Onko tämä mies ihastunut minuun?
- välillä välttelee, välillä hakeutuu lähelle
- löytää minut aina väkijoukosta, kun tulen paikalle hän tapittaa minua jo kaukaa
- hymyilee kun huomaa minun hymyilevän
- lähellä ei katso silmiin, kauempana kyllä
- punastelee
- yllätän hänet usein katselemasta minua
Kommentit (15)
Jaa'a mutta ainakin sä olet siihen kun kyyläät & analysoit sen jokaista liikettä noin haukkana
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:03"]
Jaa'a mutta ainakin sä olet siihen kun kyyläät & analysoit sen jokaista liikettä noin haukkana
[/quote]
No en varmaan oo. Ai siihen vai jaa mää vai no hyi haha, oon mielummi ikuisesti yksin
No anna sille vitunreikää, sitähän se haluaa kuiteskin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:03"]Jaa'a mutta ainakin sä olet siihen kun kyyläät & analysoit sen jokaista liikettä noin haukkana
[/quote]
Tokihan olen! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:03"]Jaa'a mutta ainakin sä olet siihen kun kyyläät & analysoit sen jokaista liikettä noin haukkana
[/quote]
Tokihan olen! Ap
[/quote]
Se oli vähän niinku vinkki että relaa vähän ton asian suhteen tai vaikutat ihan sekopäältä sen ihastuksesikin silmissä
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:03"]Jaa'a mutta ainakin sä olet siihen kun kyyläät & analysoit sen jokaista liikettä noin haukkana
[/quote]
Tokihan olen! Ap
[/quote]
Se oli vähän niinku vinkki että relaa vähän ton asian suhteen tai vaikutat ihan sekopäältä sen ihastuksesikin silmissä
[/quote]
No sittenhän saa aidon ja oikean kuvan minusta. Ap
no ei tietenkään...no mieti itte....
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:16"]Miks kaikkikysyy aina näitä?
[/quote]
kaikki kysyy erikseen siis
Joo, se haluaa laittaa melaa sun mekkoos.
Mitäs jos itse kysyisit ja ehdottaisit jotain, kun sinua selvästi kiinnostaa. Ehkä mies ei puolestaan ole varma, mitä sinä ajattelet hänestä.
- Mies
On.