Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla hyvin nyt?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?

Kommentit (781)

Vierailija
281/781 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vihdoin akasta eroon lopullisesti kun vaivautui hakemaan loput romunsa

Vierailija
282/781 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin vihdoin akasta eroon lopullisesti kun vaivautui hakemaan loput romunsa

Kylläpä on nyt käynyt hyvä tuuri sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/781 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin uutta ja ymmärtämään itseäni,sekä maailmaa paremmin.

Vierailija
284/781 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla kotona vauvan kanssa ja treenata pitkin päivää aina kun vauva nukkuu. Ehdin myös kokeilla monenlaisia uusia ruokalajeja, kun saan olla kotona koko päivän, eikä ole niin tarkkaa mihin aikaan sitä ruokaa pitäisi jaksaa/ehtiä tehdä. Olen myös kiitollinen siitä, että mieheni tukee näitä kokeiluja tuomalla kaupasta kaikkia tarvitsemiani ruoka-aineita, eikä minun siis tarvitse lähteä itse aina kaupunkiin ostoksille. Nautin tästä neljännestä äitiyslomasta vielä enemmän kuin aiemmista.

Vierailija
285/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin aurinkoinen kesäpäivä tänään.

Vierailija
286/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on läheisen iloinen juhla, jossa iloitaan yhdessä.

Vierailija
287/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää just nyt on se, kun näyttää sille että lapsen sairaus paranee <3 Lääkkeet siis tehoavat. Oma mieliala muuttuu sairauden tilanteen mukaan, ylös ja alas, vaikka pitäisi olla vahva ja ennen kaikkea pitäisi olla näyttämättä omaa voimattomuutta, huolta ja pelkoa. Mutta yksinhuoltajana voimat ovat välillä vähissä. Siksi näistä hyvistä ajoista iloitsee ihan täysillä.

Vierailija
288/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja kiitollinen elämästä- kaikki on hyvin.

Vierailija
289/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehräävä kissa istuu sylissäni keskellä putkiremonttia😻

Vierailija
290/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkukesä. Pääsen pian hoitamaan puutarhapalstaa. Ensi viikolla tapaan ihania ihmisiä. Lapseni ovat suloisia ja kivoja. Meillä on kaapit pullollaan ruokaa ja kaikki tarpeellinen elämässä. Asumme tilavassa kodissa lempialueellani.

Vierailija
291/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa muiden mielipiteistä.

Vierailija
292/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että haastava adhd-lapseni menestyy koulussa erinomaisesti, ja on myös käyttäytymisessä jopa luokan parhaimpia. Mukavaa on myös sen ettei ole rahahuolia. Kohta lähdemme etelä-Eurooppaa kiertelemään ja sitten loppukesä menee vastahankitulla kesämökillä remppaillessa. Murheitakin on, mutta niitä ei tässä kysytty.

Vierailija
293/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aloitin uudet opinnot kiinnostavalla alalla ja vuoden päästä jo varma työpaikka ja oikeaa kuukausipalkkaa (1800e/kk) tiedossa, olen ollut sairauden takia pienituloisena pätkätyöläisenä jo 15v, plööh

-Vuosia kestäneet kuukautisoireet loppuvat kun pääsen kohdunpoistoon V I H D O I N

-Poistin whatsappin eikä kukaan enää häiritse iltaisin (pahimmillaan mennyt pari tuntia illasta ihmisille vastaamiseen kaikenmaailman somejen kautta)

-Olen tietoisesti saanut korjattua ruokarytmiäni ja alkanut jaksamaan paremmin arjessa

-Velkani vanhenevat pian ja voin aloittaa uuden elämäni puhtaalta pöydältä

-Sain koepalojen tulokset eikä kohdusta löytynytkään syöpää, jeeeeee

-Vaikka ulkona sataa ja tuulee, niin takassa palava tuli lämmittää

-Saan kohta lempikirjani luettua pitkästä aikaa kokonaan ilman häiriötekijöitä (Monte Criston Kreivi)

Vierailija
294/781 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi, ihan mahtava työ. Viihdyn, työ on juuri sellaista mitä tykkään tehdä.

Vierailija
295/781 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee pois suomesta koko kesäksi!!! Hyvästi törkyhinnat,hyttyset,paarmat,epävakaat säät,kylmät uimavedet,työleirit.

Vierailija
296/781 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa lämmin kesäpäivä tänään.

Vierailija
297/781 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa lämmin kesäpäivä tänään.

Nyt on kesä.

Vierailija
298/781 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin - vaikka etätyösuositus loppuikin, ja piti palata konttorille. Onneksi osan viikosta saa tehdä etänä. Saa keskittyä töihin kunnolla. 

Vierailija
299/781 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kesäpäivä ulkona. Paljon uikoilijoita liikkeellä.

Vierailija
300/781 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vajaan vuoden ikäinen parisuhde ahkeran, vastuuntuntoisen, fiksun, hauskan ja jäätävän hyvännäköisen miehen kanssa, jolla pysyy tarvittaessa vasarakin kädessä, meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja makuuhuoneessa hän on vienyt mut sellaisiin uusiin sfääreihin, mitä en tiennyt tätä ennen olevan olemassakaan. Muistelen joku vuosi sitten vastanneeni vauvapalstalla johonkin ihannemiehesi-ketjuun, ja siinä vastauksessa kuvailin kyllä ihan täysin tätä nykyistä seurustelukumppania. Joka päivä olen kiitollinen ja ihmeissäni siitä, että mun kohdalle sattui tällainen kultakimpale <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän