Paras kosto kun mies on pettänyt?
Kommentit (28)
Eroa ja jatka omaa elämääsi onnellisena ja tyytyväisenä - siinä paras kosto.
Avioero, viet tuhkatkin pesästä ja jätät lapset miehelle. Lopuksi vielä munat rusetille. Toimii.
Alat elämään omaa elämääsi ja menet menneiden asioiden yläpuolelle. Naurettavaa tuollainen uhriksi heittäytyminen. Se on sinun elämäsi ja olet vastuussa siitä millaisen elämästäsi teet. Asenne ratkaisee!
Pistä pihalle. Älä ainakaan petä kostoksi.
Annat sille anteeksi. Kun mies luulee että kaikki on hyvin, petät sitä jonkun sen kaverin kanssa. Sitten jätät sen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:57"]
Avioero, viet tuhkatkin pesästä ja jätät lapset miehelle. Lopuksi vielä munat rusetille. Toimii.
[/quote]
Kaikilla ei ole lapsia, kaikki ei ole naimisissa, kaikki eivät ole loisia. Muutoinkin miesvihasi on aika sairasta.
Itse kostin menemällä miehen parhaan kaverin kanssa sänkyyn. Mies oli kännissä hairahtanut panemaan jotain toista naista. Meni ihan hajalle tuosta kun panin hänen kaveriaan, yritti 2 vuotta saada mua takaisin :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:57"]Eroa ja jatka omaa elämääsi onnellisena ja tyytyväisenä - siinä paras kosto.
[/quote]
Kyllä se tää on. Jos pystyy niin päinvastoin esittää että jes, pääsin eroon. Toki harva pystyy.
Voi, minä ainakin laulaisin, nauraisin ja iloisesti hyräillen kirjoittelisin eropaperit miehen nimiin, järjestelisin uuden ihanan elämäni kuntoon ja iloisesti vilkuttaisin miehelle lähtiessäni. Mitäs sitä enää pettämisellä itseään alkaisi kiusaamaan, tehty mikä tehty, suunta olisi vain parempaan. Hyvä että asia tuli ilmi niin ei tarvitse enää mieltään pahoittaa miehen valheiden takia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:56"]
Olisko vaikka ero paikallaan?! Kosto on todella lapsellista!
[/quote]
Ei ole, vaan kosto on oikeudenmukaisuutta loppuun saatettuna. Minä tekisin jotain, joka osoittaisi suoraan miehen naamalle että hän on huijari.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:56"]
[/quote]
Tällaiset puheet satavan SUORAAN sen pettäjän laariin! Oikein hyväilevät häntä! En tule KOSKAAN ymmärtämään. Oman mielen takia totta kai kostoksi osoitetaan miehelle mitä tulikaan tehtyä. Eli hierotaan miehen naamalla se, että hän on huijari.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:58"]
[/quote]
Kaikilla ei ole lapsia, kaikki ei ole naimisissa, kaikki eivät ole loisia. Muutoinkin miesvihasi on aika sairasta.
[/quote]
Vahinkoyläpeukku!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:04"]
Voi, minä ainakin laulaisin, nauraisin ja iloisesti hyräillen kirjoittelisin eropaperit miehen nimiin, järjestelisin uuden ihanan elämäni kuntoon ja iloisesti vilkuttaisin miehelle lähtiessäni. Mitäs sitä enää pettämisellä itseään alkaisi kiusaamaan, tehty mikä tehty, suunta olisi vain parempaan. Hyvä että asia tuli ilmi niin ei tarvitse enää mieltään pahoittaa miehen valheiden takia.
[/quote]
Eli et rakastanut itsekään alunperin. Helppohan se on silloin laulella.
Eroa riitaisasti. Ota lapset aseeksi. Ei tapaamisoikeutta miehelle.
Hmm.... miks tää kuulostaa niin tutulta. Normitapa erota suomessa?
[/quote] Ymmärrän asiasta nousevan vihan, mutta muuten nämä jutut pitäisi jättää vain ajatuksiin. Tai normaali tasapainoinen ihminen jättäisi ainakin.
Apinat tukevat pettämistä sekä ihmiset keillä ei koskaan ole ollut itsekuria eikä ole osannut integroitua omaan elämään.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:16"]Nussit sen KAIKKIA kavereita.
[/quote]
Uh, hirveä työ...