Kivikylän pyöryköiden laatu huonontunut
Nyt on jo pitkään ollut kaikenlaisia sattumia siellä seassa. Mitä lie ruston- ja läskinpaloja. Ennen oli tasalaatuista se massa.
Vai liekkö tehtaalla kesätyöläiset puikoissa?
Kommentit (25)
Ja koko pienentynyt. Muistan kun ne tuli markkinoille, oli puolet isompia. Hinta on luonnollisesti noussut.
Aina ovat olleet sellaisia kuivia kikkareita. Hk:n halvimmat pullat on paljon parempia niin kylmänä kuin ruuanvalmistukseen.
Miten kukaan söisi enää eineksiä, joissa on sianlihaa. Kidutettuja älykkäitä eläimiä.
Valmispullat kautta linjan ovat nykyään luokattoman huonoja. Teen pullani itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan söisi enää eineksiä, joissa on sianlihaa. Kidutettuja älykkäitä eläimiä.
En minä ainakaan. Teen itse pyörykät sika-nautajauhelihasta.
Vierailija kirjoitti:
Tiskistä saa usein hyviä chorizopyöryköitä. Kokkikartanon einespullatkin on aika hyviä, ei tietysti itsetehtyjen veroisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatenkin hinta noussut.
Ja kumpikin muutos asiakkaiden toiveesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatenkin hinta noussut.
Ja kumpikin muutos asiakkaiden toiveesta.
Myös pakkauksen koko pienentynyt asiakkaiden toiveesta.
Laita tehtaalle kysymys ja palautetta. Emme halua huonoa tuotetta, se on ollut ennen laadukkaan tuotteen oloinen.
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskistä saa usein hyviä chorizopyöryköitä. Kokkikartanon einespullatkin on aika hyviä, ei tietysti itsetehtyjen veroisia.
Mistä ihmeen tiskistä, ei ole Salessa mitään tiskejä
Vierailija kirjoitti:
Sinähän syötkin vain halal-lihaa. Siinähän eläintä ei kiduteta.
Vierailija kirjoitti:
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stoccan Herkussa on, Prismassa, Cittarissa ja pienemmissäkin marketeissa on.
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä useammassa ei ole. Monessa niissäkin jossa on tiski ei ole lihapyöryköitä.
Vierailija kirjoitti:
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullanpopsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä useammassa ei ole. Monessa niissäkin jossa on tiski ei ole lihapyöryköitä.
Jos haluaa tiskistä lihapullia, kannattaa mennä kauppaan, jossa sellainen on ja niitä on tarjolla. Ongelma ratkaistu.
Sattuipas!
Eilen mökillä heitin muutaman Kivikylän lihapullan lokeille, kun ne olivat jääneet syömättä. Se mikä oli uskomattominta oli se, että ne eivät kelvanneet niille! Kieltämättä ne pullat ovat nykyään pieniä, kovia kikkanoita. Mutta ei edes lokeille kelvanneet! 😆
Gluteenittomat kivikylän pullat ainakin ihan hyviä vielä..
Vierailija kirjoitti:
Sattuipas!
Eilen mökillä heitin muutaman Kivikylän lihapullan lokeille, kun ne olivat jääneet syömättä. Se mikä oli uskomattominta oli se, että ne eivät kelvanneet niille! Kieltämättä ne pullat ovat nykyään pieniä, kovia kikkanoita. Mutta ei edes lokeille kelvanneet! 😆
Lokeilla on valikoivampi maku kun sinulla.
Eivät ne maistuneet edes ahneelle hoitokoiralleni, outoa.
Kivikylän pyöryköiden huonontuminen on kuolemantuomio :(