Saako naimisissa oleva mies sanoa, että pitää muhkeasta takapuolesta?
Oma vaimo on takapuoleltaan lauta, ja iän ja laihduttamisen seurauksena persaus vähän roikkuukin. Mitä pahaa on katsoa kiinteitä ka isoja takapuolia, jos näkyvillä ovat? Tai kommentoida, että onpa muhkea perä? Ei kai tuo mikään loukkaus pitäisi olla vaimolle!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:44"]Mammat ilmeisesti kuvittelevat, että heidän miesten mielestä he ovat maailman kauniinpia naisia? Onko näin?
[/quote] ei, vaan mä olen rumin nainen mitä maapäällään kantaa, siksi en halua kuulla sitä vielä mieheltänikin, jotta tuntisin itseni vielä alhaisemmaksi.
[/quote]
Voi muru, et ole maailman rumin <3
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:44"]
Mammat ilmeisesti kuvittelevat, että heidän miesten mielestä he ovat maailman kauniinpia naisia? Onko näin?
[/quote]
Tiedän kyllä faktaksi, että en ole kaunein nainen, jonka mieheni on nähnyt. Mutta siitä huolimatta hän on saanut minut tuntemaan niin. Minusta ihan oikeasti tuntuu, kuin olisin maailman kaunein nainen, koska mieheni kohtelee minua niin hyvin. Ei koskaan loukkaisi kehumalla toisten naisten ulkonäköä. Harmi, ettet suo naisellesi samaa olotilaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:41"]Hyi tana.Miltä tuntuisi jos vaimosi sanoisi että tykkää isosta jerkista.Pahoittaisit mielesi perin pohjin, uskoisin.
[/quote]
No eiköhän se ole aika normisettiä että naiset pitää isosta kalusta. Ja miehet tiukasta pimpistä. Mutta sano sitä ei saa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:18"]
Tuskin niin tyhmä olet ettet tajua että tuo on loukkaavaa, mieti siis miksi haluat loukata.
[/quote]
Se on luokkaavaa jos sanoo vaimolle--> Sinulla on roikkuva lautaperse.
Se ei (pitäisi) loukata jos ei vaimon pyllystä sano sanaakaan, vaan toteaa vain---> Onpas tuolla tytöllä muhkea pylly.
[/quote]
Miksi tämä jonkun esimerkki on saanut näin paljon alapeukkuja? Mielestäni se on juuri näin!
Kuka ylipäätään sanoo muhkea perä? :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:10"]Saako kommentoida, riippuu ihan suhteesta. Mun mies saa, mäkin saan. Mutta mieheni on sen verrsn fiksu kuitenkin, ettei menis ehkä kommentoimaan vaikka "naapurin vatsa on niin litteä vaikka neljä lasta sillä" kun itse taistelen venytetyn vatsanahkan kanssa ja se on ainoa kunnon epävarmuuskohta mulle. En ikinä vertailis mieheni - you know. Niin molemmat tietää olevansa "turvassa", vaikka maailmassa on muutakin kauneutta. Ap vaikutti siltä että tarkoitus ei ollut niinkään ihailla muita kuin morkata omaa, se taas ei oo viehättävää.
[/quote]
Mielikuvitus taas? En ole koskaan sanonut rouvalle, että peppu on lattana ja roikkuu. Kyllä varmaankin tietää asian itsekin. Jokaisella on kohtia, jotka eivät ole esteettisesti upeita. Miten se on rouvalta pois, jos mies ihailee upeita, isoja takapuolia?
-ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:15"]Ykkönen siis henkisesti. Kukaan vaimo eikai luule, että he ovat fyysisesti ykkösiä.
[/quote]
Anteeksi, oletko naimisissa? Jos olet ja puolisosi ei ole sinulle se ykkönen kaikin puolin niin tee sille puolisolle palvelus ja ota ero. Miksi ihmeessä haluaisit edes olla henkilön kanssa joka ei sinulle nro 1 ole?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:11"]Mun ukko sais häipyä jos mulle noin sanois!
[/quote]
Ok. Bye
[/quote] sorry et oo mun ukko ;)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:34"]Mun mies ihailee vaaleita hiuksia ja kireitä farkkuperiä. Ei se kyllä koskaan ole loukannut. Johtuisiko sitten siitä, että kehuu minuakin usein ja tiedän, että kelpaan hyvin tallaisena. Mulla on ruskeat hiukset ja selluliittia.
[/quote]
Mutta kun av-mammat on sitä mieltä, että ei saa ihailla muuta kuin omaa vaimoa tai tyttöystävää. Hyväksy se, että ei.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:23"]
Vehje ei ole sama asia kuin peppu. Toinen on sukupuolielin ja toinen ei ole. -ap [/quote] Ulkoisia ominaisuuksia kaikki tyynni.
[/quote]
Toinen on laiskuutta ja toinen on synnynäinen vika. Siinä on iso ero.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:35"]
No voihan se vaimokin ihailla ääneen kaikkia miesten ominaisuuksia mitä omalla ei ole.
[/quote]
Tottakai ja ei siinä mitään pahaa ole.
