Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa eilen huomattua, ettei 15 kilon lihominen haittaa mitään

Vierailija
10.04.2022 |

Kannan itseni tyylikkäästi, olen sosiaalinen ja pilkettä silmäkulmassa. Aivan samaan tapaan miehet yhä pitelevät ovia, baarimikot sanailevat flirttaillen, tuntemattomien miesten päät kääntyvät perääni ja tullaan jutuille.

Olen ylipainoinen ja silti vientiä riittää. Pahinta mitä +15kg voi tehdä on itsetunnon romahtaminen ja ryhdin huononeminen, kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan, noinkin ylipainoinen kuin aloittaja voi olla aidosti onnellinen. KYllä sekin  on kuvittelua että ukot kuolaa perään.   

Ei niin paljon laihdutustuotteita mainostettaisi ja ostettaisi, jos ylipaino olisi onnen hekumaa.   Netti pursuaa erilaisia laihdutusohjeita, jotkut jopa maksavat näistä. Miksi tehdään laihdutusleikkauksia ja yritetään epätoivoisesti kaikilla poppaskonsteilla laihtua, jos kilojen kantaminen on niin ihanaa...:??

Aloitus on epätoivoisen lihavan provo.

BMI 25 että eipä tässä ole kovinkaan vaikea olla onnellinen. Enkä todellakaan lähde mihinkään boomereiden nutrilett- dieeteille tai 80-luvun ananaspaastolle.

Lohisalaatti, missä on kunnolla syötävää ja paljon kasvisöljypohjaista kastiketta. Nam! Ap

Yhh, kunnon hyllylylly tutiseva läskihyytelö.

Vierailija
42/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruipelot eivät osaa nauttia eikä kukaan nauti heistä. Luusäkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko niillä painosta valittavilla miehillä sitten naista ollenkaan, ei taida olla!

Vierailija
44/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

167 pitkä pääsee normaalipainosta merkittävään lihavuuteen tuolla 15kg muutoksella.

Vaatekoko on 38 ja pituus 170. Ap

No sitten oli aihettakin kasvattaa massaa. Olen 38/42 ja 171cm, normaalipainossa. Jos laihtuisin 15kg, olisin alipainoinen.

Vierailija
45/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttakeppejä kiukuttaa.

Vierailija
46/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa huomion saannissa, mutta se tuskin on elämässä tärkeintä?

Vierailija
47/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ei olla noin pinnallisia, että pystytään sivuuttamaan omat terveyshaitat siitä ilota, että joku flirttailee.

Ei saisi iloita ja flirttailla jos olisikin vaikka terveyshaittoja? Kyllä se nauru ja iloinen asenne tekee paljon niin ihmissuhteissa kuin myös ihan tutkitusti edistää sitä terveyttäkin. Jos se on sinusta pinnallista, niin ole vaan itse rauhassa happamalla naamalla, jos vaikka on jotakin pientäkin ongelmaa...Kai se on jotenkin sitten vakuuttavampaa ja syvällisempää sun mielestä murjottaa. No kukin tyylillään.

Vierailija
48/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan, noinkin ylipainoinen kuin aloittaja voi olla aidosti onnellinen. KYllä sekin  on kuvittelua että ukot kuolaa perään.   

Ei niin paljon laihdutustuotteita mainostettaisi ja ostettaisi, jos ylipaino olisi onnen hekumaa.   Netti pursuaa erilaisia laihdutusohjeita, jotkut jopa maksavat näistä. Miksi tehdään laihdutusleikkauksia ja yritetään epätoivoisesti kaikilla poppaskonsteilla laihtua, jos kilojen kantaminen on niin ihanaa...:??

BMI 25 että eipä tässä ole kovinkaan vaikea olla onnellinen. Enkä todellakaan lähde mihinkään boomereiden nutrilett- dieeteille tai 80-luvun ananaspaastolle.

Lohisalaatti, missä on kunnolla syötävää ja paljon kasvisöljypohjaista kastiketta. Nam! Ap

Yhh, kunnon hyllylylly tutiseva läskihyytelö.

Anna kun arvaan, olet katkera tumputtaja ja asut äidin luona?

Vierailija
49/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap painaa nyt noin 73kg 170cm, painoindeksi 25) ja aikaisemmin oli 58kg.

Onhan siinä eroa toki mutta jos kilot kantaa hyvin ja on tiimalasi niin edestäpäin katsoen ei kropassa näy kiloja juurikaan. Vasta kun sivultapäin katsoo niin huomaa pulleuden.

Eipä siinä mitään jos koet olevasi onnellinen. Itse olen 169cm pitkä ja painanut aikuisiällä kaikkea 59kg - 75kg välillä. Olen itse tyytyväisin noin 65kg:ssa. Sitä laihempana rinnat rupeavat tyhjenemään ja kasvoihin ilmaantuu uurteita. Lähempänä 70kg kasvot ja käsivarret taas rupeavat olemaan todella pulleita.

