hyvin helteelläkin. Mikäs on ollessa!
Että syöpähoidot alkavat vihdoin maanantaina. Hyvä siksi, että jos ei aloita ei koskaan pääse loppuunkaan...
Lisäksi, että tulevan sairasloman ajalle on tilillä rahaa, jonka turvin voi olla huoleti, vaikka töitä ei pystyisi tulevina viikkoina tekemään....
Elämäni kesä, jota vietän uudessa siviilisäädyssä. Uusi aika, ihanaa! Olen niin innoissani ja suuresti kiitollinen. Nuorin lapseni muutti pois luotani lapsuudenkodistaan syksyllä 2021. Vuosikymmenen jatkunut yksinhuoltajuuteni päättyi. Nyt olen sinkku, yksinasuva,mutta en enää yksinhuoltaja, sillä minulla ei ole enää huollettavia tokikaan ollut muutamaan vuoteen, mutta nyt on vain oma sinkkuaikuisuus. Olen edellisen kerran asunut yksin vuonna 1993, joten aikaa tästä on.vierahtänyt. Rakastan tätä uutta elämänvaihetta, olen vielä nuorehko ja tervekin. Tämänikäisenä on ihana asua yksin. Paljon mukavampi kuin vuonna 1993.Nuoret aikuiset lapset ovat hyvinvoivia ja onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten maksoin kaikki velkani pois. Alkoholinkäyttöni olen saanut hallintaan jo vuosi sitten, kun aloin pitää siitä kirjaa (nykyisin menee noin 10 annosta/kk). Paino on tippunut reilussa vuodessa noin 20%. Sain kotiini ilmalämpöpumpun eli nukun hyvin helteelläkin. Mikäs on ollessa!
Sinullapa menee hyvin nyt.
Tämän aamuinen talitintin viserrys,kesti yli tunnin. Ääni oli niin kirkas ja selkeä, toi ilon.
Sain uuden mökkipihan ihanaan kuntoon ja nyt vaan nautin kesästä ja juhannuksesta.
Ulosoton velat nollilla. Ei tarvitse enää tehdä entistä duunia.
Terveet ihanat lapset
Oma terveys ja hyvä kunto vielä näin 44v
Rakas tapailukumppani jonka kanssa kivoja kesäsuunnitelmia mitä odottaa
Useampi hyvä ystävä joilta saa tukea ja turvaa
Hyvin palkattu vakaa työ
Tärkeä harrastus
Taitaa olla harvinaisen paljon kiitollisuuden aiheita
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä! Kahden ja puolen vuoden työttömyys on ohi!
Onneksi olkoon!
Olen köyhä, kipeä ja tyytyväinen. Välistä tekee tiukkaa, mutta esim pöytätuuletin on viilentänyt ainakin 3 astetta, lämpötila on kesäinen mutta ookoo.
Ystävät ja perhe ovat lähellä.
Oikeastaan kaikki on hyvin. On työpaikka ja kesäloma alkaa elokuun alussa.
Toivottavasti tänään vielä lottoonni koittaisi.
Olen löytänyt yhden syyn ongelmiini. Eli haitallisen ajatusrakenteen, joka aiheuttaa minulle mielenterveydellisiä ongelmia, ja pahaa mieltä myös perheenjäsenilleni. Nyt pääsen opettelemaan pois tästä haitallisesta ajatusrakenteesta, tilanne kerrallaan.