Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää perheensä juuri ennen joulua, onko tuttua?

Vierailija
04.10.2015 |

Tiedän usean tapauksen, joissa mies ilmoittaa perheelleen juuri ennen jouluaattoa, että hänellä on toinen nainen. Ja lähtee pois. Oletteko kuulleet tällaisesta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies teki juuri noin. Aatonaattona ilmoitti, että sorry, löytynyt uusi nainen ja menee tämän luokse juhlimaan joulua. Tilanteen teki erittäin kivaksi se, että oli ostettu yhteinen kämppä kaksi kuukautta aikaisemmin ja muutto oli joulun ja uudenvuoden välillä.

Vierailija
2/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ainuttakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet se uusi nainen ja kuvittelet näin tapahtuvan?

Vierailija
4/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen, joka on ilmoittanut asian jouluaaton aamuna ja siis oikeasti jättänyt lapsensa ja vaimonsa viettämään joulua tämän jälkeen keskenään, kun itse on marssinut rakastajattarensa luo jouluksi. Sitten ihmettelee vielä tänäkin päivänä, miten nihkeästi suhtaudumme tähän uuteen naiseen. Ei tajua lainkaan, että hän itse siinä on mielestämme (koko suvun mielestä, ei vain minun) toiminut väärin ja että se uusi nainen ei ole muuten syypää tilanteeseen tai kohteluumme kuin sen verran, ettemme juuri kykene häntä arvostamaan. Vaikka se ehkä on väärin häntä kohtaan, niin ennen häntä tämä mies oli sentään järkevä, empaattinen ja ystävällinen, nyt on koko ajan vain oma napa tärkein. Ei auta äitiään edes pyynnöstä, ei tapaa lapsiaan kuin tasan silloin, kun se hänelle sopii ja silloin sitten taistellaan, että saadaan lasten elämä mullinmallin (soitti viime jouluaattona, että on ostanut lapsille lahjoja ja haluaa lapset nyt heti, vaikka ei ollut tavannut lapsia kolmeen kuukauteen). Miehestä on kuoriutunut täysi kusipää, ja vaikka tämä uusi nainen ei siihen olisikaan syypää, niin vaikeaa on asiaa erotella, kun käytös on muuttunut tuollaiseksi tasan siitä lähtien, kun uusi nainen tuli kuvioihin.

Vierailija
5/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden naisen joka teki näin. Aatonaaton iltana ilmoitti että hänellä on uusi ja hän lähtee jouluksi ulkomaille ja sen jälkeen yhteiseen asuntoon miehen kanssa. Lapset jäi isälleen, eikä tapaa heitä kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
6/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään tapausta, en tunne edes yhtään tapausta, että mies olisi jättänyt perheensä minään muunakaan ajankohtana. Tunnen vain kaksi eronnutta perhettä. Molemmissa nainen on hakenut eroa, ja toinen näistä naisista olen minä.

Vierailija
7/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään tuollaista tapausta.

Vierailija
8/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä on aina ottanut pattiin se, että lapsille vaimo ostaa hienoja ja mielenkiintoisia lahjoja jouluksi. Mies itse haluaisi x kertaa kalliimpia lahjoja x kertaa enemmän kuin lapset, koska hänhän ne rahat tienaa, eikä ole koskaan 30. ikävuoteensa mennessä saanut lahjaksi oikeasti sellaista mitä on aina toivonut, siksi ei kestä enää yhtään joulua sen perheensä kanssa. Mies ei ole koskaan ostanut vaimolleen tai lapsilleen mitään lahjoja. Vaimo taas ei ole kyennyt ostamaan miehen mieluisia lahjoja siksi, että miehen harrastuksiin menee valtaosa perheen talouskassasta, ja lopuilla mies ostaa salaa itselleen suuret määrät tavaroita aina kun vaimon silmä välttää, joten vaimo on jo vuosia sitten lopettanut minkään miehen himoitseman lahjaesineen ostamisen.

Vierailija
9/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on kaksi tämmöistä tapausta, jossa ero on tullut joulun alla. Ei tosin jouluaattona, mutta siinä loppuvuodesta "joulu-vuodenaikana". Ja molemmissa mies lähtenyt toisen naisen takia.

Vierailija
10/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kokenut itse lapsen näkökulmasta. Oli kamala hämmentynyt joulu.

Vierailija
11/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on niin perhejuhla, että se pitää ilmaista juuri silloin, kun on tapetilla koko pitkät vapaat ja yhdessäolo. ja tietysti itsekkyys, ettei välitetä toisten pilalle menevästä joulusta.

Vierailija
12/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT./ Eroaloitteista nainen tekee valtaosan. Joten vuoden muina päivinä ahkeroivat miehiä enemmän. Eli, kun joulupukki lähtee, lähtee vaimokin./

Aloitukseen, en tunne yhtään miestä, joka olisi tuollatapaa lähtenyt. Yhden naisen tiedän.

Vierailija
13/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että henkilö (mies tai nainen), joka kykenee tekemään noin, ei ole kovin kummoinen vanhempi lapsilleen. Eiköhän se osapuoli, joka jää viettämään joulua lasten kanssa, ole jatkossakin päävastuussa lasten hyvinvoinnista.

Vierailija
14/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tunnen niitä, jotka jätti kesälomalla. Silloin lähti omakin mies

Vierailija
15/15 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:51"]

Tiedän yhden tapauksen, joka on ilmoittanut asian jouluaaton aamuna ja siis oikeasti jättänyt lapsensa ja vaimonsa viettämään joulua tämän jälkeen keskenään, kun itse on marssinut rakastajattarensa luo jouluksi. Sitten ihmettelee vielä tänäkin päivänä, miten nihkeästi suhtaudumme tähän uuteen naiseen. Ei tajua lainkaan, että hän itse siinä on mielestämme (koko suvun mielestä, ei vain minun) toiminut väärin ja että se uusi nainen ei ole muuten syypää tilanteeseen tai kohteluumme kuin sen verran, ettemme juuri kykene häntä arvostamaan. Vaikka se ehkä on väärin häntä kohtaan, niin ennen häntä tämä mies oli sentään järkevä, empaattinen ja ystävällinen, nyt on koko ajan vain oma napa tärkein. Ei auta äitiään edes pyynnöstä, ei tapaa lapsiaan kuin tasan silloin, kun se hänelle sopii ja silloin sitten taistellaan, että saadaan lasten elämä mullinmallin (soitti viime jouluaattona, että on ostanut lapsille lahjoja ja haluaa lapset nyt heti, vaikka ei ollut tavannut lapsia kolmeen kuukauteen). Miehestä on kuoriutunut täysi kusipää, ja vaikka tämä uusi nainen ei siihen olisikaan syypää, niin vaikeaa on asiaa erotella, kun käytös on muuttunut tuollaiseksi tasan siitä lähtien, kun uusi nainen tuli kuvioihin.

[/quote]

Olen itse ollut jätetty, mutta uuden naisen vika toi ei ole. Nainen voi olla typerä ja luulla olevansa tärkeämpi ja ykkönen kun mies valitsee noin, mutta autapa armias jos se mies vielä ne munansa löytää! Tulee oma tahto ja halu tavata lapsiaan ja huomaa mitä on meinannut menettää tai on menettämässä. Silloin tulee erimielisyyksiä kyllä kun nainen huomaa jäävänsä kakkoseksi lasten jälkeen. Ihan kuten kuuluukin. Olen nähnyt jopa suhteita joissa nainen on alkanut kiristää miestä asumista vastaan. Ne vaan kaivavat omaa kuoppaansa sillä ainakin ne tietämäni naiset ovat jätetty ja petettykin. Yksi mies asuu nyt yksin eikä halua yhtäkään naista kanssaan asumaan. 

Sitten taas jos ne munat ei vaan löydy niin sitä ei kannata katkeruuksia kehitellä. Uusi nainen löysi arvoisensa ja ehkä jollain tavalla sellaisen luuserin poistuminen lasten elämästä voi olla vähemmän vahingoittavaa kun tappelun ja kahden kodin riepottelu sekä isän jatkuva hylkääminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi