Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että naista rakastava mies fantasioi silti seksin aikana muista?

Vierailija
09.04.2022 |

Miehille kysymys: onko normaalia jos pitää naista viehättävänä ja rakastaa, että seksin aikana fantasioi silti muita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/39 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma. En tiedä uskoakko. Voisin ehkä uskoakkin, sillä itsekkään en haaveksi tai mieti.

Vierailija
4/39 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata fantasioida, katoaa fokus seksistä. Heti kun ajatukset karkaa muualla ei pysty keskittymään kumppanin nautintoon, orgasmien tuottaminen vaikeutuu ja omakin tunne katoaa. Toki itsekin sitä joskus kokeillut, mutta aina sama juttu, laskee omaakin kiimaa. Orgasmien nuoleminen menee vaikeaksi kun menettää tuntemukset ja eikä enää pysty huomioimaan miten kumppani reagoi. Sama juttu kun vaimo antanut suikkaria, katoa fokus tekemisestä ja fiilikset karkaa. Paljon parempi ottaa vain vastaan kaikki tunne ja tunteen välittyminen. 

Vierailija
5/39 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sinulla ole mitään monopolia miehesi kiihottumiseen ja seksuaalisiin ajatuksiin.

Sitä nyt ilmeisesti ajoit takaa?

Vierailija
6/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä ketkä oikein rakastuneet kumppaniinne? Viliseekö silti ajatuksissa muita?

Vierailija
7/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi niinkään muista vaan kuvittelen jotain muunlaista kiihottavaa tilannetta, ja ne tilanteet on kaukana tavallisesta arkiseksistä.

Vierailija
8/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ajatellut kuin sitä naista jonka kanssa sillä hetkellä olen

Vierailija
9/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fantasioi niinkään muista vaan kuvittelen jotain muunlaista kiihottavaa tilannetta, ja ne tilanteet on kaukana tavallisesta arkiseksistä.

Ja tähän vielä tarkennuksena, että niissä tilanteissa käytännössä aina on mukana joku/jotkut muut, kuin se ketä juuri sillä hetkellä olen rakastelemassa. Mutta ne muut ihmiset sinänsä ei ole fokuksessa.

Vierailija
10/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä ajatellut kuin sitä naista jonka kanssa sillä hetkellä olen

Tää kertoo sitten kai mielikuvituksen puutteesta tai siitä että, on käynyt tosi hyvä tsägä parisuhteissa.

Vierailija
11/39 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kiihotun seksin aikana siitä, kun ajattelen, miten moni mies on saanut kokea hyvän olon reisieni välissä, koska kotona puoliso ei ole antanut. Se, että on kokenut nautinnollisia hetkiä useiden miesten kanssa, kiihottaa. Tiukka pilluni on ollut monelle löysempään tottuneelle todella yllättävä tunne ja kokemus!

Vierailija
12/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehistä, mutta minä ainakin naisena ajattelen julkkiksia

Vierailija
13/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä tarkennuksena, että niissä tilanteissa käytännössä aina on mukana joku/jotkut muut, kuin se ketä juuri sillä hetkellä olen rakastelemassa. Mutta ne muut ihmiset sinänsä ei ole fokuksessa.

Jotkut naiset eivät välttämättä kykene ymmärtämään tätä eroa.

Vierailija
14/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä puhuisi rakastelusta jos ei edes kykene keskittymään ihmiseen jonka kanssa siinä hetkessä on. Kyllä se on vain kylmää panoa.

Vierailija
15/39 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä puhuisi rakastelusta jos ei edes kykene keskittymään ihmiseen jonka kanssa siinä hetkessä on. Kyllä se on vain kylmää panoa.

Kaipa se sitten on vain panoa eikä rakastelua. Olisi kyllä mukava kokea sellainen hetki, että voisi keskittyä siihen toiseen ihmiseen. Seksuaaliset mielenkiinnonkohteeni on vaan sen verran erikoisia, että joitain juttuja on tosi hankala toteuttaa tosielämässä. Siksi usein käy niin, että seksin aikana ajatukset on niissä eikä siinä kumppanissa.

Vierailija
16/39 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta semmoinen, joka alkaisi vikistä siitä, että saan keskittyä vain ja ainoastaan häneen, olisi aika nopeasti entinen seksikumppani. Ja onhan siinä nyt iso ero, haaveileeko jostain tietystä ihmisestä vai jostain tietystä tilanteesta, jossa se ihminen on mukana.

Vierailija
17/39 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo yleistä, eikä varmaan ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
18/39 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta semmoinen, joka alkaisi vikistä siitä, että saan keskittyä vain ja ainoastaan häneen, olisi aika nopeasti entinen seksikumppani. Ja onhan siinä nyt iso ero, haaveileeko jostain tietystä ihmisestä vai jostain tietystä tilanteesta, jossa se ihminen on mukana.

Sama asiahan se on. Se ihminen siinä on. Kenelle sä näitä satuja selität? Uskotko itsekkään näihin?

Vierailija
19/39 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se sitten on vain panoa eikä rakastelua. Olisi kyllä mukava kokea sellainen hetki, että voisi keskittyä siihen toiseen ihmiseen. Seksuaaliset mielenkiinnonkohteeni on vaan sen verran erikoisia, että joitain juttuja on tosi hankala toteuttaa tosielämässä. Siksi usein käy niin, että seksin aikana ajatukset on niissä eikä siinä kumppanissa.

Minun mieheni on samanlainen. Hän tarvitsee niitä ajatuskiaan seksiin kanssani. Ja sen huomaa. Valitettavasti sen vaistoaa kun kumppani ei ole täysin läsnä. Tämä on pidenmän päälle vaikuttanut siihen, että itse kaipaan valtavasti seksiä jossa olisi aitoa läheisyyttä enenmän. Sellaistakin kun olen saanut. Kaipaan sitä aitoutta ja henkistä läheisyyttää jota ei saa kun toisen ajatukset harhailevat muualla väkillä. Vaikka kuinka yrittää niin ei siinä ole silloin läsnä. Pelkään pahoin että koska mies ei siihen kykene ja minä kaipaa parempaa seksiä niin ero tästä tulee

Vierailija
20/39 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset,KAIKKI miehet haaveilee muista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi