Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näkymä, ääni, mikä tahansa saa sun sisimmän tuntemaan "kaipuuta"? Tunnetko välillä kuuluvasi jonnekin muualle?

Vierailija
09.04.2022 |

Tuleeko sulla joskus tunne että "kuulut" johonkin muualle?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerä pierun katku saa minut kaipaamaan muualle.

Vierailija
62/98 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakaadettujen puiden ja bensiinintuoksu vie lapsuuden mustikkametsiin. Muistan vieläkin yhden aukean, minkä reunalla oli tuo vastakaadettu puukasa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin lapsuuden kyläkoulun tuoksun elävänä nenässäni. Koulun, missä olin 6 ensimmäistä kouluvuottani. 🥰

Vierailija
64/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kunnon hyvän mielen ketju!

Vierailija
65/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa :)

Vierailija
66/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkiaura, usva, suon tuoksu ja tuoksu joka leijuu Keski-Karjalassa, jossa vietin lapsena kesät serkkujen luona (erittäin runsas hedelmäinen heinän tuoksu), vanhan auton tuoksu kesällä, kissanpennun turkin tuoksu,

70-luvun lopun suomalainen musiikki,

Vierailija
67/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju ❤️

Mulle elokuun aurinkoiset päivät vattupuskissa hakkuuaukoilla vie lapsuuteen ja tekee haikean, kauniin, vaikeasti sanoiksi puettavan herkän kaipauksen tunteen. Samoin kurkiaurat syksyllä ja kuulaat syksyn päivät

Vierailija
68/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neon väriset, tai holovärit yms. missä tahansa kouraisee vatsan pohjasta. Tulee sama tunne kuin ekaluokalla, kun ihailin uusia koulutarvikkeita. Niitä ihania värejä ja se jännitys.

Vierailija
69/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri.Sen tuoksu,lokkien kirkuna ja sileät rantakalliot.Suhisevat kaislat ja taivasta kohti kurkoittavat männyt.Kuulun saaristoon ja olen lapsesta asti rakastanut merta.

Onneksi voin viettää siellä paljon aikaa ja eräänä päivänä jään pysyvästi.

Vierailija
70/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punarinnan laulu iltaisin tuo aina mieleen edesmenneen koirani,joka oli minulle tavattoman rakas.

Koirani oli juuri nukutettu ikiuneen ja istuin pihalla ,ja itkin ja itkin.

Takanani lauloi punarinta ja sen laulu nykyisin tuo aina rakkaan koirani mieleen.

Vierailija
71/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luksusta uskaltaa unelmoida:).  Hyvät muistot ovat kuitenkin omaisuutta jota ei meiltä voida viedä.

Meri kaikissa muodoissaan. Kissat. Vähän muutama mieskin.  Siinäkin haikuja...

Vierailija
72/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannian maalaiskylät ja kartanomaisemat. Devonin ja Cornwallin rannikot kallioineen ja merimaisema.

Vierailija
73/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden maisemat kyläteineen ja niittyineen, jotka täynnä luonnonkukkia, kissankelloja, päivänkakkaroita jne.

Vierailija
74/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa ihan sydän hakata voimakkaammin näitä lukiessa ja elän noita hetkiä mielessäni jotenkin tosi vahvasti, ihana ketju!

Vierailija
75/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, nostan ylöspäin :)

Vierailija
76/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison meren rannalla tulee joskus ikävä elämään jota en ole koskaan elänyt, eli johonkin 1800-luvulle puisten purjelaivojen aikaan. Tunnen että olisin kuulunut merimieheksi kiertelemään maailman meriä. Vaikka sukupuoleni olisikin siihen maailmanaikaan voinut olla este.

Vierailija
77/98 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hento tupakan tuoksu sekoittuneena alkusyksyn kylmeneviin iltoihin ja hämärään, tämä saa minut palaamaan silmänräpäyksessä nuoruudessa vietettyihin iltoihin nuorison kokoontumispaikoissa. Noihin iltoihin liittyi nuoren ihmisen tunteiden vuoristorata ihastumisineen, jännityksineen, iloineen ja suruineen. Nuoruuteen vie myös mopon kakstahtibensan tuoksu, tämä tuo mieleen ensimmäiset seurustelusuhteet.

Vierailija
78/98 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskysten kirkuna.

Niitten ääni (esim tv:ssä) vie toisaalta lapsuuden hellepäiviin ja toisaalta etelä-Euroopan ikivanhojen kylien kuumuuteen.

Kesän ja lämmön ääni

Vierailija
79/98 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri.Sen tuoksu,lokkien kirkuna ja sileät rantakalliot.Suhisevat kaislat ja taivasta kohti kurkoittavat männyt.Kuulun saaristoon ja olen lapsesta asti rakastanut merta.

Onneksi voin viettää siellä paljon aikaa ja eräänä päivänä jään pysyvästi.

"Lokin lento on minulle lupaus, sen kirkaisu ylpeä vala..."

Mistä lie jäänyt ko lause mieleen mutta stadin lapsi tunnistaa saman

Vierailija
80/98 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme