Mitä tuumaatte tästä. Jotkut ottaa aletuotteita kärryt täyteen ja jättävät kärryt kauppaan ja lähtevät pois?
Tulevat sitten kauppaan takaisin, kun alkaa ne alennustunnit.
Tämä on tosi juttu ja jatkunut ilmeisesti jo jonkin aikaa meidän S-marketissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ottaisin niistä kärryistä koska on vaan jätetty käytävälle.
Näin mielestäni voisi toimia. Asiakas on hylännyt ostoksia täynnä olevan kärryn ja lähtenyt pois ostamatta niitä.
Tyhjätkää kärry ja lopettakaa näin ko. toiminta.
Ei noin voi tehdä. Henkilökunta saisi kiikuttaa tuotteet nopsasti takaisin paikoilleen muiden ostettaviksi.
Toisaalta, kylmäketju on jo katkennut, kenen vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kori. Jätän se useinjos hän jotain unohtunutta toiselta puolelta kauppaa. Tai jos kori on painava, niin se odottaa esim penkillä ja hän siihen tavaroita sylissäni. En viitsi kanta painavaa koria ympäri kauppaa. En oleta, että joku ottaa sieltä tavaroita.
Tuotteet on menossa jätteeksi.
Myyjä
Eivätkö ne alelapputuotteet ole yleensä kylmässä säilytettäviä eineksiä ja muuta sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kori. Jätän se useinjos hän jotain unohtunutta toiselta puolelta kauppaa. Tai jos kori on painava, niin se odottaa esim penkillä ja hän siihen tavaroita sylissäni. En viitsi kanta painavaa koria ympäri kauppaa. En oleta, että joku ottaa sieltä tavaroita.
Et oleta, mutta niin voi käydä, jos et vahdi sitä.
Tämä menee siihen että ilta-alet loppuu.
Hylätty laukku yms, pommiryhmä paikalle.
Ompa kiva että joku kerännyt valmiiksi satsi. Eikun kärry kassalle
Ei tulisi kyllä itselle mieleenkään toimia noin:)
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on menossa jätteeksi.
Myyjä
Eikös ne mene ruokapankeille tms. ja ei saisi pitää lämpimässä.
Meillä myyjät kiikuttaa nuo kärryt 15 minuutin kuluttua takahuoneeseen, ruuat menee roskiin. Ja ihan sama koskee kaikkia hylättyjä kärryjä. Osa asiakkaista kun tekee noin ihan muuten vain, ostoskärryissä voi olla muutama tavara ja kesken kaiken päätetäänkin lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myyjät kiikuttaa nuo kärryt 15 minuutin kuluttua takahuoneeseen, ruuat menee roskiin. Ja ihan sama koskee kaikkia hylättyjä kärryjä. Osa asiakkaista kun tekee noin ihan muuten vain, ostoskärryissä voi olla muutama tavara ja kesken kaiken päätetäänkin lähteä kotiin.
En usko, että esim. Jumbon hypermarketeissa niillä muutamilla myyjillä ei ole kyllä aikaa kyttäillä kärryjä
No on fiksua porukkaa, ku varaa tuotteet niin kuin kirjastossa varataan kirjat :) Liity porukkaan tai jää kiertelemään kauppaan useaksi tunniksi ;)
Kannattaa sopia kauppiaan kanssa, että lasten kärry missä on lippu niin tullaan hakemaan iiron kanssa hetken päästä, koska iirolle tuli hätä. Kauppias kiikuttaa iiron eväät kylmiöön ja wot kohta palataan hakemaan iiron kärry ja maailma pelastuu.... ;)
Itse vaan piilotan haluamani tuotteet hyvin ja tulen myöhemmin noutamaan. Melkein aina kaikki ovat vielä tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että esim. Jumbon hypermarketeissa niillä muutamilla myyjillä ei ole kyllä aikaa kyttäillä kärryjä
Tiesitkö, että siellä on valvontakamerat?
Kannattaa käydä oluella ja privaatti asioilla ja jatkaa shoppailua hmm hetken päästä. Suosittelen jättämään jonkun laukun tai kauppalapun kärryyn, että eivät vie ostoksia tuonelaan. Muista ottaa valokuva ostoksistasi niin voit vaatia korvauksia kauppiaalta