Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Ei oikeen tiedä mistä alottaisi
Mieliala on nyt oikein hyvä, ja päätin juuri olla juomatta enää alkoholia. Alkoholinkäyttö aiheuttaa masennusta itselleni.
Eilen oli mukava ilta paikallisessa ja tänään kuuntelen linnunlaulua oman mökin riippumatossa.
Terveys, sopiva lääkitys on löytynyt. Ystävät. Toimeentulo niukka, mutta riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli mukava ilta paikallisessa ja tänään kuuntelen linnunlaulua oman mökin riippumatossa.
Tämä onkin mukavaa.
Jääkiekon MM-finaali FIN-CAN ja FIN voittaa tämän.
Helpompi olisi vastata mikä ei ole hyvin.
Jaah, että on nyt hyvin, just tänään hyvin.
Olen käynyt aamulenkillä ja kävin samalla kaupassa. Naapurit ei melua just nyt. Kissat on hyväntuulisia ja kehräävät tyytyväisinä. Autossa on bensaa tankki täynnä ja suunnittelen kesälomamatkaa pohjoiseen. Oikeastaan kaikki on hyvin juuri nyt.
Ilma voisi olla lämpimämpi ja kesä tulossa joutuisammin koska alkaa jo kesäkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ilma, ihana koti joka ollaan onnistuttu pitämään talousvaikeuksista huolimatta. Vielä vajaa viikko niin saan ensimmäisen täyden palkan pitkään aikaan, kun olen aloittanut uudessa työpaikassa. Huomenna saan hakea todistuksen koululta ja valmistun myös vihdoin ammattiin. Ihana mies, haaveet perheestä ja kesän alku.
Se on kiva et jollain käy tuuri elämässä :/
Ei niin mitään tai ketään ohjelmassa tänään, eli saan ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni tuijottaa illalla lätkää ja tissutella, joten tämä lienee nyt se lazy sunday :D
Jääkiekon MM-kulta Suomeen kotikisoista.
Suurin ongelma tällä hetkellä on että milloin saan varattua kampaajan, kun oon taas niin myöhässä :D
Hyvää on terveet ja murrosiän ohittaneet, melkein aikuiset lapset, ihana mies, vakaa taloudellinen tilanne, kesä tulee ja kohta saa syödä kotimaisia mansikoita <3
Mun vapaapäivä on tänään. Sattuu olemaan lämmin istua ulkona. Ihan täydellistä.
Kesäkuu 1.Aamulla oli kylmää ja sateista.Nyt paistaa vähän jo aurinko.
Muutama aamu niin pääsee pois suomesta!
1. olen kiitollinen siitä , että olen ihastunut mieheen josta haaveilen koko ajan . en usko että meistä tulee mitään koska hän on aika saavuttamaton, mutta osoittaa lievää kiinnostusta jo pidemmän aikaa joten onhan se kiva haaveilla. hän on vapaa ja sinkku mutta silti niin kaukana. on ihana tuntea ihastumista ja rakastumista, toisesta kovasti tykkäämistä. siltä pohjalta on ihana päiväunelmoida
2. Kesän alku ja vehreys! kaikki on niin kaunista luonnossa
3. kiva ja kauniskin asunto ja katto pään päällä. pitäisi vaan siivota...
4. Suomen MM-kulta!
5. Oma terveys, vaikka on muutamia liikakiloja
6. laihduttaminen, olen jaksanut käydä aamulenkillä nyt joka päivä puoli tuntia ennen aamupalaa. ruokavaliossa olen jättänyt huonot pois ja syön taas hyvää ja terveellistä kotiruokaa
on paljon asioita joista olla kiitollinen , uskoisin että jokaisella. Kiitos, tämä on hyvä ketju! <3
Päivän hommat tehty, koti siisti ja jääkaapissa valmista ruokaa kahdeksi päiväksi, hedelmiä ym. Ei tarvii käydä kaupassa ennen perjantaita.
Nyt vähän köllöttelen ja myöhemmin saan tehdä mitä haluan. Autuas olo.