Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten mielipiteitä...

Vierailija
10.04.2022 |

Kuinka moni tykkäisi sellaisesta seksistä, jossa esileikkinä olisi kiehnäystä ja suutelua ja sitten päädyttäisin yhdyntyään 1-3 asentoa ja puhuttaisiin tuhmia? Siis perusseksiä, ei peppua, ei suuseksiä (naiselle)...?
Itse kiihotun eniten tuollaisesta...

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvältä!

M31

Vierailija
2/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä!

M31

Kuulostaa

Vierailija
4/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin

Vierailija
5/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin meillä aina, viimeksi eilen illalla. Paitsi, että suuseksiä aina vaimolla ja nykyisin orgasmit ennen yhdyntää. Siten yhdyntäasentojakin käytetään nykyisin vain 1-2.  Vaimo saa harvemmin enää toista. Me molemmat rakastetaan vaimolle annettavaa suuseksiä ja  orgasmeja. 

Vierailija
6/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos.

Vierailija
7/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kaikenlaisesta seksistä naisten kanssa, joten sinänsä turha kysymys.

Vierailija
8/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika lailla samaa täälläkin, viimeksi eilen, mutta suuseksin kera ja ilman isompia puheita. Hyvin on toiminut 26 vuotta. En oikeastaan kaipaile suurempia vaihteluita lähiseksisessioihin, mutta etäseksi voisi olla ihan mukava lisä, kun osan viikosta olemme eri paikkakunnilla.

Vierailija
9/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan yhdyntää, jota kaikki miehet haluaa, ja ei sitten naiselle edes suuseksiä, sekö on tosiaan miehistä parasta seksiä? Voihan.

Vierailija
10/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei naiset innostu...

Vierailija
11/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan yhdyntää, jota kaikki miehet haluaa, ja ei sitten naiselle edes suuseksiä, sekö on tosiaan miehistä parasta seksiä? Voihan.

No jos minä, ap, en halua suuseksiä vaan yhdyntää, niin olisihan se outoa, jos mies väkisin sitä haluaisi minulle antaa. ap

Vierailija
12/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne ole miehiä  jotka vastaaavat että juu ihanaa!?

Minä ainakin haluan suuseksiä mieheltä, ja pidän itsekkäänä miestä joka haluaa vain pannaja pannaomaksi ilokseen.

Vierailija
13/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina vaan yksi kirjoittaja, joka on täydellisen vakuuttunut siitä, että juuri hänen mielitekonsa ovat se ainoa oikea kaikille naisille. Tässä nyt kysyttiin miesten mielipidettä kuvatun kaltaisesta seksistä, ja oletan että kysyjä oli nainen. Miehet kertovat mielipiteensä juuri tästä asiasta, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö muunkinlainen seksi olisi heidän mielestään aivan yhtä hyvä. Sinulla vain on tuo pakkomielle saada kääntää asia tuohon ”vain miehet nauttivat, kalukalukalu” -mantraan. En ymmärrä, mitä sinä siitä irti saat.

Esimerkiksi meillä harrastetaan aika lailla aloittajan kuvaaman kaltaista seksiä. Nimenomaan vaimon halujen mukaan. Ja se on minulle aivan jees, kuten olisi myös moni muukin erilainen seksitapa.

Vierailija
14/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ne ole miehiä  jotka vastaaavat että juu ihanaa!?

Minä ainakin haluan suuseksiä mieheltä, ja pidän itsekkäänä miestä joka haluaa vain pannaja pannaomaksi ilokseen.

No sinä olet tehnyt harvinaisen selväksi, että sinulla on juuri sellainen mies, joten missä ongelma? Miksi haluat loukkaantua ap:n puolesta, että hän haluaa (ja toivottavasti myös saa!) erilaista seksiä kuin sinä? Mikä saa sinut niin kovasti pelkäämään sitä että joku muu tykkää erilaisesta seksistä kuin sinä? Aina kärppänä paikalla, kun yhdyntä mainittu…

Vierailija
15/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihmettelen miksi  melkein kaikki miehet pitävät juuri tuosta; erikseen oikein mainittu ettei naiselle suuseksiä. Se kolisee korvaan pahasti.

En min ole sanonut että pitäisi KAIKKIEN tehdä kuten itse haluaisin, haluankin monipuoolista,mutta että naiselta oikein rajataan yksi osa pois, miten se on niin miesten mieleen?

Lukekaa kuten kirjoitimn, ei niinkuin luulette mun ajattelevan.

Ja joo meidän liitossa seksi on molempien mielihalut huomioivaa.

Mutta tottakai taas naisen sanoma lytätään. Myös naisen taholta...

Pitäskö naisen, joka ei saa yhdynnässä, vaan olla kuin ei mitään? Lukekaas vaikka iltiksen eilinen mitä nainen tahtoo seksistä osio...

Monetkaan naiset eivät saa orgasmi yhdynnässä, siksi asiasta sanon.

Mikis kaikki käännetään negaksi.

Vierailija
16/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ihmettelen miksi  melkein kaikki miehet pitävät juuri tuosta; erikseen oikein mainittu ettei naiselle suuseksiä. Se kolisee korvaan pahasti.

En min ole sanonut että pitäisi KAIKKIEN tehdä kuten itse haluaisin, haluankin monipuoolista,mutta että naiselta oikein rajataan yksi osa pois, miten se on niin miesten mieleen?

Lukekaa kuten kirjoitimn, ei niinkuin luulette mun ajattelevan.

Ja joo meidän liitossa seksi on molempien mielihalut huomioivaa.

Mutta tottakai taas naisen sanoma lytätään. Myös naisen taholta...

Pitäskö naisen, joka ei saa yhdynnässä, vaan olla kuin ei mitään? Lukekaas vaikka iltiksen eilinen mitä nainen tahtoo seksistä osio...

Monetkaan naiset eivät saa orgasmi yhdynnässä, siksi asiasta sanon.

Mikis kaikki käännetään negaksi.

Uskomatonta tämä sinun kääntely ja vääntely joka ketjussa. Juurihan tuossa yllä yritettiin rautalangasta sinulle vääntää että tämän ketjun aiheena oli nyt tuo ap:n kuvaama seksi ja siihen moni vastasi että olisi kiva/kelpaisi jne. Kukaan ei maininnut etteikö olisi kiva antaa naiselle suuseksiä, sillä se ei nyt ollut aiheena. Opettele vastaamaan ketjun aiheeseen ja sisäistä mistä milloinkin puhutaan. Yhtä ja samaa agendaa turha jauhaa joka ketjussa.

Vierailija
17/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukihan siellä erikseen,ETTEI naiselle suuseksiä. Osaan lukea.

Itse väännätte.

Pitäskö naisten siis tyytyä suuteluun ja naimiseen? Sekö olis tarkoitus, ja muusta ei saa edes puhua!

Vierailija
18/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nainen vaietkoon, joka ketjussa.

Vierailija
19/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lukihan siellä erikseen,ETTEI naiselle suuseksiä. Osaan lukea.

Itse väännätte.

Pitäskö naisten siis tyytyä suuteluun ja naimiseen? Sekö olis tarkoitus, ja muusta ei saa edes puhua!

Luki luki, se oli nyt tämän ketjun aihe. Siksi et voi vetää johtopäätöksiä etteikö miesten mieleen olisi antaa sitä suuseksiä. Sama kun mies kysyisi täällä että olisiko ihanaa seksiä naiselle jos nuolisin ja sormettaisin monta orgasmia eikä tapahtuisi muuta. Veikkaan että aika moni nainen vastaisi, että kyllä olisi. Eikö se sulje pois sitä että nämä naiset nauttisivat myös yhdynnässä jne. Ymmärrätkö nyt?

Ja tuohon viimeiseen kysymykseesi. Edelleenkin turha vetää johtopäätöksiä ja yleistää, kun tässä ketjussa on rajattu suppea aihe josta puhutaan. Ei tarvitse kenenkään tyytyä mihinkään vaan aina saa haluta mitä tahansa. Mutta tässä ketjussa on turha puhua muusta kuin ap:n aiheesta.

Vierailija
20/94 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäw vaankirjoittaa, että en saa mitään tyydytysämuutenkuin yhdynnällä, sitä vaadin ja muu ei kelpaa - silloin olet hyväksytty ja miehet kilpaa peukuttaa! Ihan  tasan ja tarkkaan näin.

Jos mitään puhut klitoriksesta olet hullu!

Tosiasiaa ei voi vääntää muuksi, ei edes Putler.

Ja totta ei hyödytä puhua, ei mene perille vaan apinan raivolla lytätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi