Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa eilen huomattua, ettei 15 kilon lihominen haittaa mitään

Vierailija
10.04.2022 |

Kannan itseni tyylikkäästi, olen sosiaalinen ja pilkettä silmäkulmassa. Aivan samaan tapaan miehet yhä pitelevät ovia, baarimikot sanailevat flirttaillen, tuntemattomien miesten päät kääntyvät perääni ja tullaan jutuille.

Olen ylipainoinen ja silti vientiä riittää. Pahinta mitä +15kg voi tehdä on itsetunnon romahtaminen ja ryhdin huononeminen, kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen? Miten joku yksittäinen päivä tähän liittyy.

Vierailija
22/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän helppo nainen aina seuraa saa, mutta se vaihtuukin  kun tuntee lastin valuvan sisään, siitä alkaa vaihtorumba

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut laiha/hoikka ja itsetuntoni on erittäin hyvä, koska en ole tullut koskaan tällä tavalla väheksytyksi kuin tässä ketjussa. Minua ei 30+ ikäisenä liikuta jos te haukutte, mutta ymmärrän hyvin jos koko elämänsä tällaista kuunnelleena saattaa jopa uskoa näihin teidän juttuihin. Sympatiani ylipainoisia kohtaan on noussut hurjasti kun näen itse mitä he joutuvat teidän kaltaisilta ihmisiltä kuuntelemaan. Ap

Vierailija
24/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, joka on nyt 80+ raihnas, mutta hänellä riitti kamalasti vientiä vielä 75 v. Hän on varmaan yhtä leveä kuin lyhyt. Nuoremmat ja vanhemmat miehet kulkivat perässä. Ihan ohikulkijoista alkaen.

Ihmisenä aivan ihana. Sen empaattisempaa ja ymmärtävämpää ihmistä saa hakea. Se näkyi myös kasvoista.

Vierailija
25/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäpä terveyshaitoista, jos miehet vaan flirttailee.

Höpö höpö pieni ylipaino ei haittaa mitään jos elää terveellisesti, nukkuu hyvin ja on onnellinen.

Kyllä se 10kg kummasti nosti sokeriarvoja.

Vierailija
26/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan, noinkin ylipainoinen kuin aloittaja voi olla aidosti onnellinen. KYllä sekin  on kuvittelua että ukot kuolaa perään.   

Ei niin paljon laihdutustuotteita mainostettaisi ja ostettaisi, jos ylipaino olisi onnen hekumaa.   Netti pursuaa erilaisia laihdutusohjeita, jotkut jopa maksavat näistä. Miksi tehdään laihdutusleikkauksia ja yritetään epätoivoisesti kaikilla poppaskonsteilla laihtua, jos kilojen kantaminen on niin ihanaa...:??

Aloitus on epätoivoisen lihavan provo.

BMI 25 että eipä tässä ole kovinkaan vaikea olla onnellinen. Enkä todellakaan lähde mihinkään boomereiden nutrilett- dieeteille tai 80-luvun ananaspaastolle.

Lohisalaatti, missä on kunnolla syötävää ja paljon kasvisöljypohjaista kastiketta. Nam! Ap

hehheee...nyt taisit "vähän " muokata painoasi alaspäin....Painoindeksi 25 ei ole vielä ylipainoa, vaan siinä rajoilla.... Kyllä painosi on jotain ihan muuta, mutta kiva että olet itse tyytyväinen ihanaan,lihavaan elämääsi.. 

27/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä on ollu lähtöpaino. Jos alipainoinen henkilö lihoo 15kg vaikka ahkeran saliköynnin ohessa, niin sehän on vain hyvä.

Vierailija
28/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan, noinkin ylipainoinen kuin aloittaja voi olla aidosti onnellinen. KYllä sekin  on kuvittelua että ukot kuolaa perään.   

Ei niin paljon laihdutustuotteita mainostettaisi ja ostettaisi, jos ylipaino olisi onnen hekumaa.   Netti pursuaa erilaisia laihdutusohjeita, jotkut jopa maksavat näistä. Miksi tehdään laihdutusleikkauksia ja yritetään epätoivoisesti kaikilla poppaskonsteilla laihtua, jos kilojen kantaminen on niin ihanaa...:??

BMI 25 että eipä tässä ole kovinkaan vaikea olla onnellinen. Enkä todellakaan lähde mihinkään boomereiden nutrilett- dieeteille tai 80-luvun ananaspaastolle.

Lohisalaatti, missä on kunnolla syötävää ja paljon kasvisöljypohjaista kastiketta. Nam! Ap

hehheee...nyt taisit "vähän " muokata painoasi alaspäin....Painoindeksi 25 ei ole vielä ylipainoa, vaan siinä rajoilla.... Kyllä painosi on jotain ihan muuta, mutta kiva että olet itse tyytyväinen ihanaan,lihavaan elämääsi.. 

BMI 25 on ylipainoa. Olen lihonut 60kg->75kg että kyllä sen huomaa. Mutta kiva jos ääni muuttuu saman tien kellossa, ettei voi olla tosikaan että olen näinkin ”riittämättömän” ylipainoinen :D Ap

Vierailija
29/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä monella pää kääntyy kun tulee valas kadulla vastaan.

Vierailija
30/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan ne isot luut vähän vielä kasvanu

Vierailija
31/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä keskustelua lukee joku ikänsä ylipainoinen, terveiset hänelle, että olen todella pahoillani että olet joutunut kuuntelemaan tällaista pitkään. Todella raakaa meinkiä ja itsekin olisin nuorena pahoittanut tästä mieleni. Sympatiat on teidän puolella. Ap

Vierailija
32/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelipalstalla joku keksi naisille uuden nimen: "easy modes". 

Vierailija
33/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä paino, asia olisi eri, jos olisit lihonut BMI 25:stä ylöspäin 15 kg. Mut joo, itsekin tullut siihen tulokseen että normaalipainon yläraja on mulle sopiva paino.

Vierailija
34/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut ja äimistellyt, miten miehet panisi käytännössä ihan mitä tahansa. Itselläni on sentään jonkinlaiset standardit.

Tästä, hyvät lukijat, johtuu se, että naiset saa tindereissä kasoittain matcheja ja viestejä miehiltä ja heille sitten syntyy sellainen asenne että "voi että kun näitä miehiä nyt joutuu ihan hätistelemään pois kun olen niin tasokas".

Vierailija
35/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä fyysinen sairastuminen lihavuudesta estyy jos vaan miehet flirttailee.

Vierailija
36/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä aloittaja muuttuikin normaalipainoiseksi..:::))))  Sehän olikin oikein pika laihtuminen.:::))) 

Vierailija
37/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka uskoo kirjoitti:

Yhtäkkiä aloittaja muuttuikin normaalipainoiseksi..:::))))  Sehän olikin oikein pika laihtuminen.:::))) 

Nyt kun en olekaan se ”valas” mitä oletitte, niin kasvoiko myös ihmisarvoni silmissäsi? Ap

Vierailija
38/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 25 on ylipainoa. Olen lihonut 60kg->75kg että kyllä sen huomaa. Mutta kiva jos ääni muuttuu saman tien kellossa, ettei voi olla tosikaan että olen näinkin ”riittämättömän” ylipainoinen :D Ap

No jos olet 170 pitkä sulla on vain 2-3 kiloa ylipainoa ei 15 kiloa. 15 ylipainoinen ei mahdu koon 38 vaatteisiin.

Vierailija
39/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet 170 pitkä sulla on vain 2-3 kiloa ylipainoa ei 15 kiloa. 15 ylipainoinen ei mahdu koon 38 vaatteisiin.

Niin. Kannattaa lukea ne viestit oikein eikä lähteä länkyttää omiaan.

Vierailija
40/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäpä terveyshaitoista, jos miehet vaan flirttailee.

Alipainoiset sairastuvat osteoporoosiin ja dementiaan, väätyvät kumaraan ja kitisevät läpi happaman elämänsä.

Kun ne joskus löytyvät nälkään kuolleina muumioina kodeistaan, niiden sukupuolta ei tiedä ilman geenitestiä.