Miehet!!! Onko kikkelillä tuntoaistia? Tunteeko kikuli pimpin laadun?
Esimerkiksi jos pimppi on tiukka, tunnetko sen? Jos pimppi on lämmin, tunnetko sen? Entä jos pimppi on märkä, tunnetko senkin? Tai päinvastoin? Onko pimppi aina pimppi ja hyvä sellaisenaan, vain onko sinulla jotain erityisiä toivomuksia pimpin suhteen? Millainen pimppi on hyvä?
Kommentit (40)
Vähän luulen että ihmiskunta olisi sukupuutossa jos peniksessä ei olisi tuntoa.
Kaikkiin kysymyksiin vastaus on kyllä. Lisätään vielä tähän, ettei peniksen päätä eikä vartta voi puristaa niin kovaa että se kipua tuottaisi. Päinvastoin, se vain lisää nautintoa. Poikeuksena on tietysti erityisherkät kivekset jotka ei siedä minkäänlaista painetta. Ellei sitten ole masokisti.
Terska on muuten samaa ainetta kuin klitoris. Jossain sikiön kehitysvaiheessa sillä on molemmat sukupuolielimet. Jos sikiöstä tulee tyttö, 'terska' kutistuu klitorikseksi. Jos poika, 'pimppi' kuroutuu umpeen (josta muuten johtuu hepissä oleva pitkä arpi) ja osat joista muuten olisi tullut munasarja, muuttuvat kiveksiksi. Tästä huolimatta pelkässä klitoriksessa on kaksi kertaa enemmän hermoja kuin koko peniksessä, joten ne ei aivan täysin ole vertailukelposia keskenään. Klitoris myös kasvaa koko naisen eliniän (suurin osa klitasta on piilossa), tehden seksistä nautinnollisempaa. Miehille ikävä kyllä käy päinvastoin. Terskan nahka paksuuntuu iän myötä, vähentäen tuntoa ja vaatien enemmän aikaa ja hyväilyä erektioon ja orgasmiin. Myös jäykkyys häviää ja pallitkin surkastuvat.
Ei siis kohden koskaan. Kannattaa tulla puumaksi ja iskeä nuoria miehiä!
äijät nyt sohii vaikka lehmän perseeseen :)
Vierailija kirjoitti:
UP. Eikö täällä käy miehiä?
Käy. Mutta kysymys oli aika tyhmä.
Ihan sama vaikka olisit kysynyt että onko käsissä tuntoaistia.
Ehdottomasti kostea - mitä enemmän, sen parempi. Oma vaimo (45) on yhä sellaista heti-valmis-sorttia ja aivan kunnolla kostuu välillä reisiä myöten kun seksi tulee aiheeksi. Menee märäksi jopa antaessaan suuseksiä. Lämmin ja liukas - mulle paras sellanen tunne.
Kosteuden, supistelun ja muodonkin tuntee, Hienompia kokemuksia oli kun väljempi nainen orgasmin hetkellä squirttasi ja supisteli tiukasti kyrpäni ympärillä. ON siis tuntoa
Kyllä ja kondomi vie sen parhaimman tunnon pois! Parasta on, kun saa paljaalla painaa menemään.
Mulla on anturit hepissä. Saat tarkan laatuarvostelun. Nopeus kosteus tiukkuus supistelu jne...voin tulla testaamaan pimppisi. Ensimmäinen kerta on ilmainen. Sitten voit treenailla ja ottaa uuden arvostelun. Ne voit ladata pdf.tiedostona tai suoraan pimmppi analyzer sovellukseen jonka voit ladata puhelimeesi. Hyvä laatuarvostelu kannattaa aina pitää mukana, sillä on suuri painoarvo sinkkumarkkinoilla. Jo monta tyytyväistä käyttäjää. Tilaa sinäkin niin tulen ilmaiselle arvio käynnille.
Oh yeah anturit paikallaan ja kalibroituna 😁
Laadun?? anna mun kaikki todellakin kestää? Monikohan kalu läpäisisi minun laatutarkastuksen!!
Todellakin tuntee, noiden kolmen asian yhdistelmä tuntuu taivaalliselta.
On kyllä syy miksi miehet valittaa kumin käytöstä, kumi eristää lämmön osittain ja kosteuden kokonaan joten jäljelle jää puristus, mikä ei välttämättä tunnu juuri ollenkaan jos nainen on löysä.
Lateksittomat kondomit ovat hyviä siinä mielessä ettei eristä lämpöä samalla tavalla kun normikumi, mutta ne on ihan hanurista asettaa paikalle kun eivät jousta yhtään :P
Märkyyttä ei tunne muuta kuin liukkautena, kaiken muun tuntee. Paras on sellainen tuppimainen pimpsa, jonka puristusta nainen säätelee lihaksillaan, kuten minäkin saan kalun kalun turpoamaan ja sykkimään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kikkelillä tuntoaistia?
On.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kikuli pimpin laadun?
Kyllä.
On tuntoa. Aistii kireyden kuumuuden ja kosteuden
Tottakai sen terskassa ja koko kropassa tuntee ihanasti värähtelynä kun nainen on oikein märkä ja lämmin. Jos vielä on ulkona tms panemassa niin pillu tuntuu entistä kuumemmalta
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sen terskassa ja koko kropassa tuntee ihanasti värähtelynä kun nainen on oikein märkä ja lämmin. Jos vielä on ulkona tms panemassa niin pillu tuntuu entistä kuumemmalta
Totta. Olen kokenut viileänä loppukesän yönä, kuinka kalu on kuumassa kosteassa pillussa ja samalla viileä ilma hivelee pallejani
KIROTTUA MITÄ SAKIA TÄÄLLÄ SOHLAA, TROLLIT JA TRULLIT!!!!
Ex-vaimolla oli lämmin ja hän pystyi puristamaan pimpillä niin kovaa että oikeasti koski kulliin. Pitkältä matkalta tuntui se puristus.
Puristusvoiman erottaa, samoin mahdolliset lihasten supistukset. Mitä märempi ja lämpimämpi sen mukavampi minulle. Paras pimppi minulle on sellainen jossa on vahvat herkästi reagoivat lihakset, mutta peruskooltaan isompi äidin pimppi. Sen lisäksi pimpin pitää olla herkästi kiihottuva ja saada paljon orgasmeja pelkällä nussimisella. Sellaisiakin on.