Vierailija
50/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipahan taas trollausyritys. Ap antaa kuvan, että on lihonut oikeasti ylipainoiseksi, kun todellisuudessa hän on juuri normaalipainon ja ylipainon rajalla. On vähän eroa lihoa hoikasta normaalipainoisesta sinne ylipainon rajalle kuin jo valmiiksi pullukasta kunnolla ylipainoiseksi. Jos on pitkä ja paino menee rintoihin ja persuksiin, ei kukaan edes tajua, että ap on siinä ylipainon rajoilla.

Vierailija
51/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hehheee...nyt taisit "vähän " muokata painoasi alaspäin....Painoindeksi 25 ei ole vielä ylipainoa, vaan siinä rajoilla.... Kyllä painosi on jotain ihan muuta, mutta kiva että olet itse tyytyväinen ihanaan,lihavaan elämääsi.. 

BMI 25 on ylipainoa. Olen lihonut 60kg->75kg että kyllä sen huomaa. Mutta kiva jos ääni muuttuu saman tien kellossa, ettei voi olla tosikaan että olen näinkin ”riittämättömän” ylipainoinen :D Ap

Minä olen juuri laihtunut tuosta 75kg tuohon 60kg. Ja omassa voinnista ja jaksamisessa sen kyllä huomaa! Varmasti veriarvotkin ovat parantuneet. Huomiota kyllä sai silloinkin kun oli 75kg, mutta kyllä oma oloni on paljon parempi nyt kevyempänä.

Vierailija
52/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäpä terveyshaitoista, jos miehet vaan flirttailee.

Alipainoiset sairastuvat osteoporoosiin ja dementiaan, väätyvät kumaraan ja kitisevät läpi happaman elämänsä.

Kun ne joskus löytyvät nälkään kuolleina muumioina kodeistaan, niiden sukupuolta ei tiedä ilman geenitestiä.

Ylipainon ja alipainoin välillä on kuulemma sellainen noin kahdenkymmenen kilon välimaasto, jossa ollaan normaalipainoisia.

Ja tässä viestissä taas se kehopositiivisuus näkyy. Ylipaino on kiva juttu eikä haittaa mitään, mutta alipainoiset sairastuvat ja ovat ikäviä ihmisiä.

Vierailija
53/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ja huomaan eron heti itsessäni jos tulee kaksikin kiloa extraa :(

165 / 68

Vierailija
54/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko niillä painosta valittavilla miehillä sitten naista ollenkaan, ei taida olla!

Niin, toisin kuin jokaisella pitkää miestä vaativalla naisella se pitkä mies. Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
55/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipahan taas trollausyritys. Ap antaa kuvan, että on lihonut oikeasti ylipainoiseksi, kun todellisuudessa hän on juuri normaalipainon ja ylipainon rajalla. On vähän eroa lihoa hoikasta normaalipainoisesta sinne ylipainon rajalle kuin jo valmiiksi pullukasta kunnolla ylipainoiseksi. Jos on pitkä ja paino menee rintoihin ja persuksiin, ei kukaan edes tajua, että ap on siinä ylipainon rajoilla.

Harmittaa kun ei ollutkaan kunnon aihetta haukkua.

Vierailija
56/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elävätkin helppoa elämää. Voivat tehdä mitä virheitä vain, saavat silti ihailua ja apua. Miesten elämä on vaikeaa...

Vierailija
57/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin tykkään baarista niitä lihavia, kun ne on helppoja tapauksia ja osaan lirkutella. Mutta en mä niistä mitään vakavaa halua. 

Vierailija
58/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n paino on ihan ok, jos hän tuntee olonsa hyväksi, mutta liian pieniä vaatteita hän kylläkin käyttää.

Otapa mittanauha ja mittaa itseltäsi rinnanympärys, vyötärö ja lantio. Sen jälkeen selvitä vaatekokosi. Olen aika varma ettei se ole 38.

Vierailija
59/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäpä terveyshaitoista, jos miehet vaan flirttailee.

Ihan mielenkiinnosta; kerropa, tai kertokaa te muut oletteko todella noin aidon huolissanne ihan randomien ihmisten terveydestä?  Kun näyttää sille että kovasti siitä huolehditaan.

Olen itse saanut osani tästä "painoraivosta", tosin niin päin että on katsottu asiakseen huutaa pää punaisena miten minun pitää mennä kotiin syömään, en siis paina tarpeeksi.

Niin että onko nyt siis niin että Suomi on täynnä huolestuneita pelkkää hyvää tarkoitttavia sieluja jotka haluavat ilmaista huolestuneisuutensa tuntemattomien ihmisten terveydestä?  Liikuttavaa kerrassaan.

Vierailija
60/95 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

167 pitkä pääsee normaalipainosta merkittävään lihavuuteen tuolla 15kg muutoksella.

Vaatekoko on 38 ja pituus 170. Ap

No nythän se selvis! Ap on ollut "aiemmin" pahasti alipainoinen, n. 45 kg:n kieppeillä.

Olen itse 168 cm, painan 61 kg (timmi) ja käytän kokoa 38.