Skandaali joka tuhose Janet Jacksonin-Yle Areena
https://areena.yle.fi/1-51004074
Muistaako joku vielä? Itseäni veetuttaa, kun Justin pääsi kiin vähällä ja Janetin ura loppui kuin seinään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten se tuosta tuhoutui.
Eikös Samantha Fox tehnyt soololaulu-uran tissiensä esittelyn JÄLKEEN?
Eikä takuulla ole ainoa naistähtönen..
Vierailija kirjoitti:
Janetin kultahetket oli ysärillä. Itselläni Janetista jäi lähinnä mielikuva veljensä varjona, vaikka aikoinaan menestyksekkään uran onnistuikin luomaan. Mutta olisiko näin ollut ilman Michaelia?
Luulen että Michaelin julkitulleet lapsiseksijutut ja Janetin puolustelupuheet vaikuttivat uran laskuun paljon enemmän kuin tissin vilahdus.
Vierailija kirjoitti:
Janetin kultahetket oli ysärillä. Itselläni Janetista jäi lähinnä mielikuva veljensä varjona, vaikka aikoinaan menestyksekkään uran onnistuikin luomaan. Mutta olisiko näin ollut ilman Michaelia?
No tämäpä juuri. Tuskin maailma tietäisi kuka Janet on ilman Michaelia. M oli kuitenkin aina se perheen megasuperstara, eihän ne muut, edes Janet, yltäneet lähellekään samaan. Mutta totta sekin että pedari-syytökset veljeen liittyen vaikuttivat myös Janetin uraan hyvin negatiivisesti.
Jos on niin vanhoillinen niin esiintyminen stringeissä on kuitenkin ok.. En vaan tajua
Typerä temppuhan se oli joka tapauksessa ja itse en ole ihan vakuuttunut että kyseessä oli puhdas vahinko. Mutta ei taatusti ollut ainoa syy, joka Jacksonin uraan vaikutti negatiivisesti.
Meidän Kikan urahan alkoi nimenomaan siitä, että musavideossa vahingossa näkyi paljas nänni, eikä sitä ollut editissä leikattu pois.
Kikka oli silloin vielä siivo pankkivirkailija. Hän oli ihan kauhuissaan videon nähtyään ja varma siitä, että pankkiin ei voi mennä enää töihin.
Ei hän siellä kauaa enää ollutkaan, kun viihdetaiteilijan ura alkoi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei käsitetä sitä, että USA oli ja on osin vieläkin niin paljon vanhoillisempi, konservatiivinen maa kuin esim mikään Euroopan maa, etenkin liberaalit Pohjoismaat. Ja kaksinaismoralistinen. Jollakin areenalla voidaan kuunnella nssin siihen ja siihen rakoon - biisejä (miehiltä, useimmiten mustilta miehiltä) silmää räpäyttämättä ja sitten joissakin voi jo liian avoinainen kaula-aukko (naisilta) nostaa todella iso viha-aallon.
Eihän Jacksonin ura tyssähtänyt, hyvin hän on pärjännyt kuitenkin, tyypillistä turhantärkeää liioittelua taas, jotta saadaan myyvyyttä juttuun, mutta joihinkin juttuihin hänellä ei ole ollut mitään asiaa tuon jälkeen ja tosiaan - hittibiisejä ei tuon jälkeen ole sillä tavalla ollut.
Minun mielestäni oleellista tuossa dokkarissa oli sukupuolten eri kohtelu. (vaikka USA:ssa tästäkin tehdään rotukysymys, totta kai, amerikkalaiset eivät vain pääse rotukysymyksestä yli ei sitten millään). Ja tämä riipaisee läheltä myös tapaus Britney Spearsia ja hänen häpäisyään. Ja sama mieshän on kyseessä: niljakas Timberlake. Myös näistä puheista Timberlakia on viime aikoina kovisteltu.
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around ---vai miten se meni Just...in?
Britney Spears kyllä osaa itse häpäistä itsensä, ei siihen muita tarvita. Taaskin oli jossain ollut ilman vaatteita. 🙄
Voisiko joku vihdoin kertoa näille julkkisnaisille, että se voimaantuminen ja naisenergia tarkoittaa jotain ihan muuta kuin sitä, että osaa heittää vaatteet pois päältä silloin kun on ulkona kotiovestaan. Holhooja ei sittenkään Britneyn tapauksessa ollut huono juttu. Olen kyllä ollut todella pettynyt sen naisen toimintaan tuomarin päätöksen jälkeen.
Sabrinalla näkyy myös nänni videolla boys, boys, boys lopussa.
Ei se sitä tuhonnut sillä ei vaan ole tarpeeksi hyvää musaa
Janetin ura lopahti siihen että se rupsahti ja sen musiikki oli kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä temppuhan se oli joka tapauksessa ja itse en ole ihan vakuuttunut että kyseessä oli puhdas vahinko. Mutta ei taatusti ollut ainoa syy, joka Jacksonin uraan vaikutti negatiivisesti.
Jos olisi ollut vahinko, olisi näkyviin tullut paljas nänni, ei se roikkuva tupsu. Koko juttu oli suunniteltu, mutta ampui takaisin, kun Janet joutuikin siitä tilille eikä ihasteltukaan sitä, miten rohkea se nyt osasikin olla tänään, siis sitä ihailtavaa naisenergiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sabrinalla näkyy myös nänni videolla boys, boys, boys lopussa.
Sabrina ei ollut amerikkalainen eikä esiintynyt Super Bowlin tauolla. Eurooppalaisilla ei ole niin kovat skitsot naisten tisseistä kuin valtameren tuolla puolen. Tosin Duran Duranin video Girls On Filmistä sensuroitiin Briteissä heti tuoreeltaan 40 vuotta sitten.
Janet Jackson, nettovarallisuus $200 miljoonaa. Voi kun käy sääliksi!
Halpa ja laskelmoitu julkisuustemppu josta sai ansaitusti pa*kaa niskaansa.