Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin vihdoin akasta eroon lopullisesti kun vaivautui hakemaan loput romunsa
Kylläpä on nyt käynyt hyvä tuuri sinulla.
Opin uutta ja ymmärtämään itseäni,sekä maailmaa paremmin.
Saan olla kotona vauvan kanssa ja treenata pitkin päivää aina kun vauva nukkuu. Ehdin myös kokeilla monenlaisia uusia ruokalajeja, kun saan olla kotona koko päivän, eikä ole niin tarkkaa mihin aikaan sitä ruokaa pitäisi jaksaa/ehtiä tehdä. Olen myös kiitollinen siitä, että mieheni tukee näitä kokeiluja tuomalla kaupasta kaikkia tarvitsemiani ruoka-aineita, eikä minun siis tarvitse lähteä itse aina kaupunkiin ostoksille. Nautin tästä neljännestä äitiyslomasta vielä enemmän kuin aiemmista.
Lämmin aurinkoinen kesäpäivä tänään.
Tänään on läheisen iloinen juhla, jossa iloitaan yhdessä.
Hyvää just nyt on se, kun näyttää sille että lapsen sairaus paranee <3 Lääkkeet siis tehoavat. Oma mieliala muuttuu sairauden tilanteen mukaan, ylös ja alas, vaikka pitäisi olla vahva ja ennen kaikkea pitäisi olla näyttämättä omaa voimattomuutta, huolta ja pelkoa. Mutta yksinhuoltajana voimat ovat välillä vähissä. Siksi näistä hyvistä ajoista iloitsee ihan täysillä.
Olen iloinen ja kiitollinen elämästä- kaikki on hyvin.
Kehräävä kissa istuu sylissäni keskellä putkiremonttia😻
On alkukesä. Pääsen pian hoitamaan puutarhapalstaa. Ensi viikolla tapaan ihania ihmisiä. Lapseni ovat suloisia ja kivoja. Meillä on kaapit pullollaan ruokaa ja kaikki tarpeellinen elämässä. Asumme tilavassa kodissa lempialueellani.
Olen vapaa muiden mielipiteistä.
Olen kiitollinen siitä, että haastava adhd-lapseni menestyy koulussa erinomaisesti, ja on myös käyttäytymisessä jopa luokan parhaimpia. Mukavaa on myös sen ettei ole rahahuolia. Kohta lähdemme etelä-Eurooppaa kiertelemään ja sitten loppukesä menee vastahankitulla kesämökillä remppaillessa. Murheitakin on, mutta niitä ei tässä kysytty.
-Aloitin uudet opinnot kiinnostavalla alalla ja vuoden päästä jo varma työpaikka ja oikeaa kuukausipalkkaa (1800e/kk) tiedossa, olen ollut sairauden takia pienituloisena pätkätyöläisenä jo 15v, plööh
-Vuosia kestäneet kuukautisoireet loppuvat kun pääsen kohdunpoistoon V I H D O I N
-Poistin whatsappin eikä kukaan enää häiritse iltaisin (pahimmillaan mennyt pari tuntia illasta ihmisille vastaamiseen kaikenmaailman somejen kautta)
-Olen tietoisesti saanut korjattua ruokarytmiäni ja alkanut jaksamaan paremmin arjessa
-Velkani vanhenevat pian ja voin aloittaa uuden elämäni puhtaalta pöydältä
-Sain koepalojen tulokset eikä kohdusta löytynytkään syöpää, jeeeeee
-Vaikka ulkona sataa ja tuulee, niin takassa palava tuli lämmittää
-Saan kohta lempikirjani luettua pitkästä aikaa kokonaan ilman häiriötekijöitä (Monte Criston Kreivi)
Uusi, ihan mahtava työ. Viihdyn, työ on juuri sellaista mitä tykkään tehdä.
Jee pois suomesta koko kesäksi!!! Hyvästi törkyhinnat,hyttyset,paarmat,epävakaat säät,kylmät uimavedet,työleirit.
Aurinko paistaa lämmin kesäpäivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa lämmin kesäpäivä tänään.
Nyt on kesä.
Kaikki on hyvin - vaikka etätyösuositus loppuikin, ja piti palata konttorille. Onneksi osan viikosta saa tehdä etänä. Saa keskittyä töihin kunnolla.
Kiva kesäpäivä ulkona. Paljon uikoilijoita liikkeellä.
Minulla on vajaan vuoden ikäinen parisuhde ahkeran, vastuuntuntoisen, fiksun, hauskan ja jäätävän hyvännäköisen miehen kanssa, jolla pysyy tarvittaessa vasarakin kädessä, meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja makuuhuoneessa hän on vienyt mut sellaisiin uusiin sfääreihin, mitä en tiennyt tätä ennen olevan olemassakaan. Muistelen joku vuosi sitten vastanneeni vauvapalstalla johonkin ihannemiehesi-ketjuun, ja siinä vastauksessa kuvailin kyllä ihan täysin tätä nykyistä seurustelukumppania. Joka päivä olen kiitollinen ja ihmeissäni siitä, että mun kohdalle sattui tällainen kultakimpale <3
Pääsin vihdoin akasta eroon lopullisesti kun vaivautui hakemaan loput romunsa