Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hillut salin pukkarissa ilman vaatteita?

Vierailija
04.10.2015 |

Olen törmännyt salilla käydessä näihin, jotka paljastelevat itseään pukuhuoneessa yhtään häpeilemättä: ravaavat pukukaapin ja suihkun/saunan väliä päästä päähän monta kertaa ja vielä ilman pyyhettä. WTF? Saattavat vielä peilin edessä ihailla alastonta kehoaan, vaikuttaa hieman narsistiselta ja lesbolta touhulta. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittajan kannattaakin olla ihan hiljaa ja vain tuijottaa näitä "silikonipalloja" ja "revoja" hitaasti suu auki. Vaikka ihan vierestä. Kyllä se siitä lähtee pois.. kauas pois.

Vierailija
82/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tällaista lesboa, jotka ovat aina pillusillaan puhuhuoneessa kekkaloimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme häpeilyä... Siis tietty ymmärrän että on ehkä outoa jos ihan poseeraa tai levittelee itseään tms, mutta jos on oikeasti joku syy olla alasti (kuten se rasvaus tms) niin miksi ihmeessä piilotella? Kyse kuitenkin on PUKUHUONEESTA, ei pitäisi olla kamala yllätys että siellä on porukkaa alasti...

Vierailija
84/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:56"]En ymmärrä miksi pitää vetää pulttia jos ihmiset ovat PUKUHUONEESSA hetken alasti :D kyllä on elämä vaikeeta ei voi muuta sanoa.
[/quote] Jos ravaa pukukopin ja suihkun väliä monta kertaa edestakaisin ilman riman kiertämää, niin en kyllä ihan normaalina ihmisenä pitäisi.
[/quote]

Nimenomaan, ei olisi ongelmaa jos ovat alastomina HETKEN. Ei, vaan siinä rasvaillaan ja ravataan ympäriinsä, kuivataan hiuksia, meikataan, puhutaan puhelimeen, selataan kalenteria ja ties kuinka kauan, jopa kymmeniä minuutteja!! Ja valitettavasti tämä on tullut todistettua useaan otteeseen, sillä käyn salilla usein ennen töihin menoa, jolloin täytyy meikata/kuivata hiukset pukkarissa, minulta tämä vaan onnistuu jopa vaatteet päällä.

Vierailija
85/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:50"]Voi hyvänen aika. Saatte olla pukkarissa alasti ja rasvata ihonne. Kauhean estoisia nämä asiasta vinkujat :/ [/quote] Tai sitten meitä ällöttää se, että joku tuntematon on alasti lähellämme!

[/quote]

Kannattaisko sitten mennä vähän kauemmaksi, jos niin ahdistaa :D

Vierailija
86/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transnainen ja hillun naisten pukkarissa miten huvittaa. Olen luonteeltani exhibionisti ja se, että penikseni näkeminen saa sinut voimaan huonosti ei ole minun ongelma, vaan sinun.

TransN33

Vierailija
87/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ahdistujat joku kompleksi omasta kehosta? Silloin vartalosta tulee hävettävä ja pelottavakin asia. Onko alastomuus alkanut tulla Suomessakin kielletyksi?

Vierailija
88/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kun rumat tissit ja tuherot heiluu siinö nenän edessä. Ne ei ole kaunista katsottavaa, believe me.

Vierailija
89/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:37"]Onko teillä ahdistujat joku kompleksi omasta kehosta? Silloin vartalosta tulee hävettävä ja pelottavakin asia. Onko alastomuus alkanut tulla Suomessakin kielletyksi?
[/quote]

Veikkaan että kukaan ei paheksu alastonta vartaloa pukkarissa, ihan normaalia. Vaan EDELLEENKIN ongelma tässä on se että kun sitä kekkaloidaan alasti monta kymmentä minuuttia ja revitellään haaroja niin, että jonkun tuhero on lähes kiinni vieressä istuvan naamassa.

Vierailija
90/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi alan kuvaamaan materiaalia jos joku esittelee pilluaan ja roikkotissejään

Vierailija
91/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:33"]Koska rakastan kun ihmiset katsovat alastonta kehoani. Lisäksi kuulun myös siihen kastiin joka rasvaa kehonsa salilla ja nostaa jalan penkille niitä rasvatessaan ja alasti toki
[/quote]

Kaveri teki tuota nuorena ja voi hyvänen aika se oli noloa. Rintojaan tykkäsi rasvata erityisesti ja tutkia samalla mahdollisia kyhmyjä. Jotenkin tykkäsi älyttömästi kaikesta levittelystä. Ottaa nykyään työkseen papa-näytteitä.

Vierailija
92/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä olette käyneet salilla tai uimassa, mutta itse en ole koskaan nähnyt mitään alasti kekkaloijia. Syy on varmaan siinä, etten seuraa muita vaan teen omiani ja sitten lähden pois.

Vierailija
93/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko keskustelua, mutta aloituksessa jäi yksi juttu häiritsemään. Hei oikeesti, toi on ihmisen ominaisuus esitellä itseään, ei LESBON! En halua tietää mitä ajattelet seksuaalivähemmistöistä - sitä, että kaikki paljastelevat pillujaan joka paikassa missä tilaisuus tulee, ja tarjoavat itseään vihjailevasti muille? Pakko oikaista, että tuollainen esittely ei tee kenestäkään lesboa, eivätkä kaikki lesbot todellakaan toimi noin.

Vierailija
94/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hillun siksi, että olen homo ja tykkään kun miehet katselevat mun vehkeitäni.

Vierailija
95/95 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:50"]

Mä näytän niin hyvältä että tykkään katsella itseäni alasti peilistä. Jos kaksi lasta synnyttänyt 40 v nainen on näin kiinteä, hoikka ja lihaksikas, kyllä siitä saa olla ylpeä. Paremman näköinen mä oon kuin suurin osa nuoremmista - ehkä saavat musta jopa inspistä yrittää vähän itsekin tsempata.

[/quote] Sitten heräsit unesta.
[/quote]

Niinhän sitä voisi luulla. Jotkut osaa pitää itsensä kunnossa vuosista huolimatta, usko huviksesi.
[/quote]
Just eilen kuuntelin, miten viisikymppinen työkaveri selitti, kuinka uskomatonta on että "Sirpa" ja "Taija" ovat syntyneet samana vuonna kuin hän, vaikka näyttävät kymmenen vuotta vanhemmilta. Tosiasiassa tämä puhuja oli kaikkein kulahtanein.
Mietin, että ihminen varmaan käy vanhetessaan jotenkin sokeaksi omalle peilikuvalleen.
[/quote]

Niin on minä en tätä omaa hehkeyttäni varmaan edes itse tajuaisi ellen kuulisi siitä muilta. Useampi ihminen on kommentoinut, miten hyvältä näytän ja ikäni veikataan poikkeuksetta 5-10 nuoremmaksi.

t. se hyvännäköinen 40 v joka miinuspeukkujen määrästä päätellen osui monella arkaan paikkaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi