Mitä teet viikonloppuna?
Kommentit (16)
Kuuntelen hevimusiikkia ja rentoudun.
Käyn kirjastossa, leivon marjapiirakan ja uimassa meressä
Kattelen autiotalovideoita Youtubesta.
Jos ei sada, hoidan pihaa. Käyn kaupasta kirjolohen ja savustan sen.
Hyvä kysymys, vaihteeksi ei ole ylhäältä (ts. vaimolta) määrättyä ohjelmaa. Lähistöllä olisi yksi masinistitapahtuma, ehkä käyn pojan kanssa siellä. Motskarilenkilläkin voisi käydä, ja kalaan.
Koitan saada elämäni vähän enemmän järjestykseen ja asettelen tavoitteita vuoden jälkimmäiselle puoliskolle. Teen suunnitelman siitä, mitä pitäisi tehdä kuukausittain, jotta saavuttaisin ne.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sada, hoidan pihaa. Käyn kaupasta kirjolohen ja savustan sen.
Sun pitää ensin tappaa se huolella. Vttu kun pääsisin mukaan. Onko sulla kossua?
Haaveilen siitä, että mulla olisi miesystävä.
Tänään panin tinder naista. Huomenna menen kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään panin tinder naista. Huomenna menen kalaan.
Nyrkki ei ole tinder nainen.
Minulla onkin vapaa viikonloppu. Harvinaista huvia.
Aamulla yritän saada teinit ylös sängystä ja vien meidät torikahvile ja kaupungille ostamaan langanvärjäystarvikkeita ja työmatkalle mukavia vaatteita. Ja mitä teinit toivoo.
Sitten värjään langat, neulon, katselen vähän työmatkan papereita. Teen puutarhatöitä, pesen pyykkiä matkalle ja pakkaan. Käydään katsomassa koiranpentuja.
Aamuvuorot la ja su. Töiden jälkeen teen keskeneräistä taideprojektia jos jaksan. Tai olen vaan. Maanantaina alkaa loma!
Tuli pari säkkiä sopivan kokoista kiveä niin kaivan traktorilla sopivan tulipaikan pihaan. Pata ja rungosta sahatut istuimet on jo.