Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko, että rappukäytävässä ei ole ketään ennen kuin tulet asunnosta ulos?

Vierailija
10.04.2022 |

Minä en mene koskaan rappukäytävään, jos siellä on ihmisiä. En välitä nähdä tai tulla nähdyksi, koska minua ei kiinnosta ne ihmiset yhtään. En laita myöskään valoa vaikka olisi hämärää tai pimeää. Näen riittävästi, mutta kukaan ei näe minua silloin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinne tulee joku kun oot jo astunu ovesta ulos? Käännyt ja kontit täysillä ovenraosta takaisin sisälle?

Vierailija
2/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sinne tulee joku kun oot jo astunu ovesta ulos? Käännyt ja kontit täysillä ovenraosta takaisin sisälle?

duck & cover

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.En välttämättä jhalua tulla tentatuksim miten elämäni on.Koska en utele muiden elämästä.

Vierailija
4/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on minusta outoa. Käytävään mennään silloin, kun ollaan menossa ulos. Mitä siitä, jos naapuri sattuu rappuun samaan aikaan, sehän on vain hauskaa.

Vierailija
5/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuntuu kiinnostavan ne ihmiset, kun erikseen näet vaivaa heidän välttelemiseksi. Minua ei kiinnosta, joten kuljen omaan tahtiini naapureista välittämättä, kuten tekee varmasti 99% ihmisistä.

Vierailija
6/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon hulluja, silti änkeävät kerrostaloihin asumaan.

Vierailija
7/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan erityisemmin kiinnosta rappukäytävässä olevat ihmiset ja siksi en anna heidän vaikuttaa kulkemiseeni. Sinua he tuntuvat kiinnostavan ihmeen paljon.

Vierailija
8/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Onneksi en asu enää kerrostalossa!

Vierailija
9/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei oo mitään harhoja päällä.

Vierailija
10/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Jos ovi avautuu alempana, pysähdyn ja odotan, että reitti on vapaa. Hissiä ei ole.

Vierailija
11/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Miksi annat muille ihmisille valtaa sinuun niin paljon, että heidän kulkemisensa vaikuttaa omaan vapaaseen kulkemiseesi. Erikoista.

Joo, en mieti naapureitani, kun kuljen käytävällä. Tervehdin ohikulkiessa, mutten jää juttelemaan tai miettimään heidän kohtaamisiaan. Vakituiset naapurit tunnistan kasvoilta, muttei ole aavistustakaan, missä huoneistossa he asuvat.

Vierailija
12/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on minusta outoa. Käytävään mennään silloin, kun ollaan menossa ulos. Mitä siitä, jos naapuri sattuu rappuun samaan aikaan, sehän on vain hauskaa.

Olen samaa mieltä, että on outoa käytöstä. Mutta mikä siinä on hauskaa, jos noin käy?

Vierailija
13/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos ovi avautuu alempana, pysähdyn ja odotan, että reitti on vapaa. Hissiä ei ole.

Outo!

Vierailija
14/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen eteisessä vielä ollessani että käytävässä on joku saatan vähän hidastella takin kanssa, mutta jos olen jo avaamassa ovea en ala vetämään sitä kiinni vaan menen reippaasti rappukäytävään. Olen todistanut sitäkin että naapurit palaavat kiireesti sisälle jos olen ehtinyt astua ensin rappukäytävään ja he huomaavat sen.

Vierailija
15/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen toisen ihmisen rappukäytävässä ja jatkan kirkumista niin kauan kun tämä henkilö on hävinnyt näköpiiristäni. Sen jälkeen viheltelen

Vierailija
16/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin odotan. En todellakaan halua nähdä toisia talossa asuvia ihmisiä enkä varsinkaan halua puhua heidän kanssaan.

Vierailija
17/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että on outoa käytöstä. Mutta mikä siinä on hauskaa, jos noin käy?

On hauskaa jutella pari sanaa.

Vierailija
18/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin odotan. En todellakaan halua nähdä toisia talossa asuvia ihmisiä enkä varsinkaan halua puhua heidän kanssaan.

Olet varmasti juhlien keskipiste.

Vierailija
19/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauskaa jutella pari sanaa.

Mitä hauskaa siinä on. Ahdistaisi puhua jollekin ventovieraalle

Vierailija
20/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti juhlien keskipiste.

En käy missään juhlissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi