Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hillut salin pukkarissa ilman vaatteita?

Vierailija
04.10.2015 |

Olen törmännyt salilla käydessä näihin, jotka paljastelevat itseään pukuhuoneessa yhtään häpeilemättä: ravaavat pukukaapin ja suihkun/saunan väliä päästä päähän monta kertaa ja vielä ilman pyyhettä. WTF? Saattavat vielä peilin edessä ihailla alastonta kehoaan, vaikuttaa hieman narsistiselta ja lesbolta touhulta. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHAA!!!!!

Vierailija
2/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan kun ihmiset katsovat alastonta kehoani. Lisäksi kuulun myös siihen kastiin joka rasvaa kehonsa salilla ja nostaa jalan penkille niitä rasvatessaan ja alasti toki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh :) Mies

Vierailija
4/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan uimahalliin mene, siellä on alastomia ihmisiä vielä enemmän.

Vierailija
5/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:32"]

Olen törmännyt salilla käydessä näihin, jotka paljastelevat itseään pukuhuoneessa yhtään häpeilemättä: ravaavat pukukaapin ja suihkun/saunan väliä päästä päähän monta kertaa ja vielä ilman pyyhettä. WTF? Saattavat vielä peilin edessä ihailla alastonta kehoaan, vaikuttaa hieman narsistiselta ja lesbolta touhulta. 

[/quote]Hellyyttävää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastelevat itseään pukuhuoneessa yhtään häpeilemättä

[/quote]

Pitäisikö alastonta vartaloa siis häpeillä?

Vierailija
7/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

Vai pitäisikö pukuhuoneessa olla aina vaatteet päällä ja vaatteita vaihtamatta, jotta ei paljastelisi alastonta vartaloaan?

Vierailija
8/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen catwalk tyylillä miesten pukuhuoneessa veitikka iloisesti tahdissa heiluen

Vierailija
9/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

Vai pitäisikö pukuhuoneessa olla aina vaatteet päällä ja vaatteita vaihtamatta, jotta ei paljastelisi alastonta vartaloaan?
[/quote]

Eikun nyt pitää suomeen tuoda pukkariburkhat! Sen suojissa vaihtaa vaatteet!

Vierailija
10/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän niin hyvältä että tykkään katsella itseäni alasti peilistä. Jos kaksi lasta synnyttänyt 40 v nainen on näin kiinteä, hoikka ja lihaksikas, kyllä siitä saa olla ylpeä. Paremman näköinen mä oon kuin suurin osa nuoremmista - ehkä saavat musta jopa inspistä yrittää vähän itsekin tsempata.

Vierailija
11/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] No ei sitä tarvitse siellä kaikille häiritsevästi esitelläkään. Hyvä etteivät sentään römpsä levällään istu penkillä kuin miehet konsanaan.

Vierailija
12/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:50"]

Mä näytän niin hyvältä että tykkään katsella itseäni alasti peilistä. Jos kaksi lasta synnyttänyt 40 v nainen on näin kiinteä, hoikka ja lihaksikas, kyllä siitä saa olla ylpeä. Paremman näköinen mä oon kuin suurin osa nuoremmista - ehkä saavat musta jopa inspistä yrittää vähän itsekin tsempata.

[/quote] Sitten heräsit unesta.

Vierailija
13/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riisuudu siellä koskaan. Peseydyn vasta kotona.

Vierailija
14/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon.

Vierailija
15/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote] No ei sitä tarvitse siellä kaikille häiritsevästi esitelläkään. Hyvä etteivät sentään römpsä levällään istu penkillä kuin miehet konsanaan.

[/quote]Kamalaa kun miehet esittelevät römpsäänsä pukuhuoneessa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
16/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on pukuhuone :D Ei sinun tarvitse mennä sinne katsomaan, jos et kestä nähdä alastomia ihmisiä. Tai jos menet, eihän sinun tarvitse jäädä tuijottamaan. Ja tuskin siellä kukaan on paljastelemassa itseään.

Vierailija
17/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:50"]

[/quote] Sitten heräsit unesta.
[/quote]

Niinhän sitä voisi luulla. Jotkut osaa pitää itsensä kunnossa vuosista huolimatta, usko huviksesi.

Vierailija
18/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa salilla ja voin kulkea ilman pyyhettäkin, mitäs tuosta. En kyllä koskaan jää tuijottelemssn itseäni peilistä, enkä ole koskaan sellaista nähnyt, vaikka ikää 38 v. ja käynyt salilla pari kertaa viikossa jo 20 vuotta (paitsi raskauksien ja vauvojen vuoksi ollut puolen vuoden taukoja).

Vierailija
19/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pukuhuone on paikka, jossa on aivan soveliasta olla alasti. Eli voi siis olla normaalisti vaatteilla tai ilman, ei tarvitse häpeillä, peitellä tai kiirehtiä äkkiä vaatteita päälle. Normaali siirtyminen suihkuun, vessaan tai peilin eteen on siis täysin ok, sen sijaan patsastelu ja poseeraus on aivan yhtä outoa käytöstä oli sitten vaatteita tai ei.

Vierailija
20/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miten rasvaat itsesi niin, ettet liiku? Olen aina rasvannut esim jalat niin et nostan koiven penkille ja sitten toisen. Toinen vaihtoehto olisi tietysti kumartua ja pyllistää, mutta olen ajatellut että se voi olla noloa kun on ahdasta ja pitää ohittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme