Saako naimisissa oleva mies sanoa, että pitää muhkeasta takapuolesta?
Oma vaimo on takapuoleltaan lauta, ja iän ja laihduttamisen seurauksena persaus vähän roikkuukin. Mitä pahaa on katsoa kiinteitä ka isoja takapuolia, jos näkyvillä ovat? Tai kommentoida, että onpa muhkea perä? Ei kai tuo mikään loukkaus pitäisi olla vaimolle!
Kommentit (53)
Jos ootte mammat maailman rumimpia, mut teijä miehet on silti menny teijän kans naimisiin etc. Ei ne itekään sit varmaan mitää komeita oo et voitte vaan todeta et no mäki tykkään tommosist brad pittin näkösist
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:13"]
Tottakai saa tykätä, mutta pitää pitää huoli, että se oma vaimo tästä huolimatta tuntee olevansa ykkönen.
[/quote]
Ykkönen siis henkisesti. Kukaan vaimo eikai luule, että he ovat fyysisesti ykkösiä.
[/quote]
Luuleeko joku mies?
[/quote]
Ei tietenkään luule, tai jos luulee niin kaikki asiat päässä ei ole hyvin.
Brad Pitt ei ole komeaa nähnytkään.
Minunkin mieheni on melkoinen moukka, jonka käytöstä saa hävetä aika usein. Silti naisten takapuolten ja tissien kommentointi ei ole edes hänen tapaistaan.
Katsoa kyllä saa, koskea ei. Onko pakko aina kommentoida ääneen, olipa arvio sitten hyvä tai huono?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:52"]Jos ootte mammat maailman rumimpia, mut teijä miehet on silti menny teijän kans naimisiin etc. Ei ne itekään sit varmaan mitää komeita oo et voitte vaan todeta et no mäki tykkään tommosist brad pittin näkösist
[/quote] mä olin se joka on maailman rumin ja valitettavasti mieheni on komea, ja olen hänen kanssaan naimisiin päässyt. Toki joka hetki myös pelkään koska löytää sen unelmiensa naisen, kauniin, fiksun, isotissisen ja hyvä perseisen.
Saako kommentoida, riippuu ihan suhteesta. Mun mies saa, mäkin saan. Mutta mieheni on sen verrsn fiksu kuitenkin, ettei menis ehkä kommentoimaan vaikka "naapurin vatsa on niin litteä vaikka neljä lasta sillä" kun itse taistelen venytetyn vatsanahkan kanssa ja se on ainoa kunnon epävarmuuskohta mulle. En ikinä vertailis mieheni - you know. Niin molemmat tietää olevansa "turvassa", vaikka maailmassa on muutakin kauneutta. Ap vaikutti siltä että tarkoitus ei ollut niinkään ihailla muita kuin morkata omaa, se taas ei oo viehättävää.
Ei tarvetta sanoa sellaista, kohta 30 v naimisissa ja parempia periä kuin vaimolla ei juuri näy.
Katselkaa yhdessä niin ei tunnu pahalta. ;D kyllä me ainakin miehen kanssa puhutaan keskenämme, jos törmätään ihmiseen jolla on joku silmiinpistävä ominaisuus (hyvä pylly, mielenkiintoiset silmät jne). Puhutaan näistä vaan yleensä hienovaraisemmin. Ulkona jompikumpi saattaa todeta, että jollain on "kivat farkut", kun todellisuudessa puhumme miten hyvältä ne näyttää kantajan päällä. Seuraavaksi etsin itselleni samantyyppiset kivat farkut ja mieheni jatkaa minun tuijottelua.
Aika epäkohteliasta tuijottaa ja vielä epäkohteliaampaa kommentoida toisen (täysin tuntemattoman?) ulkonäköä ja "muhkeaa perää". Itse ainakin tulkitsisin tuollaisen että joku sanoo minua lihavaksi. Mitä toisten ulkonäkö sulle kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:04"]tottakai saat.
ei se ole vaimolta pois mutta ethän myöskään itse loukkaannu jos vaimosi kommentoi vastaantulevan miehen hyvää ominaisuutta, vaikka vasemmassa lahkeessa roikkuvaa vehjettä. eihän se sinun vikasi ole ettei omasi yllä polveen saakka...
[/quote]
Vehje ei ole sama asia kuin peppu. Toinen on sukupuolielin ja toinen ei ole.
-ap
[/quote]
Ulkoisia ominaisuuksia kaikki tyynni.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]Saahan sitä sanoa vaikka ja mitä, mutta vain ääliö ei omaa tilannetajua tai mieti, miltä jonkun asian esilletuominen jostakin toisesta mahdollisesti tuntuu. Miksi haluat tahallisesti korostaa oman vaimosi riittämättömyyttä? Mitä iloa saat siitä, että vertaat mielestäsi parempaan? Mitä saavutat sillä, että kerrot mieltymyksesi (jossa sinällään ei ole mitään väärää) ääneen?
[/quote]
Tuskin hän VERTAA ketään vaimoonsa. Taas av-mamma vetää astetta pidemmälle menevän johtopäätöksen. Olikohan se Anna Kournikova, jonka peppua minun mieheni aikoinaan kehui. Eikä sanonut, että minulla olisi huono peppu.
[/quote]
No ap:han tarinoi aloitukseen pitkät pätkät siitä, miten muodoton lauta vaimon peppu on ja oikeun ruvennut roikkumaankin tässä...lukutaitoa, lukutaitoa.
Mun mies ihailee vaaleita hiuksia ja kireitä farkkuperiä. Ei se kyllä koskaan ole loukannut. Johtuisiko sitten siitä, että kehuu minuakin usein ja tiedän, että kelpaan hyvin tallaisena. Mulla on ruskeat hiukset ja selluliittia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:13"]
Tottakai saa tykätä, mutta pitää pitää huoli, että se oma vaimo tästä huolimatta tuntee olevansa ykkönen.
[/quote]
Ykkönen siis henkisesti. Kukaan vaimo eikai luule, että he ovat fyysisesti ykkösiä.
[/quote]
Luuleeko joku mies?