Kuoleeko peräkammaripojat keskimäärin muita nuorempina?
Mun tuntemat ovat kuolleet alkoholisairauksiin tai hoitamattomiin perussairauksiin muutamassa vuodessa vanhempiensa kuoltua, usein n. 50-60-vuotiaana.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:49"]
Kokeile kävellä illalla kadulla mekkoon pukeutuneena ja peruukissa niin saat hiukan osaksesi sitä naisten nauttimaa kunnioitusta ja arvostusta.Voi syyttää ketjureaktiota tai mitä nyt kukin haluaa syyttää ja unelmoida pommituksista. Tai voi olla syyttämättä muita ja laittaa elämänsä kuntoon.
[/quote]
Kyynikon maailmasta käsin et ymmärrä ketjureaktioteoriaa ja miesten halvesimista. Enkä minä unelmoi mistään pommituksista. Tiedän vaan sen, että tilanteet äärimmilleen vietynä eskaloituvat.
[/quote]
Ei väittelyssä ihan pärjää argumentilla: "et ymmärrä". Tai pelkurimaiseseti vihjailemalla jostakin epämääräisistä pommituksista. Itse otit "nukettamisen" esiin, joten sinähän siitä unelmoit.
No, jäämme siis odottelemaan että peräkammarinpojat rakentavat sen ydinpomminsa.
[/quote]
Oregonin kouluampuja muuten asui äitinsä kanssa. Että revi siitä.
[/quote]
Peräkammarinpojilla on puhdas sydän ja he ovat aidosti sellaisia disney-elukuvien prinssejä vaikkeivat näytä sellaisilta niin syädn on puhdasta kultaa ja tekevät kaikkensa naisensa puolesta. Minä tiedän sillä kohtasin selaisen miehen. Valitettavasti olin jo parisuhteessa ja kun tämä prinssi kuuli siitä että pidän kahta hän riisti henkensä. kadun sitä koko elämäni. Menetin aidon rakkauden.
Liisa
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ainakin tutkimusten mukaan parantaa miesten terveyttä kun sitä vastoin parisuhteessa elävät naiset ovat sairaampia kuin sinkku naiset.
Miksi asia muuten sinua mietityttää?
Ja taas tämä väittämä...toki, tutkimukset kertovat näin mutta eipä niissä koskaan verrata sosioekomisten ryhmien välillä. Ihan vinkiksi, Väestöliiton tutkijan mukaan köyhä mies ei edes saa naista...ja köyhyys johtuu sitten mistä, kas kummaa? Mutta onhan se hyvä vetää mutkat suoriksi ja väittää että yksinäinen (köyhä) mies kuolee ennenaikaisesti koska ei ole naista potkimassa persuuksille.
Henkkoht sanoisin että eläisin vähintään yhtä terveellistä elämää sinkkuna kuin perheellisenä ja ennen kaikkea huomattavasti vapaampaa ja stressittömämpää. Esim kesällä verenpaineeni oli selvästi alempi sen viikon ajan kun muu perhe oli reissussa, piruuttani kun tein "ihmiskokeen" itselläni mitaten joka päivä lukemat aamuin illoin. Vaikka ei normaalinakaan ole hälyttävällä tasolla.
Ei se avioliitto/parisuhde ole mikään terveyden tae:
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/onko-avioliitto-hy…
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:49"]
Kokeile kävellä illalla kadulla mekkoon pukeutuneena ja peruukissa niin saat hiukan osaksesi sitä naisten nauttimaa kunnioitusta ja arvostusta.Voi syyttää ketjureaktiota tai mitä nyt kukin haluaa syyttää ja unelmoida pommituksista. Tai voi olla syyttämättä muita ja laittaa elämänsä kuntoon.
[/quote]
Kyynikon maailmasta käsin et ymmärrä ketjureaktioteoriaa ja miesten halvesimista. Enkä minä unelmoi mistään pommituksista. Tiedän vaan sen, että tilanteet äärimmilleen vietynä eskaloituvat.
[/quote]
Ei väittelyssä ihan pärjää argumentilla: "et ymmärrä". Tai pelkurimaiseseti vihjailemalla jostakin epämääräisistä pommituksista. Itse otit "nukettamisen" esiin, joten sinähän siitä unelmoit.
No, jäämme siis odottelemaan että peräkammarinpojat rakentavat sen ydinpomminsa.
[/quote]
Oregonin kouluampuja muuten asui äitinsä kanssa. Että revi siitä.