Panettaa niin että pää hajoaa.
Seksiä ollut viimeksi toukokuussa. Olen kaikkeni yrittänyt. Lähettänyt lapset hoitoon, hieronut miestä, pukeutunut seksikkäisiin alusvaatteisiin. Olen tehnyt suoria aloitteita, olen vain vihjaillut. Mikään ei perkele soikoon toimi (anteeksi kiroilu).
Aina löytyy tekosyitä. Ei huvita, väsyttää, telkkarista tulee hyvä ohjelma, on leffa kesken, on kipeä olo jne.
Tämä ongelma ei ole mikään uusi, tästä on jo vuosia väännetty. Minulle ei riitä, että seksiä on neljä viisi kertaa vuodessa. Minulle ei riitä että vain halaillaan tai pussaillaan (hellyyttä riittää kyllä). Voi luojani kun saisin edes kerran kuukaudessa. Syy ei kuulemma ole minussa. Ai ei vain jos ainoat kerran, jolloin mieskin innostuu on joko kännissä tai krapulassa.
Tämä syö niin paljon itsetuntoa. Avioliitto oli kaatua jo kolme vuotta sitten kun sain tarpeeksi puutostilasta. Ilmoitin, että meillä on tasan kolme vaihtoehtoa. Joko erotaan, minä saan käydä vieraissa tai mies aktivoituu asian osalta.. Mies tsemppasi vähäksi aikaa ja sitten taas lipsuttiin siihen että meillä oli pahimmillaan puolen vuoden taukoja seksistä. Edistystä sinällään, ennen tuota seksitön kausi kesti pisimmillään kahdeksan kuukautta.
Todellakin pää hajoaa.
Kommentit (31)
Oma vaimoni on lihonut 20 kg. Lisäksi pillu on löystynyt huomattavasti. Tähän kun lisätään mielikuvituksettomuus ja lahnailu, niin ei kerta kaikkiaan vain pysty. Tykkään olla aktiivinen osapuoli. Mutta kun ei värähdä niin ei värähdä. Asiaa ei helpota vanhojen hyvien aikojen muisteleminen. Onkohan naisilla yleinenkin luulo, että mies tyytyy mihin tahansa, kunhan vaan saa pillua?
Ap:n mies ei ole lukenu raamattua;paavalin ensimmäinen kirje korinttolaisille; täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan ja samoin vaimo miestänsä kohtaan. vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan; vaan miehensä vallassa;samoin ei miehenkää ruumis ole hänen vallassaan vaan vaimonsa. älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksestanne, joksikin ajaksi, tullaksenne taas yhteen, jottei saatana kiusaisi teitä hillittömyytenne tähden. eli tästä voi suoraan päätellä, että paavali kehottaa aviopareja(no tietysti tätä voi soveltaa myös avopareihin, joo olen uskovainen itse, mutten tuomitse ei- avioliitossa olevia, mutta raamattu tarkottaa nimenomaan avioliitossa olevia) harrastamaan seksiä, jottei kiusaus avionrikkomiseen;huorintekemiseen kasva. sori noi sanavalinnat, pettämisestä tietysti puhun, mut noi raamatun pointit on hyviä. eli jos seksi loppuu, pettämis/ eroriski kasvaa sitä mukaa.
"Haluaa vain kännissä ja krapulassa". Minulla oli exän kanssa tuota samaa, se on alkoholinkäytöstä johtuvaa. Muuten ei seiso eikä haluta, ei nukkunut kunnolla, ei mennyt nukkumaan, hikoili öisin viinahikeä. Ongelma oli alkoholi. Mietipä sitä. Mies joka vielä pystyy pitämään työnsä voi silti olla alkoholisti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:38"]
Oma vaimoni on lihonut 20 kg. Lisäksi pillu on löystynyt huomattavasti. Tähän kun lisätään mielikuvituksettomuus ja lahnailu, niin ei kerta kaikkiaan vain pysty. Tykkään olla aktiivinen osapuoli. Mutta kun ei värähdä niin ei värähdä. Asiaa ei helpota vanhojen hyvien aikojen muisteleminen. Onkohan naisilla yleinenkin luulo, että mies tyytyy mihin tahansa, kunhan vaan saa pillua?
[/quote]
yksinkertanen neuvo; eroa. eiköhän tuo ole sillä ratkastu. ainakaa et vaimoas hirveesti arvosta, puhetyylistäs päätellen.
Jos panettaa niin, että pää hajoo, niin ensin sitten vaan hoitelee itsensä niin on kevyempi olo. Sitten voi selkeämmällä päällä ajatella, minkä arvoinen se suhde noin yleensäkään on.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:49"]
[/quote]
yksinkertanen neuvo; eroa. eiköhän tuo ole sillä ratkastu. ainakaa et vaimoas hirveesti arvosta, puhetyylistäs päätellen.
[/quote]
yksinkertanen neuvo; eroa. eiköhän tuo ole sillä ratkastu. ainakaa ei vaimos hirveesti arvosta, puhetyylistäs päätellen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:49"]
[/quote]
[/quote]
yksinkertanen neuvo; eroa. eiköhän tuo ole sillä ratkastu. ainakaa ei vaimos hirveesti arvosta, puhetyylistäs päätellen.
[/quote]
eli;erotkaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:38"]
[/quote]
[/quote] Lasten takia en eroa. Ja todellakin arvostusta laski, kun petti 6 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ollut viimeksi toukokuussa. Olen kaikkeni yrittänyt. Lähettänyt lapset hoitoon, hieronut miestä, pukeutunut seksikkäisiin alusvaatteisiin. Olen tehnyt suoria aloitteita, olen vain vihjaillut. Mikään ei perkele soikoon toimi (anteeksi kiroilu).
Aina löytyy tekosyitä. Ei huvita, väsyttää, telkkarista tulee hyvä ohjelma, on leffa kesken, on kipeä olo jne.
Tämä ongelma ei ole mikään uusi, tästä on jo vuosia väännetty. Minulle ei riitä, että seksiä on neljä viisi kertaa vuodessa. Minulle ei riitä että vain halaillaan tai pussaillaan (hellyyttä riittää kyllä). Voi luojani kun saisin edes kerran kuukaudessa. Syy ei kuulemma ole minussa. Ai ei vain jos ainoat kerran, jolloin mieskin innostuu on joko kännissä tai krapulassa.
Tämä syö niin paljon itsetuntoa. Avioliitto oli kaatua jo kolme vuotta sitten kun sain tarpeeksi puutostilasta. Ilmoitin, että meillä on tasan kolme vaihtoehtoa. Joko erotaan, minä saan käydä vieraissa tai mies aktivoituu asian osalta.. Mies tsemppasi vähäksi aikaa ja sitten taas lipsuttiin siihen että meillä oli pahimmillaan puolen vuoden taukoja seksistä. Edistystä sinällään, ennen tuota seksitön kausi kesti pisimmillään kahdeksan kuukautta.
Todellakin pää hajoaa.
Oletko kokeillut kävellä pillu paljaana?
Aapee, mitäs sitten jos sulla olisi mies joka haluisi (sun makuun) liian usein, esim 3 kertaa päivässä, sillä tahdilla sitten joka päivä, kuukausi, vuodesta toiseen? Silloinkin miehen libido viallinen?