Miksi varattu nainen käytyäytyy näin?
baarissa istuu myöhään iltana....hienot hepenet ja lyhyt hame kaikki tyrkyllä....mutta kun menee lämmittelemään niin lälläslää mä olenkin varattu! vaan ei näy miestä missään. saako jotain sairasta hupia kun lutkailee ba kiusaa miestä???
Kommentit (30)
Voin laittautua nätimpään kuin työkuntoon lähtiessäni tyttöporukalla viihteelle. Keskityn silloin näihin ystäviini, en suinkaan hae seuraa miehistä. Sitkeästi kyllä jotkut miehet torpaantuvat pöytään häiriköimään. Ei tarvitse olettaa, että jokainen nainen on vailla seuraa, vaikka yksin olisikin liikenteessä ja vaikka sinkkuna.
Haluaa panna jotain muuta viersta, kuin sinua.
Näiden tiettyjen miesten mielestä nainen toimii oikein vain, jos laittautuu heitä varten ja on jalat levällään heti kun lähestytään. Ei ole tullut mieleen, että nainen elää itselleen eikä satunnaisia baarivonkaajia varten. Baarissa oleva nainen ei ole aitomaattisesti tyrkyllä vaikka olisi nätti.
Kilpavarustelu toisen naispuolisen kaverin kanssa. Ei yleensä liity miehiin mitenkään.
Ihan sama olisi ihmetellä miksi miehillä on toinen toistaan hienompia vedenkestäviä kelloja, vaikka ne ei harrasta sukeltamista.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]Näiden tiettyjen miesten mielestä nainen toimii oikein vain, jos laittautuu heitä varten ja on jalat levällään heti kun lähestytään. Ei ole tullut mieleen, että nainen elää itselleen eikä satunnaisia baarivonkaajia varten. Baarissa oleva nainen ei ole aitomaattisesti tyrkyllä vaikka olisi nätti.
[/quote]
No mutta sitä vartenhan baarit ovat....haetaan seuraa...ja ehkä seksiö kun on tyrkky vaatteet.....
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:11"]
Kilpavarustelu toisen naispuolisen kaverin kanssa. Ei yleensä liity miehiin mitenkään.
Ihan sama olisi ihmetellä miksi miehillä on toinen toistaan hienompia vedenkestäviä kelloja, vaikka ne ei harrasta sukeltamista.
[/quote]
Ja pitävät vielä julkisella paikalla esillä niitä. Aina kun käsi nousee niin vilahtaa hihan alta muka "vahingossa".
Lutka kun antoi pakit?? Ja logiikka oli ...missä?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]Näiden tiettyjen miesten mielestä nainen toimii oikein vain, jos laittautuu heitä varten ja on jalat levällään heti kun lähestytään. Ei ole tullut mieleen, että nainen elää itselleen eikä satunnaisia baarivonkaajia varten. Baarissa oleva nainen ei ole aitomaattisesti tyrkyllä vaikka olisi nätti. [/quote] No mutta sitä vartenhan baarit ovat....haetaan seuraa...ja ehkä seksiö kun on tyrkky vaatteet.....
[/quote]
Baarit voivat tarkoittaa seuran hakemista sinulle, muttei kaikille. Itse menen baariin, kun haluan mennä tanssimaan ja pitämään hauskaa ystävien kanssa. Laittautuminen kuuluu asiaan ja nautin miesten katseista, mutta se ei tarkoita että haluaisin seuraa. Ja vaikka haluaisinkin seuraa, kuka tahansa ei kelpaisi.
SINULLA EI OLE MITÄÄN AUTOMAATTISTA OIKEUTTA TOISEEN IHMISEEN, VAIKKA HÄN NÄYTTÄISI MILTÄ. Paina tämä mieleesi ap.
Olen varattu nainen ja käyn välillä ilman miestä omien kavereiden kanssa baarissa pitämässä hauskaa, en hakemassa seuraa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:22"]Olen varattu nainen ja käyn välillä ilman miestä omien kavereiden kanssa baarissa pitämässä hauskaa, en hakemassa seuraa.
[/quote]
Mutta miksi baarissa....puhtat jauhot pussissako ei ole ei....on paikkoja ja paikkoja jos ymmärrät...
Yritäkö ap sanoa että nainen ei saa istua illalla baarissa yksin vain jos se häntä itseään huvittaa ?
Tai että naisella ei olisi oikeutta valita kenen kanssa haluaa olla baarissa tekemisissä?
Itse olen istunut lukemattomia kertoja yksin baarissa Ja pääsääntöisesti ihan kivasti pukeutuneena. Joskus haluan vain nollata päätäni kauhean työviikon tai perheriidan jälkeen. Joskus olen odotellut kaveriani.
Newsflash ap: Nainen voi haluta näyttää hyvältä, vaikkei halua uutta suhdetta.
Joo, no en tiedä, minä varattu käyn yleensä vain paikoissa, joissa tanssitaan, joten harvemmin menen pelkkään baariin istuskelemaan. Mutta tiedän, että on naisia, joita ei tanssiminen kiinnosta, mutta käyvän baareissa oluiden tai viskin persolla tai muuten vaan haluavat ihmisten ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:22"]Olen varattu nainen ja käyn välillä ilman miestä omien kavereiden kanssa baarissa pitämässä hauskaa, en hakemassa seuraa. [/quote] Mutta miksi baarissa....puhtat jauhot pussissako ei ole ei....on paikkoja ja paikkoja jos ymmärrät...
[/quote]
Mutta miksi ei baarissa?
Aivanko tosissaan jotkut miehet kuvittelevat, että baari on jokin valintamyymälä, josta voi käydä noutamassa mieleisensä naisen? Että naiset käyvät baarissa vain tyrkyttämässä itseään kenelle hyvänsä miehelle?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:22"]Olen varattu nainen ja käyn välillä ilman miestä omien kavereiden kanssa baarissa pitämässä hauskaa, en hakemassa seuraa. [/quote] Mutta miksi baarissa....puhtat jauhot pussissako ei ole ei....on paikkoja ja paikkoja jos ymmärrät...
[/quote]
Minun tuttavapiiristäni kukaan ei mene baariin varsinaisesti seksiä etsimään, vaan mennään porukalla pitämään hauskaa. Tiedä sitten kummalla meistä on omituisempi käsitys näistä 'paikoista'.
Kun[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:30"]Joo, no en tiedä, minä varattu käyn yleensä vain paikoissa, joissa tanssitaan, joten harvemmin menen pelkkään baariin istuskelemaan. Mutta tiedän, että on naisia, joita ei tanssiminen kiinnosta, mutta käyvän baareissa oluiden tai viskin persolla tai muuten vaan haluavat ihmisten ilmoille.
[/quote]
Monta syytä käydä tuulettumassa kotinurksta
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:29"]
Newsflash ap: Nainen voi haluta näyttää hyvältä, vaikkei halua uutta suhdetta.
[/quote]Ja joillekin se hyvä ulkonäkö tulee ihan luonnostaan, ei ole on/off-näppäintä. Mut joo, ihmiset elää itseään varten, ei random-baarihyypiöitä.
Kysyisin vastakysymyksen: miksi varattu mies käy baareissa? Samaoista syistä se nykynainenkin käy, tasa-arvon aika tais tulla ja yllättää ap:n.
Perusta yksityisklubi ja osta itsellesi kavereita sinne, jos tahdot kontrolloida keitä baareissa käy, miksi he siellä käyvät ja keistä kiinnostuvat (jos edes sellaista hakevat).
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:22"]Olen varattu nainen ja käyn välillä ilman miestä omien kavereiden kanssa baarissa pitämässä hauskaa, en hakemassa seuraa.
[/quote]
Mutta miksi baarissa....puhtat jauhot pussissako ei ole ei....on paikkoja ja paikkoja jos ymmärrät...
[/quote]
Käyn juomassa drinkkejä ja tanssimassa. Eli pidän hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:11"]
[/quote]
Ja myös muita naisryhmiä vastaan. Se nyt vaan on baari-illan univormu. Balettiin pitkä mekko, jota ei muuten käytetä. Baariin pikkumusta, jota ei muuten käytetä.
Valitetaan että vaimot ei laittaudu ja valitetaan että laittautuvat. 50-luku vaan takasin ja naisille seuralaispakko ravintoloihin tai muuten ainakin meikit pois ja harmaata päälle!