[/quote]
Onhan. Jos vaimosi ihailisi ääneen naapurin Penan isoa etumusta ja siitä kommentoisi joka mutkassa kun pienestä on puhe niin mukavaahan se olisi. Kummasti oman miehen mieltä parantaisi...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:04"]tottakai saat.
ei se ole vaimolta pois mutta ethän myöskään itse loukkaannu jos vaimosi kommentoi vastaantulevan miehen hyvää ominaisuutta, vaikka vasemmassa lahkeessa roikkuvaa vehjettä. eihän se sinun vikasi ole ettei omasi yllä polveen saakka...
[/quote]
Vehje ei ole sama asia kuin peppu. Toinen on sukupuolielin ja toinen ei ole.
-ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:40"]No voihan sitä sitten pettääkin, eihän se loukkaa ketään... Sehän vaan on mukavaa ajanvietettä, sellaisen kanssa jolla on ne puolet mitä puolisosta puuttuu. Niinkö?!
[/quote]
Onpa kumma, jos ei katsomisen ja koskemisen eroa ymmärretä.
-ap
tottakai saat.
ei se ole vaimolta pois mutta ethän myöskään itse loukkaannu jos vaimosi kommentoi vastaantulevan miehen hyvää ominaisuutta, vaikka vasemmassa lahkeessa roikkuvaa vehjettä. eihän se sinun vikasi ole ettei omasi yllä polveen saakka...
Miten voi olla noin tyhmää porukkaa, ettei anna puolison olla oma itsensä???? Meillä saa molemmat puhua, mitä mielessä liikkuu. Ymmärrämme, ettei toinen ole pettämässä, vaikka kehuisi jotain naista tai miestä. Sehän just pettämiseen johtaa, ettei ole keskusteluyhteyttä ja pitää salata ajatuksiaan puolisolta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:10"]
Oma vaimo on takapuoleltaan lauta, ja iän ja laihduttamisen seurauksena persaus vähän roikkuukin. Mitä pahaa on katsoa kiinteitä ka isoja takapuolia, jos näkyvillä ovat? Tai kommentoida, että onpa muhkea perä? Ei kai tuo mikään loukkaus pitäisi olla vaimolle!
[/quote]
A. Kannattaa ehkä valita vaimo niin että tuo ei hänestä tunnu loukkaukselta.
B. Kannattaa myös totuttaa hänet alusta asti siihen että kommentoit muiden ulkonäköä. Samalla on toki hyvä testata onko hän sopiva vaimoehdokas juuri sinunlaiselle kommentoijalle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:03"]Miten voi olla noin tyhmää porukkaa, ettei anna puolison olla oma itsensä???? Meillä saa molemmat puhua, mitä mielessä liikkuu. Ymmärrämme, ettei toinen ole pettämässä, vaikka kehuisi jotain naista tai miestä. Sehän just pettämiseen johtaa, ettei ole keskusteluyhteyttä ja pitää salata ajatuksiaan puolisolta.
[/quote]
Niin meilläkin saa. En ota kantaa, saako kehua peffaa, koska tyyli sen ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:04"]tottakai saat. ei se ole vaimolta pois mutta ethän myöskään itse loukkaannu jos vaimosi kommentoi vastaantulevan miehen hyvää ominaisuutta, vaikka vasemmassa lahkeessa roikkuvaa vehjettä. eihän se sinun vikasi ole ettei omasi yllä polveen saakka... [/quote] Vehje ei ole sama asia kuin peppu. Toinen on sukupuolielin ja toinen ei ole. -ap
[/quote]
Totta. Peppuun voi itse vaikuttaa, mutta sukupuolielimeen ei, ja siksi se on loukkaavampaa. Jos on huono peppu, niin salille ja treeniä. Pieneen penikseen tai hyvin väljään emättimeen ei ole parannuskeinoja. Kyllähän naisetkin katsovat miesten peppuja, miksei niistä naiset kommentoi vaan ainoastaan peniksistä. Eihän täällä ole kommentoitu väljiä emättimiäkään tai rumia häpyhuulia.
Meillä ei ainakaan puhuta mitä mielessä liikkuu. Mies tietää että jos tietty raja ylittyy niin minä kyllä annan sen rajanylityksen tuntua ja hyvin. Ei minunkaan tarvitse sietää aivan kaikkea. Aivan kuten en minäkään tahallani mene pahoittamaan miehen mieltä runoilemalla jotain naapurin Erkki-sedän piukasta pepusta tai jättimäisestä molosta joka näyttäis olevan niiiiiiiiiiiin paljon enemmän housuista tilaa vievä kuin miehen vehje. Kyllä se nyt kai on päivänselvä asia että miehet tykkää katsella kuka mitäkin, mutta minulle ei todellakaan tarvitse tulla kommentoimaan kenenkään rintavarustusta tai alakerran osastoa. Eikä tämä meillä ole mihinkään pettämiseen johtanut. Kyllä sellaiseen on syyt jossain aivan muualla kuin siinä ettei saisi kommentoida jonkun kroppaa, huh huh.
Saa. Ihan siinä missä naimisissa oleva nainenkin saa sanoa että pitää älykkäistä ja sivistyneistä miehistä.