Onko kaikki kerrostaloissa asuvat pitkäaikaistyöttömiä?
Kommentit (15)
No ne asunnot ovat niin kalliita, että ei niitä työtön voi ostaa. Paitsi toki jos on valmiiksi varallisuutta niin paljon.
Tautaa? Opettele sinä raukka nyt edes kirjoittamaan...
Ehdottomasti ovat, eihän muuta vaihtoehtoa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tautaa? Opettele sinä raukka nyt edes kirjoittamaan...
Pitikö tarttua lillukanvarsiin🤣😂
Ei. Seuraava kysymys. Ja äkkiä sitten, mulla alkaa olla kiire, jotta ehdin hoitaa kaikkia asioita ennen kun pitää mennä nukkumaan ja herätä aamulla töihin.
Ei ap:lla olisi varaa meidän asuntoon, eikä edes sen vuokraan😆
Tautinen aloittaja ei oo päässyt koskaan töihin. Sillä on ruuvit löysällä
Joo, onhan se tunnettu tosiasia että Merikadun talot ovat täynnä pitkäaikaistyöttömiä. Koska onhan tämä niin ihana valtio että antaa työttömille isot kerrostaloasunnot vanhoista arvotaloista merinäköalalla. Myös huvilakadun jugend-talot ovat juurikin näitä työttömiä täynnä, koska onhan se loogista että sinne ne majoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
No ne asunnot ovat niin kalliita, että ei niitä työtön voi ostaa. Paitsi toki jos on valmiiksi varallisuutta niin paljon.
no ei ne asumiskulujaan itse maksa vaan Kela eli me kaikki maksetaan
Juu, varsinkin Kaivopuistossa, Eirassa, Ullanlinnassa, Punavuoressa ja Kaartinkaupungissa asuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei ne asumiskulujaan itse maksa vaan Kela eli me kaikki maksetaan
Mitähän sinä höpiset?
Suurin osa on kelatukiloisia ja huono-osaisia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, varsinkin Kaivopuistossa, Eirassa, Ullanlinnassa, Punavuoressa ja Kaartinkaupungissa asuvat.
Kyllä vain. Pelkkiä pitkäaikaistyöttömiä täynnä, puhumattakaan Töölöstä.
Olen.
Kuusi vuotta jatkuneiden syöpähoitojen ja elinsiirtoni jälkeen luulin tekeväni töitä. Uskon, että sinä tiedät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sulla levy päälle😁🤗
Varmaan järkyttynyt kun kerrostaloasukkaat eivät ulvoa kateudesta vaan elävät omannäköistään elämää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on kelatukiloisia ja huono-osaisia.
Omistusasunnoissako?
Onhan ne. Iltavuoron jälkeen täytyy mennä hikisenä ja paskaisena petiin koska ei saa käydä suihkussa. Ja jätökset pitää jättää pyttyyn yön yli mujumaan 🤢 varsinkin eläkeläisten kansoittamissa kerrostaloissa näitä "yhteisesti sovittuja pelisääntöjä" riittää, vaikka alkuperäisistä sopijoista ei olisi enää jäljellä kuin muutama mielenvikainen mummo. Kun hullulla on paljon vapaa-aikaa, niin sellainen saa paljon harmia aikaa, kun pystyy käyttämään koko valveillaoloaikansa siihen että tee "sooloilijan' elämästä helvettiä, kunnes tämä alistuu tai muuttaa omakotitaloon. Niin ja joka lauantai alkaa kivipora huutaa naapurissa 6:01 mutta se on normaalia elämän ääntä, vaikka remontti jatkuu jo viidettä vuotta.
Kyllä. Naapurissa pari työssäkäyvää, ihmetyttää mitä ne täällä tekevät. Kun saisivat muuallakin asua.