Kuinka monella on oikeasti 28 päivää pitkä kuukautiskierto?
Miten sulla? Minun kierrot 28-38 päivää. Aina tuolta väliltä mutta ei koskaan mikään tietty vaan vaihtelee joka kuukausi..
Kommentit (30)
Mulla on 31-35 päivää, ja vuotoa tulee 7-12 päivää. Sekä kuukautiset että ovulaatio on kivulias.
Mulla on aina ennen ollut jopa yli 40pv... Mutta tänä vuonna ensimmäistä kertaa oli alle 30pv! Se sai mut ihan ihmettelemään, kun olin laskenut, että ei ne vielä ala ja sitten ne alkoikin.
Minä pystyin yhteen aikaan katsomaan kellosta, milloin vuoto alkaa. Tätä kesti viitisen vuotta 25-30 vuotiaana.
27-30 yleensä. Monesti osuu siihen 28.
Kiertoni on 32-33 päivää ollut aina, vuoto kestää 5 päivää. Toki rokotteet sotkivat puoleksi vuodeksi, venyttivät kiertoa sinne yli 40 päivään ja kuukautiset olivat hirveät.
Nuorempana epäsäännöllinen 31-35 pv (joskus pidempikin), nykyään hieman säännöllisempi 24-27 pv (joskus heittää jonkun päivän lyhyemmäksi tai pidemmäksi).
Ja siis ikää tänä vuonna 47
Ei ole, mulla on aina ollut tosi epäsäännölliset kuukautiset, kierto vähintään 30pv ja maksimissaan joku 100pv. Tekee ennakoinnista hankalaa ja raskautuminen vaati hoidot. Monirakkulaiset munasarjat löytyi tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkät vuodot vastaajilla. Niillä naisilla joiden kanssa olin monta vuotta vuosivat yleensä 4-7 päivää. Ei ne bloody hell päivät ole helppoja miehillekkään. Nainenkin on kuitenkin aikuinen ihminen. Sanoinkin yhdelle mitä jos minä välillä kiukuttelisin joka saamarin kuukausi muutaman päivän.
Halutkin on sellaisia että ei ne katso aikaa. Ihan hirveää huutoa kun yritin vuodon aikaan saada jotain toimintaa. Ne meriselitykset on oma lukunsa. Yritä ymmärtää kun niiden aikana olen vaikea. Siitä tulikin veikeä juttu. Yritän jos tulet puoleksi vastaan.
Mitä sä sillä tarkoitat? Sulla on kaksi kättä ja suu. Päättele itse loput. Harvoin sitä tapahtui mutta tajusi kuitenkin mitä vihjasin.
Kun kuukautiset alkaa niin niiden alkamisen jo tietää ennen vuotoa siitä kun olo on yhtäkkiä täysin seesteinen, tyytyväinen ja rauhallinen. Kuukautiset kestää noin 3-4 päivää ja silloin on yleensä todella hyvä olo. Joten en tiedä mikä tämä juttu on mistä naiset valittaa. Ne vihan päiväthän on muutama päivä ennen kuukautisia kun estrogeenit laskee ja sitten kun testosteroini ottaa vallan niin on hyvä ja seesteinen olo.
0/5