Miksi hillut salin pukkarissa ilman vaatteita?
Olen törmännyt salilla käydessä näihin, jotka paljastelevat itseään pukuhuoneessa yhtään häpeilemättä: ravaavat pukukaapin ja suihkun/saunan väliä päästä päähän monta kertaa ja vielä ilman pyyhettä. WTF? Saattavat vielä peilin edessä ihailla alastonta kehoaan, vaikuttaa hieman narsistiselta ja lesbolta touhulta.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:24"]
Kerran eräs duckface -pissis rasvaili silikonipalleroitaan oikein antaumuksella joka kulmasta tiiraten.
Yksi salipissis tuli kerran pukkarissa pyytämään, että voisinko kuvata häntä kun hän ottaa poseja. Kieltäydyin.
[/quote]Tulipa paha mieli tytön puolesta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:31"]
Kerran eräs duckface -pissis rasvaili silikonipalleroitaan oikein antaumuksella joka kulmasta tiiraten.
Yksi salipissis tuli kerran pukkarissa pyytämään, että voisinko kuvata häntä kun hän ottaa poseja. Kieltäydyin.
[/quote]Tulipa paha mieli tytön puolesta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote] No vittu yhyy.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:55"] Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon. [/quote] Miksi alapeukut? Onko ihon rasvaaminen pukuhuoneessa myöskin kielletty asia? En tiennytkään että tuollaistakin asiaa pitäisi hävetä/peitellä. Mitä jos te kyttääjät itse lopettaisitte käymästä salilla ja antaisitte meidän normaalien ihmisten olla rauhassa ilman että joku koko ajan kyylää tai arvostelee, tekee niin tai näin. [/quote] Jos vaikka laittaisit alushousut ja mielellään myös liivit päälle ennen rasvaussessiotasi. Kyllä alushousujen ja liivien altakin pystyt rasvaamaan.
[/quote]
Tuota, miksi? Onko monienkin naisten mielestä toisten naisten rinnat jotenkin ällöttävät?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:04"]Miesten pukuhuoneissa tavllisesti ne onnekkaat, joilla on iso kulli, esittelevät sitä estoitta. Pukuhuoneen poikki mennään ilman pyyhettä, suihkussa seistään selkä seinää vasten niin, että varmasti kaikki näkevät ison kullin. Lisäksi sitä vielä pestään antaumuksella ja pitkään niin, että kaikki varmasti näkevät sen. Peilin edessä kammataan sitten tukkaa alasti ja pitkään. Lopuksi kävellään vielä vessaan niin, että kulli heiluu reisiä vasten ees taas.. Yleensä vielä karvatkin on ajeltu pois. Kun pukeudutaan, laitetaan ensin alasti kaikki kamat reppuun ja sitten vasta vedetään alushousut ja muut vaatteet päälle. Sitä ennen voidaan vielä jutelle kaverille niin, että toinen jalka nostetaan rennosti penkille ja muna ja pallit roikkuvat esillä kaikkien töllisteltävinä. Peppua tarjotaan tietysi myös näytille hieman pyllistämällä sitä taaksepäin, jos on hyvä. Ja tätä tapahtuu siis koko ajan kuntosalien pukuhuoneissa.
[/quote] aaah, ihanaa!! ❤️
Ahtaissa pukkareissa varsinkin tuo persesilmä pitkällä kulkeminen on kiusallista. Keski-ikäinen naikkonen iloisesti pyllisteli taannoin edessäni kun istuin penkillä ja persesilmä vain tuntui lähestyvän ja lähestyvän. Vain peruutusääni puuttui. Perkele.
[/quote]
Mitä iloa saat itsellesi siitä, että halveksit toisia tuolla tavalla? Jos joku saa itselleen onnea silikonirinnoista tai itsensä kuvaamisesta, niin hieno juttu. Hyvää fiilistä ei ole maailmassa koskaan liikaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:55"] Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon. [/quote] Miksi alapeukut? Onko ihon rasvaaminen pukuhuoneessa myöskin kielletty asia? En tiennytkään että tuollaistakin asiaa pitäisi hävetä/peitellä. Mitä jos te kyttääjät itse lopettaisitte käymästä salilla ja antaisitte meidän normaalien ihmisten olla rauhassa ilman että joku koko ajan kyylää tai arvostelee, tekee niin tai näin. [/quote] Jos vaikka laittaisit alushousut ja mielellään myös liivit päälle ennen rasvaussessiotasi. Kyllä alushousujen ja liivien altakin pystyt rasvaamaan.
[/quote]
Minä olen toinen rasvailija. Ei, en laita alusvaatteita ensin, koska koko iho pitää rasvata. Enkä käytä liivejä muutenkaan. Usein just nämä vaatteiden reuna-alueet ärtyvät ensimmäisenä, eli ne pitää rauhassa hoitaa ja sitten vasta vaatteet ylle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:06"]
Miksi en opiskellut miesten kuntosalin siivoojaksi, oi miksi :)
[/quote]Miesten kuntosaleja ei taida edes olla...naisten kuntosaleja paljon.
Käyn yhdessä todella naisvaltaisessa harrastuksessa ja siellä ei ole pukuhuoneita ollenkaan. Tästä syystä useimmat taitavat lähteä tunnin jälkeen litomaan vaihtamatta vaatteita tai peseytymättä. Onneksi vasta yksi todella hyväkroppainen nainen kuitenkin vaihtoi vaatteita ja satuin näkemään. Tuntui vähän hengelliseltä kokemukselta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"]
[/quote]
Tuota, miksi? Onko monienkin naisten mielestä toisten naisten rinnat jotenkin ällöttävät?
[/quote]
Jos saan valita, niin mielellään en katsele toisten naisten tissejä. Varsinkaan esim. 5-10 sentin etäisyydellä naamasta, kun joku vieressä vähän lievittää rasvaa nostamalla jalan penkille ja parhaimmillaan revittelee ilman alushousuja ... Mikä tarve sulla on esitellä rintojasi?
Ihmettelen samaa.. Mikä ihme siinä
Pukeutumisessa on niin vaikeaa? Alasti räpelletään kännykkää ja pyllistellään kapealla käytävällä kaapista tavaroita samalla kun joku yrittää takana solmia kengän nauhoja. Pukeutuminen aloitetaan hiiiiitaaasti sukista ja alushousut laitetaan jalkaan vasta viimeisenä. Jostain perversiosta ja itsensä paljastelusta tässä on pakko olla kyse. Rasvata voi myös alusvaatteet päällä.
Ei voi rasvata alusvaatteet päällä. Lue aiemmat viestit.
Alasti oleminen ei tarkoita sitä, että "esittelee" rintojaan tai muita osia.
Kysyisin teiltä jotka ahdistutte muiden alastomuudesta, että onko teillä lapsuudessa ollut jotain traumaattisia kokemuksia? Hyväksikäyttöä? Tai hyvin tiukka tai kieroutunut kasvatus?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"]
[/quote]
Minä olen toinen rasvailija. Ei, en laita alusvaatteita ensin, koska koko iho pitää rasvata. Enkä käytä liivejä muutenkaan. Usein just nämä vaatteiden reuna-alueet ärtyvät ensimmäisenä, eli ne pitää rauhassa hoitaa ja sitten vasta vaatteet ylle.
[/quote]
Olen itse atoopikko ja kumma juttu kun minulta onnistuu rasvaukset aivan loistavasti alusvaatteet päälläkin. Lasket vähän alushousun reunaa, rasvaat. Rasvaat muut alueet, tällä välin alushousujen kohta on kuivunut, siirrät paikalleen... onko ihan helvetin vaikeeta?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:55"] Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon. [/quote] Miksi alapeukut? Onko ihon rasvaaminen pukuhuoneessa myöskin kielletty asia? En tiennytkään että tuollaistakin asiaa pitäisi hävetä/peitellä. Mitä jos te kyttääjät itse lopettaisitte käymästä salilla ja antaisitte meidän normaalien ihmisten olla rauhassa ilman että joku koko ajan kyylää tai arvostelee, tekee niin tai näin. [/quote] Jos vaikka laittaisit alushousut ja mielellään myös liivit päälle ennen rasvaussessiotasi. Kyllä alushousujen ja liivien altakin pystyt rasvaamaan. [/quote] Minä olen toinen rasvailija. Ei, en laita alusvaatteita ensin, koska koko iho pitää rasvata. Enkä käytä liivejä muutenkaan. Usein just nämä vaatteiden reuna-alueet ärtyvät ensimmäisenä, eli ne pitää rauhassa hoitaa ja sitten vasta vaatteet ylle. [/quote] Olen itse atoopikko ja kumma juttu kun minulta onnistuu rasvaukset aivan loistavasti alusvaatteet päälläkin. Lasket vähän alushousun reunaa, rasvaat. Rasvaat muut alueet, tällä välin alushousujen kohta on kuivunut, siirrät paikalleen... onko ihan helvetin vaikeeta?
[/quote]
On. Minun ihoni on sitten astetta herkempi, koska jos iholla on rasvaa se alkaa kutista vaatteiden alla, ellei se saa ensin hetken aikaa imeytyä.
On ilmeisen vaikeaa ymmärtää, että iho on erilainen eri ihmisillä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:26"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:55"] Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon. [/quote] Miksi alapeukut? Onko ihon rasvaaminen pukuhuoneessa myöskin kielletty asia? En tiennytkään että tuollaistakin asiaa pitäisi hävetä/peitellä. Mitä jos te kyttääjät itse lopettaisitte käymästä salilla ja antaisitte meidän normaalien ihmisten olla rauhassa ilman että joku koko ajan kyylää tai arvostelee, tekee niin tai näin. [/quote] Jos vaikka laittaisit alushousut ja mielellään myös liivit päälle ennen rasvaussessiotasi. Kyllä alushousujen ja liivien altakin pystyt rasvaamaan. [/quote] Minä olen toinen rasvailija. Ei, en laita alusvaatteita ensin, koska koko iho pitää rasvata. Enkä käytä liivejä muutenkaan. Usein just nämä vaatteiden reuna-alueet ärtyvät ensimmäisenä, eli ne pitää rauhassa hoitaa ja sitten vasta vaatteet ylle. [/quote] Olen itse atoopikko ja kumma juttu kun minulta onnistuu rasvaukset aivan loistavasti alusvaatteet päälläkin. Lasket vähän alushousun reunaa, rasvaat. Rasvaat muut alueet, tällä välin alushousujen kohta on kuivunut, siirrät paikalleen... onko ihan helvetin vaikeeta?
[/quote]
On. Minun ihoni on sitten astetta herkempi, koska jos iholla on rasvaa se alkaa kutista vaatteiden alla, ellei se saa ensin hetken aikaa imeytyä.
On ilmeisen vaikeaa ymmärtää, että iho on erilainen eri ihmisillä.
[/quote]
No siinähän se imeytyy, jos viitsit lukea tekstini. Minullakin on hyvin herkkä iho, ei saa jäädä rasva märäksi iholle vaan kuivua. Ei mun silti tarvi alasti kekkuloida.
Perustakaa oma atopiasali, niin saatte kekkaloida ja rasvata perseitänne rauhassa.
Ei, me haluamme "esitellä ihottumaamme"..
Niin, onko teillä alastomuudesta ahdistuvilla jotain traumoja tai ongelmia taustalla?
Minä teen niin, että rasvaan alushousujen alueen ensimmäisenä. Kiedon pyyhkeen normaalisti päälleni, ettei tarvi alasti heilua. Kaivan muut tavarat laukkuun/laukusta, ehkä harjaan hiukset tms. Laitan alushousut jalkaan kun rasva on kuivunut ja rasvaan muun kehon. En itsekään tykkää kun jotkut levittelevät/kuivattelevat rasvaa täysin alasti ikuisuuden.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:59"]Ei, me haluamme "esitellä ihottumaamme"..
Niin, onko teillä alastomuudesta ahdistuvilla jotain traumoja tai ongelmia taustalla?
[/quote]
Tää on taas niin tätä...ei ole. Suomessa on outoa jos ei itse tykkää näyttäytyä alasti julkisesti tai katsella muiden tuheroa lähietäisyydeltä...
Miehet eivät ikinä rasvaa. Onko naisten iho paremmassa kunnossa vai ovatko rasvat rahastusta?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:55"]
Minä ainakin olen uimahallin/kuntosalin pukkarissa suihkun jälkeen nakuna, koska joudun tekemään kokovartalorasvauksen ja odotan kosteusvoiteen kuivumista. Tietenkään en mitenkään koipiani levittele tai muutoin kekkaloi. Haluaisitko sinä ap tämän minun atooppisen ihottumani? Välillä oli vuosia, etten voinut käydä uimahallissa lainkaan kun iho meni joka kerta niin huonoon kuntoon.
[/quote]
Miksi alapeukut? Onko ihon rasvaaminen pukuhuoneessa myöskin kielletty asia? En tiennytkään että tuollaistakin asiaa pitäisi hävetä/peitellä.
Mitä jos te kyttääjät itse lopettaisitte käymästä salilla ja antaisitte meidän normaalien ihmisten olla rauhassa ilman että joku koko ajan kyylää tai arvostelee, tekee niin tai näin.
[/quote]
Jos vaikka laittaisit alushousut ja mielellään myös liivit päälle ennen rasvaussessiotasi. Kyllä alushousujen ja liivien altakin pystyt rasvaamaan.