Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako naimisissa oleva mies sanoa, että pitää muhkeasta takapuolesta?

Vierailija
04.10.2015 |

Oma vaimo on takapuoleltaan lauta, ja iän ja laihduttamisen seurauksena persaus vähän roikkuukin. Mitä pahaa on katsoa kiinteitä ka isoja takapuolia, jos näkyvillä ovat? Tai kommentoida, että onpa muhkea perä? Ei kai tuo mikään loukkaus pitäisi olla vaimolle!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko sais häipyä jos mulle noin sanois!

Vierailija
2/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain kihloissa oleva saa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohteliasta tuijottaa. Ja miksi ihmeessä pitäisi kommentoida?

Vierailija
4/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa tykätä, mutta pitää pitää huoli, että se oma vaimo tästä huolimatta tuntee olevansa ykkönen.

Vierailija
5/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, keksi joku parempi :)

Vierailija
6/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa jos sen tekee hienovaraisesti, ettei vaimo huomaa.

Vierailija
7/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:11"]Mun ukko sais häipyä jos mulle noin sanois!
[/quote]
Ok. Bye

Vierailija
8/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä sanoa vaikka ja mitä, mutta vain ääliö ei omaa tilannetajua tai mieti, miltä jonkun asian esilletuominen jostakin toisesta mahdollisesti tuntuu. Miksi haluat tahallisesti korostaa oman vaimosi riittämättömyyttä? Mitä iloa saat siitä, että vertaat mielestäsi parempaan? Mitä saavutat sillä, että kerrot mieltymyksesi (jossa sinällään ei ole mitään väärää) ääneen?

Vierailija
9/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:13"]

Tottakai saa tykätä, mutta pitää pitää huoli, että se oma vaimo tästä huolimatta tuntee olevansa ykkönen.

[/quote]

Ykkönen siis henkisesti. Kukaan vaimo eikai luule, että he ovat fyysisesti ykkösiä.

Vierailija
10/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi se pitää vaimolle ilmoittaa- oletko jotenkin katkera vaimolle kun ei ole kasvattanut isompaa persettä ja olet jumissa sen lautaperseen kanssa? Tuskin niin tyhmä olet ettet tajua että tuo on loukkaavaa, mieti siis miksi haluat loukata.

Vierailija
11/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:18"]

Tuskin niin tyhmä olet ettet tajua että tuo on loukkaavaa, mieti siis miksi haluat loukata.

[/quote]

Se on luokkaavaa jos sanoo vaimolle--> Sinulla on roikkuva lautaperse.

Se ei (pitäisi) loukata jos ei vaimon pyllystä sano sanaakaan, vaan toteaa vain---> Onpas tuolla tytöllä muhkea pylly.

Vierailija
12/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se vaimokin ihailla ääneen kaikkia miesten ominaisuuksia mitä omalla ei ole.

Vierailija
13/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:35"]

No voihan se vaimokin ihailla ääneen kaikkia miesten ominaisuuksia mitä omalla ei ole.

[/quote]

Tottakai ja ei siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
14/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:18"]Niin miksi se pitää vaimolle ilmoittaa- oletko jotenkin katkera vaimolle kun ei ole kasvattanut isompaa persettä ja olet jumissa sen lautaperseen kanssa? Tuskin niin tyhmä olet ettet tajua että tuo on loukkaavaa, mieti siis miksi haluat loukata.
[/quote]

Mä en tajua, miksi on loukkaavaa ihailla jotain ominaisuutta. Minusta esim. tosi siniset silmät on kauniit. Saatan sanoakin niin, että onpa tuolla tyypillä siniset silmät, vau. Mitä loukkaavaa siinä on?

Vierailija
15/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä sitten pettääkin, eihän se loukkaa ketään... Sehän vaan on mukavaa ajanvietettä, sellaisen kanssa jolla on ne puolet mitä puolisosta puuttuu. Niinkö?!

Vierailija
16/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tana.Miltä tuntuisi jos vaimosi sanoisi että tykkää isosta jerkista.Pahoittaisit mielesi perin pohjin, uskoisin.

Vierailija
17/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]Saahan sitä sanoa vaikka ja mitä, mutta vain ääliö ei omaa tilannetajua tai mieti, miltä jonkun asian esilletuominen jostakin toisesta mahdollisesti tuntuu. Miksi haluat tahallisesti korostaa oman vaimosi riittämättömyyttä? Mitä iloa saat siitä, että vertaat mielestäsi parempaan? Mitä saavutat sillä, että kerrot mieltymyksesi (jossa sinällään ei ole mitään väärää) ääneen?
[/quote]

Tuskin hän VERTAA ketään vaimoonsa. Taas av-mamma vetää astetta pidemmälle menevän johtopäätöksen. Olikohan se Anna Kournikova, jonka peppua minun mieheni aikoinaan kehui. Eikä sanonut, että minulla olisi huono peppu.

Vierailija
18/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ilmeisesti kuvittelevat, että heidän miesten mielestä he ovat maailman kauniinpia naisia? Onko näin?

Vierailija
19/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:44"]Mammat ilmeisesti kuvittelevat, että heidän miesten mielestä he ovat maailman kauniinpia naisia? Onko näin?
[/quote] ei, vaan mä olen rumin nainen mitä maapäällään kantaa, siksi en halua kuulla sitä vielä mieheltänikin, jotta tuntisin itseni vielä alhaisemmaksi.

Vierailija
20/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]Saahan sitä sanoa vaikka ja mitä, mutta vain ääliö ei omaa tilannetajua tai mieti, miltä jonkun asian esilletuominen jostakin toisesta mahdollisesti tuntuu. Miksi haluat tahallisesti korostaa oman vaimosi riittämättömyyttä? Mitä iloa saat siitä, että vertaat mielestäsi parempaan? Mitä saavutat sillä, että kerrot mieltymyksesi (jossa sinällään ei ole mitään väärää) ääneen?
[/quote]

Tuskin hän VERTAA ketään vaimoonsa. Taas av-mamma vetää astetta pidemmälle menevän johtopäätöksen. Olikohan se Anna Kournikova, jonka peppua minun mieheni aikoinaan kehui. Eikä sanonut, että minulla olisi huono peppu.
[/quote]

Miehesi ei kyllä liikoja sinua arvosta :D