Naapurin jo vuosia kiukkuisena ollut eläkeläismies kuoli 69-vuotiaana. Hän sairasti diabetestä ja oli hoikka kuollessaan.
En sitten tiedä harmittiko häntä tuo sairaus vai mikä oli, mutta asui yhdessä vaimonsa kanssa.
Kommentit (16)
Nyt kyllä aloituksen absurdiudesta täydet 5/5.
Valitti kaikista ihmisistä ja haastoi riitaa naapureiden kanssa.
Ambulanssi kävi ainakin kerran hakemassa hänet ja vaimo sanoi ettei ollut muistanut kai ottaa lääkkeitään.
Näitä riittää ilman diabetestäkin. Mä olen useissa osoitteissa joutunut tappelemaan vanhojen ukonkäppyröiden kanssa. Osa sairaita, osa terveitä. Jo vanhenemisen pelko saa jotkut todella kärttyisiksi, ja yksi kiukun aihe on erektiohäiriöt tai impotenssi.
Ei sen puoleen ei ole varmaan kivaa jos on koko ajan huono olo tai jotain. Hänellä oli myös toinen käsi lähes toimintakyvytön. En tiedä liittyikö se diabetekseen.
Leskivaimo elelee yhä, miehen kuolemasta aikaa viisi vuotta.
Miksi pohdit naapurisi kuolemaa täällä?
Mulla samanikäiset omat vanhemmat ja toisella heistä myös diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen puoleen ei ole varmaan kivaa jos on koko ajan huono olo tai jotain. Hänellä oli myös toinen käsi lähes toimintakyvytön. En tiedä liittyikö se diabetekseen.
Jokainen vanha mies on vihainen, jos ei edes käsi enää toimi järjen lisäksi.
Miten pohdit naapurisi kulolemaa? Oliko hän läheinen?Kaikki me kuitenkin kuolemme.
Ei ollut läheinen vaan oli sellainen riidanhaastaja.
Vierailija kirjoitti:
Valitti kaikista ihmisistä ja haastoi riitaa naapureiden kanssa.
Näitä on, ei oo helppoja ihmisiä.
Sairaus ja erektio-ongelmat ne varmaan Putininkin saa haastamaan riitaa. Nämä kiukkuset seitsenkymppiset on vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää ilman diabetestäkin. Mä olen useissa osoitteissa joutunut tappelemaan vanhojen ukonkäppyröiden kanssa. Osa sairaita, osa terveitä. Jo vanhenemisen pelko saa jotkut todella kärttyisiksi, ja yksi kiukun aihe on erektiohäiriöt tai impotenssi.
ovatko itsetuhoisia`?
Se oli siis niin kiukkunen ku se oli sairas