Kiva herätä kylmään asuntoon.
Patterit on kylmät olleet keväästä saakka. Tuntee oikein kylmyyden kun suihkun jälkeen tulee olkkariin. Täällä on joku +15 asunnossa. Ilman paitaa ei tarkenen nukkua edes.
Kommentit (14)
Täällä on +24 astetta, laitoin terassin oven auki kun meinasi hikoiluttaa
Meillä +23 ja kolmea eri leikkelettä aamiaispöydässä
Olisiko aika ilmata patterit. Asutko kerrostalossa tai rivarissa? Rivariasunnossa oli aikoinaan 16 astetta sisälämpötila. Tuli huollosta lopulta tyyppi ilmaamaan patterit, niin sitten taas oli normaali sisälämpötila.
Mulla 19 astetta, eikä tulisi mieleenkään nukkua ilman paitaa.
Tosiasiassa siellä on +20 ja ihan normaalisti lämmitys päällä. Se +20c patteri vaan tuntuu sun +35c käteen viileältä.
Kun patteri on kylmä se tuntuu käteen jääkylmältä. Tähän aikaan vuodesta patterit tuntuu hiukan viileiltä tai ei miltään.
Olen lähettänyt huoltofirmalle viestin jo patterin takia mutta siinä voi mennä kuukausi ennen kun ne tulee ilmaamaan patterin.
Vierailija kirjoitti:
Jännittävä tää sun blogi
Luulit että olisi mun kirjoitus vaan ei ole. Meillä on lämmin.
V*tuttaa pikmäkin uusi resepti. Koko hamppari pelkkää majoneesia.
15 on ihan elinkelpoinen lämpötila. Minulla on 50 luvun ok talossa välillä 12 astetta. Kunnolla lämmitettynä 24 mutta laskee aste ja tunti kun tulet sammuu eli 10h ja on 14 astetta.
Jos vuokralla niin kysy isännöitsijältä onko pattereissa jo lämmöt laitettu päälle ja jos on niin sitten huoltoon yhteys.
Miksi on kivaa asua noin kylmässä asunnossa? Minä en tykkäisi. Mutta, jos pitää kylmästä, niin oolrait.
Jännittävä tää sun blogi