Odotatko, että rappukäytävässä ei ole ketään ennen kuin tulet asunnosta ulos?
Minä en mene koskaan rappukäytävään, jos siellä on ihmisiä. En välitä nähdä tai tulla nähdyksi, koska minua ei kiinnosta ne ihmiset yhtään. En laita myöskään valoa vaikka olisi hämärää tai pimeää. Näen riittävästi, mutta kukaan ei näe minua silloin.
Kommentit (27)
Mä meen monesti takas sisälle, jos aukee ovi tai kuuluu askelia. Sit ootan että tilanne menee ohi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin odotan. En todellakaan halua nähdä toisia talossa asuvia ihmisiä enkä varsinkaan halua puhua heidän kanssaan.
En usko että kukaan haluaa puhua sinunkaan kanssa, joten voit ihan huoleti mennä samaan aikaan ulos.
Suunnittelen pitkään oven avaamista ja tiedän jo naapurieni aikataulut exel-taulukon ansiosta.
Syöksyn ovesta suoraan rappuun ja jos etuovella häärii joku epäilyttävä ihminen voin luikahtaa ulos takaovesta.
Sisään tullessa voi aina käyttää väistötilana häkkivarastoa, jos käytävässä on liikettä.
Odotin aina, jos siihen oli mahdollisuus. En nyt niin hullu ollut, että olisin vain pimeässä liikkunut, mutta tähnä vartoiluun sorruin. Naapuri oli samanlainen, pari kertaa kävi niin, että kun astuttiin samaan aikaan rappukäytävään, kumpikin pakitti takaisin kämppään. Vähän noloa, mutta kyllä tuolle sitten yhdessä myös naurettiin.
Nykyään asun omakotitalossa ja kyllä tulee vilkaistua ikkunasta, että pitävätkö naapurit tiellä torikokousta ennen kuin lähden esim. lenkille.
Eikös nyt korona-aikaan tuo ole normaaliksi luettavaa käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös nyt korona-aikaan tuo ole normaaliksi luettavaa käytöstä?
No on, ei tarvitse ängetä hissiin kenenkään kanssa, kun voi rauhassa pelätä tartuntaa.
En odota vaan kuljen silloin kun täytyy. Eipä se ohikulku mitenkään haittaa. Ainoastaan hissiin mennessä katson montako siellä on valmiiksi enkä mene samaan jos enemmän kun yksi.