Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSIKOT toivokkaaseen torstaihin 5.10.06

05.10.2006 |

Kokeillaampa nyt saanko pinoa pystyyn :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu: Joo, mun täytyy kysyä tosiaan sieltä klinikalta että miksei mulle oo määrätty tuota lääkitystä. Siis jos sinne klinikalle pitää palata. Toiveissahan tietty on, ettei tarvisi....=)

Joo, mä pistin 100, 100, 75, 50, 50, 50 ja 50. Ampulli oli 600 IU:ta.

Trixie olikin laittanut noita IVF hintoja Tampereella.(kiittää...) Samoista summista mun kaveri puhui kun ne on siellä julkisen puolelta käynyt. Eli ainakin sen 1000 euroa / kerta saa varmasti varata + lääkkeet......Eli aika paljon kalliimpaa kuin nämä inssit. Kamalaa ajatella, että tulee rahatilanne vastaan lapsen saannissa.....mutta eipä sitä nyt yhtäkkiä ole useampaa tonnia laittaa, ainakaan peräkkäisinä kuukausina =(

Mulle sopi se puregon ilmeisesti paremmin kuin clomit. Ei tullu mitään haittavaikutuksia niinku clomeista. Clomit turvotti, vatsa oli kovalla, oli vuorotellen kuuma ja kylmä ja taisivat aiheuttaa sen kystankin.....

Ja liityn masun ja Naksun kerhoon harmittelemaan miksi jotku saa lapsia ja muutakin helposti (tai ainakin se siltä vaikuttaa) ja itse saa takuta niin monen asian kanssa pitkään ja hartaasti. Olen yrittänyt kyllä ajatella myös positiivisia asioita elämässäni, kuten hyvää parisuhdetta jne. mutta kyllähän se aina joskus vakavaksi vetää....

Onnea Remukalle synttäreiden johdosta!!

MaryRose ¿ pahoittelut tädistä!

Naksulle voimia ¿ *halaa*

Kiitos kaikille plussapölyistä.....piinailu jatkuu.....

t. Afternoon kp 20 (eli pp6, yhtään en tiedä mistä tuo lyhennys pp tulee, mutta näyttävät käyttävän sitä tuolla L-puolella, joten pokkana sitä tässä nyt lainailen....vaikka voi mennä ihan metsään....=)

Vierailija
22/23 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhkäsesti tulin sanomaan MOI!

Kindnessille tsempitystä odotukseen. Saat viipyä tällä puolella niin pitkään kun haluat. Salaa itseasiassa toivon,että jos vielä kuitenkin ois mahiksia siirtyä o-puolelle yhdessä... Kp:t 13/28 menossa, joten ovista odotellessa täällä mennään. Testit näyttää vielä negaa, joten kahtellaan tuleeko sitä ovista vai ei.

Pahoittelut mary-roselle tädistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää venyy mulla tänne yömyöhälle, ennen kun ehdin koneelle. Ja sillon täältä tuntuu jo muut kadonneen :( Ja väsymyskin painaa jo päälle, ettei oikein jaksa enää keskittyä... Tarvii varmaan lähteä keräämään voimia, niin jaksaa huomenna viihdyttää isäntää kun saapuu reissusta, hyvä alottaa hommat ajoissa, kun ei oo tarkkaan tietoa tosta ovisajankohdasta.