Mistä niitä tamppoonikoruja saa?
En löytänyt Prismasta enkä Tokmannilta, ovat kuulemma niin suosittuja että myydään heti erän saapuessa loppuun! Help!
Kommentit (11)
Entä tamponikahvakuulia? Urheiluliikkeessä eivät tienneet, mistä puhun.
Tosiaan ollut nyt suurta muotia, menekki suurta. En ymmärrä mikseivät tilaa isompia eriä kun näkevät että suorastaan viedään käsistä. Itse olen luovuttanut noiden markettimallien suhteen, juhlassa käytän kultasepänliikkeestä miehen lahjaksi ostamaa timanttiheiluria ja arkena sitten ihan itse tehtyjä, vähän luovuutta niin hienoja saa! Esikoinen oli eskarissa tehnyt äidille kävystä tamponikorun, se on kyllä ihan suosikki. Yhtään isompireisisille ei kävisi, mutta omien rimpulajalkojen välissä se heiluu oikein kauniisti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:35"]
Ne myydään sisäpiirille. Minä olen käyttänyt kännykkäkoruja, joita varten vanhanmallisissa puhelimissa oli kuömassa ripustusreikä. Älypuhelimiin ei kännykkäkoruja enää saa kiinnitetyksi, joten koruja on saatavilla sekä käytettyinä että uusina.
[/quote]
Korjaan: kulmassa ripustusreikä.
Olen äskettäin siirtynyt kuukuppiin, mutta koruja voin silti käyttää, kunhan jyrsin siihen antenniin ensin reiän. On kätevämpääkin, kun kuukuppia ei heitetä pois ja metallisen korunkin voi keittää pöpöttömäksi kupin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:36"]
Tosiaan ollut nyt suurta muotia, menekki suurta. En ymmärrä mikseivät tilaa isompia eriä kun näkevät että suorastaan viedään käsistä. Itse olen luovuttanut noiden markettimallien suhteen, juhlassa käytän kultasepänliikkeestä miehen lahjaksi ostamaa timanttiheiluria ja arkena sitten ihan itse tehtyjä, vähän luovuutta niin hienoja saa! Esikoinen oli eskarissa tehnyt äidille kävystä tamponikorun, se on kyllä ihan suosikki. Yhtään isompireisisille ei kävisi, mutta omien rimpulajalkojen välissä se heiluu oikein kauniisti.
[/quote]Pitääkin ehdottaa lapsen päikkyyn äitienpäiväaskarteluksi :)
Tekeekö Lunette kuukuppikoruja? Voisivat tehdä sellaisen mallin, jossa on korulle paikka antennissa jo valmiiksi.
Hei, täältä voi ostaa koruja. Homma toimii hyvin ja korut saapuu parissa päivässä :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:33"]
Hei, täältä voi ostaa koruja. Homma toimii hyvin ja korut saapuu parissa päivässä :)
[/quote]Kiitos! Valikoima näytti tosi monipuoliselta :) En meinaa osata valita oikeaa mallia! - ap
Vuosi sitten kultaliikkeessä myyjät katsoivat kieroon kun kyselin tamponikorua. Nyt valikoimaa oli paljon ja tytöt olivat itsekin ostaneet koruja.
Pitääpä ehdottaa lapsen kouluun että luokkaretkirahastoa voitaisiin kartuttaa itse tehdyillä koruilla, tamponia, kuukuppia ja kahvakuulaa varten.
Ne myydään sisäpiirille. Minä olen käyttänyt kännykkäkoruja, joita varten vanhanmallisissa puhelimissa oli kuömassa ripustusreikä. Älypuhelimiin ei kännykkäkoruja enää saa kiinnitetyksi, joten koruja on saatavilla sekä käytettyinä että uusina.