Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluanko erota!?

Vierailija
03.10.2015 |

Olen 19v ja mieheni on 22v. Ollaan oltu 4 ja puoli vuotta yhdessä mieheni kanssa, ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä.

Olen miettinyt jo noin puolisen vuotta että pitäisikö erota.. kerroin vihdoin miehelleni tuntemuksistani ja hän haluaa jatkaa suhdetta eikä missään nimessä halua erota. Noh, minä kumminkin jätin miehen ja mies lähti yhteisestä asunnostamme, mutta samana päivänä kuitenkin itkin miehelleni että haluan hänet takaisin.. ja palattiin yhteen. Koko ajan silti mietin että miksi halusin hänet takaisin? En vain kestänyt sitä että elämä muuttuu yhtäkkiä niin paljon ja olen yhtäkkiä aivan yksin.. halusinko hänet takaisin vain koska en halua olla yksin? Nyt viikko eron ja yhteen paluun jälkeen mietin vieläkin haluanko erota.

Haluaisin kokea millasta on olla sinkku, olin 14v kun olin viimeksi sinkku. Olen elänyt ja kasvanut aikuiseksi tämän miehen kanssa. Toisaalta tuntuu pahalta erota ensirakkaudesta jonka kanssa olen kokenut niin paljon. Mutta toisaalta olen kyllästynyt ja tunnen että olemme kasvaneet erilleen. Haluan kokea miltä tuntuu käydä baareissa ja iskeä miehiä.

Onko tämä joku vaihe vai onko nyt oikeasti oikea hetki erota? Mistä tiedän haluanko oikeasti erota? Mitä mun pitäisi tehdä?

Kun erosimme ja mies lähti, se tuntui musertavalta enkä osannut tehdä yhtään mitään ilman miestä (olimme erossa 9tuntia)

Kertokaa mitä mä teen? Mulla ei ole edes kavereita kelle puhua eikä ketään kuka lohduttaisi ja auttaisi eron käsittelyssä... vihaan tätä epätietoisuutta.. auttakaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sekava teksi. Kirjoitan puhelimella. Ap

Vierailija
2/4 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kannattaisi erota vaikka tuntuu nyt aluks vaikeelta. Muutenhan et pääse tosta ajatuksesta eroon. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samanlaisessa tilanteessa pari vuotta sitten. Olin juurikin 14-vuotias kun aloimme seurustella. Vähän ennen kuin täytin 19, erosimme. Rehellisesti sanottuna en kadu mitään niin paljon kun tuota eroa. Halusin kanssa päästä kokeilemaan millaista on olla sinkku, käydä baareissa, asua yksin jne. Ei se sitten niin hienoa ollutkaan. Kaipaan miestä todella paljon. Mutta toisaalta, jos emme olisi eronneet, niin tuo asia olisi todennäköisesti vaivannut vielä vuosia ja vuosia.

Vierailija
4/4 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onks teilki sellaset leikki kihlat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi