Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orion keräilykampanja - jäitkö ilman palkintoa?

Vierailija
04.10.2015 |

Onkohan muille käynyt niin, ettei Orionin keräilykampanjan "palkintotuotteet" tulleet koskaan? Viitsiikö enää osallistua, jos sama käy taas uudelleen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut Marimekon kassia. ORION Keräilylappu laitettu postiin elokuun alussa. Näin kovasti vaivaa saadakseni keräily lapun laatikkoon. 3 tuotetta jäänyt saamatta ja yhtä en pystynyt viikon aikana hakemaan,oli vkon loppukin välissä ettei ollut tilaisuutta hakea postista! Enkä laita sp os avoimeen lappuun tietoturvasyistä.

En luota postinkaan enää koska sinne matkan isoihin jakelukeskuksiin on otettu töihin sekalaista porukkaa. Rutattuja kirjeitä tulee joskus.

Turhauttavaa ORION ei välitä ostajista.

Vierailija
22/25 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HipHei, keräilykampanja alkaa taas =)

Vinkki, osta tuotteet sellaisesta verkkoapteekista, mistä saa palkinnon heti mukaan. Mä tilasin viimeksi apteekkiverkkokaupasta ja sain lahjan parin päivän päästä tilaamieni tuotteiden kanssa.

Myös osa apteekeista antaa nykyään lahjan heti mukaan kun leimakortti on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viimeksi Yliopiston apteekista ja palkkion sai tosiaan mukana. Mariskooli oli tosin kakkoslaatuinen. Onkohan yleistäkin?

Vierailija
24/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin keväällä Fiskarssin paistinpannun jota olen pari kertaa olen käyttänyt ja nyt pannu näyttää siltä, että olisi kymmenen vuotta putkeen käristelty sillä. Ei lähde pinttymät millään.

Vierailija
25/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että nykyään on niin paljon talousongelmia ihmisillä. Firmat järjestävät kaiken maailman keräilykampanjoita ja ihmiset ostavat kalliita tuotteita, jotta saavat jotain krääsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi