Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vääriä ennakkokäsityksiä ihmiset on sanonut sinusta?

Vierailija
03.10.2015 |

Minusta on sanottu: Olet vihainen, hapan,masentunut, sulla ei ole poikakaveria, sä et juo koskaan alkoholia, sä oot kiltti tyttö, sä oot niin yksinäinen, sä oot todella ylpeä ihminen. Ja kaikki nuo on mennyt pieleen, ja eri tilanteissa on sanottu näin,ilman että on vaihdettu kuin korkeintaan kaksi sanaa ennen tätä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Bautismo de Fuego" time="04.10.2015 klo 01:29"]

Hormoni-hiiri uusnatsi. Skini. Toisaalta täällä on taas suvakiksi "haukuttu". Ota noista sitten selvää. Minä en kuitenkaan sille mitään voi, että suvussa on kaljuutta, jota korkeat testosteronitasot vielä korostavat, ja joka toisaalta aiheuttaa sen, että salitreeni tarttuu herkemmin myös ulkonäköön ja kokoon. En myöskään voi mitään sille, että yltiö-rationaalinen ajatteluni ei salli kokonaisen kansanryhmän niputtamista yhteen kasaan muutaman näennäisen tilastollisen anomalian vuoksi.

[/quote]Just. eiköhän nää tulijat ole antanut sen kuvan itsestään mitä ne oikeasti on.

Vierailija
2/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi keski-ikäinen touhottava himolenkkeilyä harrastava ja siitä myös meteliä pitävä vastaanottoavustaja muinoin terveyskeskuksessa sanoi että hän näkee heti päältä kuka harrastaa liikuntaa ja kuka on sohvaperuna. Olin noin 28-vuotias juuri valmistunut lääkäri, kahden lapsen äiti, joka kyllä olin liian laiha ja vähällä unella pärjäävä, mutta kyllä mä silloinkin kävin lenkeillä ja jumpassa. Mitä oliin ehtinyt enemmänkin tehdä ennen lapsia. Nykyisin olen viisikymppinen, ratsastan, juoksen ja uin sekä joogaan, mutta touhottava vohkaaja ja paskanpuhuja en kyllä ole vieläkään. Että semmoista otsaluudiagnostiikkaa. Muutenkin mainittu vastaanottoavustaja oli from hel, ärsyttävyydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja minulla on "kiltti naama" joten ihmiset luulleet minua pelokkaan mielistelevästi hymyileväksi kynnysmatoksi, ja jostain syystä jopa suuttuneet kun minulla olikin oma tahto ja persoona. Todella outo ennakkoluulo, ja vielä oudompi reagointi :D 

Vierailija
4/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen huumorintajuton ja otan nokkiini helposti. Oikeasti en vaan naura ääneen kovin helposti vaikka juttu olisi tosi hauska. Aika vaivaannuttavaa, kun sitten aletaan vuolaasti pyytelemään anteeksi vitsejä, jotka oli mustakin ihan hauskoja.

Vierailija
5/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:53"]

Että olen ylimielinen ja tyly. Ihan jokainen kaverini on sanonut luulleensa noin. Oikeasti olen todella mukava, ystävällinen ja kiltti. Olen vaan kamalan ujo ja huono tutustumaan uusiin ihmisiin, lämpeän hitaasti. En keksi mitään puhuttavaa joten tykkään aluksi vain istua ja kuunnella muita. Luulen, että senkin takia harva haluaa minuun tutustua, koska vaikutan aluksi niin tylsältä. Sitten kun mun kanssa tutustuu niin olen oikeasti todella puhelias ja kuulemma hauskaa seuraa.

[/quote]Oikeasti nämä ihmiset jotka sanoo ylpeäksi tai ylimieliseksi haluaa vaan kiusata. Tuo on pahin loukkaus mitä toiselle voi sanoa mun mielestä, varsinkaan jos ei tunne toista. Sillon se viittaa ulkonäköön ja itselle tulee todella häilyvä olo, kun ei tiedä mitä tekis. Nykysin olen päässyt jo yli tästä, ja jos joku todella erehtyy sanomaan mulle noin, niin sitten alan olemaan sitä ihmistä kohtaan juuri sellanen. Ne yrittää ns alentaa sua, saada sut mateleen. Tää on juuri tätä itsekontrollia johon ne pyrkii, vallankäyttöä. Älkää missään nimessä alistuko siihen ja alkako miellyttämishaluisiksi noita ihmisiä kohtaan. Vaan ihan löylyä kiukaille. ap

Vierailija
6/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen tiukkis ja kylmä (syy: en lähtenyt baarista tuntemattoman miehen luo jatkoille)

Vierailija
7/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:12"]Mua on luultu puhelinäänen perusteella blondiksi, mutta karu totuus on paljastanut sitten myöhemmin! Siis tukanväristä nyt kyse, ei muusta.
[/quote]
Miten voi puhelinäänen perusteella tunnistaa, onko blondi vai brunette? Minkälainen ääni on blondilla?

Vierailija
8/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:12"]Mua on luultu puhelinäänen perusteella blondiksi, mutta karu totuus on paljastanut sitten myöhemmin! Siis tukanväristä nyt kyse, ei muusta.
[/quote]
Miten voi puhelinäänen perusteella tunnistaa, onko blondi vai brunette? Minkälainen ääni on blondilla?
[/quote]

Hieman käheä, viipyilevä...? ;-)

Vierailija
9/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:12"]Mua on luultu puhelinäänen perusteella blondiksi, mutta karu totuus on paljastanut sitten myöhemmin! Siis tukanväristä nyt kyse, ei muusta.
[/quote]
[/quote]

Hieman käheä, viipyilevä...? ;-)
[/quote]
Pahus, jäi pois vielä:
H u n a j a i n e n ?

Vierailija
10/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan jälkeläinen!!

Vierailija
11/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan että olen rauhallinen ja lauhkea vaikka totuus on kyllä tosi pippurinen ja tulinen ja paha suusta silloin kun riita tulee. Osaan kyllä puolustaa itseäni vaikka ensinäkemältä voin tuntua nössöltä ja hiljaiselta.

Luullaan että olen ylpeä koska en aina pidä piilareita ja ilman niitä ne näe niin hyvn kauas ja on jäänyt moikkaamatta jotain tuttuja tai puolituttuja. Olen siis jälkeenpäin kuullut että olen katsonut suoraan päin mutta ollut ihan kun en tuntisi. No tälle voi nauraa sitten tuttujen kautta mutta en jotka ei tiedä on sitten ajatellut että kyllä on leuhka.

Vierailija
12/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:01"]

Saatanan jälkeläinen!!

[/quote]?

Vierailija
13/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tunnusti, että ensimmäisellä tapaamiskerrallamme hän mietti hetken, olenko kehitysvammainen. :D

Vierailija
14/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:20"]

Mieheni tunnusti, että ensimmäisellä tapaamiskerrallamme hän mietti hetken, olenko kehitysvammainen. :D

[/quote]Tää on hauska:D. Anteeksi että nauran mutta kuulostaa absurdilta ap

Vierailija
15/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen "vittumainen" ja kylmä, jopa tyly. Olen ehkä ujo mutta tutustuttua erittäin lämmin. Sanon tosin aina mitä todella ajattelen kysyttäessä ja se ei joillekkin small-talk-huikeeta!-ihmisille sovi, eikä ihmisille joilla on hutera ego.

Vierailija
16/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:23"]

Että olen "vittumainen" ja kylmä, jopa tyly. Olen ehkä ujo mutta tutustuttua erittäin lämmin. Sanon tosin aina mitä todella ajattelen kysyttäessä ja se ei joillekkin small-talk-huikeeta!-ihmisille sovi, eikä ihmisille joilla on hutera ego.

[/quote]Tuo on oikeasti inhottavaa käytöstä niiltä toisilta ihmisiltä! Tsemppiä ap

Vierailija
17/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:46"]Että olen prinsessa
[/quote]
Minunkin tytär luuli mannemammoja prinsessaksi.

Vierailija
18/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:31"]Että olen tiukkis ja kylmä (syy: en lähtenyt baarista tuntemattoman miehen luo jatkoille)
[/quote]
Tiukkis siis ainakin olet.

Vierailija
19/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:20"]

[/quote]Kyllä se minuakin naurattaa. Kysyin perusteluja, ja mies sanoi, että käteni näyttivät silloin jotenkin räpylämäisiltä ja kasvonpiirteeni olivat epäilyttävän pehmeät. Väärinkäsitys kyllä korjaantui aika pian.

Omituiseksi tämän tekee se, että tapasimme yliopiston seminaarikurssilla.

Vierailija
20/56 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:20"]

[/quote]
Hiljaisempia ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä pitää helpostikin aspergereinä, vaikka heillä tätä kehitysvammaisuutta olisi diagnosoitu.