Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tiedän mitä rakkaus on

Vierailija
02.10.2015 |

Tiedätkö sinä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullu siihen tulokseen etten oo kykenevä rakastumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
4/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Voitko kertoa?

Vierailija
5/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta en ole saanut edes suhdetta kyseisen miehen kanssa. Mutta tiedän kyllä. Etsin parhaan lainauksen ja kuvauksen asiasta, jonka löydän ja laitan tänne. 

Vierailija
6/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että täällä kukaan tietää sitä oikeasti. Kaikkeahan voi aina kuvitella mutta ei se ihan niin mene.

Vierailija
7/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huoneentaulu muistuttaa minua nuoruudesta. Musiikkikin, elämä, ymmärrys, taide, välittävät ihmiset vastoinkäymisten rinnalla... Vähimmäisenä ei todellakaan ole musiikki! :)

Vierailija
8/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän! Se on sitä, jota Jumala osoitti luotujaan, ihmisiä, kohtaan tulemalla tänne ihmisten keskuuteen suorittamaan sovituksen Jumalan oman oikeudenmukaisen tahtonsa takia. Hän aleni korkeudesta rakastamaan ihmistä! Se on yksipuolista rakkautta, johon ihminen voi vastata, mutta ihmisen rakkaus ei voi koskaan olla niin täydellistä agapé-rakkautta (epäitsekästä), kuin mitä Jumalan on. Jumala käskee ihmisen rakastaa, jopa vihollistaan. Niin tekee Hän, jolla on kaikki valta. Jumala on rakaus.

Vierailija
9/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä tuntuu rakastaa, mutta se miltä tuntuu olla rakastettu on vieraampi juttu.

Vierailija
10/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdotukseni on, että rakkaus on ennenkaikkea jotain mitä meillä voi olla tai sitten ei. Se on lahja, jonka voimme ottaa vastaan ja antaa eteenpäin tai kieltäytyä siitä (valinta, päätös,tahto). Valintana se näyttäytyy kuitenkin kokemukseni mukaan usein niin, että rakkaus minussa valitsee itse kohteensa. Sen kohteen, jonka rakkaus haluaa minun kauttani kohdata. Ensimmäistä valintaa en siis tee minä. Yhteytenä rakkaus kahden ihmisen välillä on se tila, missä nämät lahjat vaihdetaan -rakkaus virtaa. Lahjat ovat aina vapaaehtoisia ja niitä ei voi ansaita. Ihmisten välinen vapaa, elämää luova flow-tila. Vaikka yhteys voi toteutua hetkellisessä kohtaamisessa, en kuitenkaan pidä itse rakkautta hetkellisenä vaan ajattomana, suorastaan ikuisena."

6  

Näin suunnilleen olen oman rakkauteni kokenut. Laitan linkin vielä erikseen, lainaus on blogin kommenttiosiosta. 

Vierailija
11/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tiedän miltä tuntuu olla rakastettu <3

Vierailija
12/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:56"]

"Ehdotukseni on, että rakkaus on ennenkaikkea jotain mitä meillä voi olla tai sitten ei. Se on lahja, jonka voimme ottaa vastaan ja antaa eteenpäin tai kieltäytyä siitä (valinta, päätös,tahto). Valintana se näyttäytyy kuitenkin kokemukseni mukaan usein niin, että rakkaus minussa valitsee itse kohteensa. Sen kohteen, jonka rakkaus haluaa minun kauttani kohdata. Ensimmäistä valintaa en siis tee minä. Yhteytenä rakkaus kahden ihmisen välillä on se tila, missä nämät lahjat vaihdetaan -rakkaus virtaa. Lahjat ovat aina vapaaehtoisia ja niitä ei voi ansaita. Ihmisten välinen vapaa, elämää luova flow-tila. Vaikka yhteys voi toteutua hetkellisessä kohtaamisessa, en kuitenkaan pidä itse rakkautta hetkellisenä vaan ajattomana, suorastaan ikuisena."

6  

Näin suunnilleen olen oman rakkauteni kokenut. Laitan linkin vielä erikseen, lainaus on blogin kommenttiosiosta. 

[/quote]

http://ajattelunammattilainen.fi/2013/11/13/rakkaus-ei-ole-tunne/

Vierailija
13/13 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:51"]

Tiedän, miltä tuntuu rakastaa, mutta se miltä tuntuu olla rakastettu on vieraampi juttu.

[/quote]

Sama täällä. Mutta vielä 3 vuotta sitten en tiennyt kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi