Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukkahousut ovat aivan hirveät!

Vierailija
02.10.2015 |

Haarat puolireidessä, vyötärö kainalossa ja nilkoissa makkaralla. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta toisen malliser, vaikka jotkut Wolfordit. Halpikset ovat ihan kamalat.

Vierailija
2/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tai älä käytä niitä ollenkaan . Simple as that !

Leggareita ja jotain  pitkiksiä löytyy kyllä niiden tilalle (...suurinpiirtein  mistä vaan  marketistakin)

Ei sukkisten valmistusta ja markinointia nyt  kuitenkaan lopeteta sen takia,että et  osaa valita  niistä itsellesi oikeaa kokoasi olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ostanut väärää kokoa olevat ja huonolaatuiset

Vierailija
4/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa sitten sukkahousut 180 cm pitkälle naiselle. Tavallisen kokoisissa haarat ovat polvissa ja isossa koossa saisi näppärän sukkahousupuvun, jos kiinnittäisi vyötärökappaleen olkapäiltä kiinni.

ei ap

Vierailija
5/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kokeilin kerran ihan mielenkiinnosta ja vaimon huviksi sukkahousuja ja kaiken maailman liivejä, sekä korkokenkiä. Aivan kauhean epämukava olo ja ne hankaili ja tuntuivat kokoajan (joo joo tiedän ettei olleet ihan oikeaa kokoa, mutta ihan yhtä hirveiltä ne silti tuntuisivat). Kaikkea te naiset joudutte tekemään seksikyytenne eteen ja mikä määrä aikaa kaikkeen tuhrautuu. Heitin muotinäytöksen jälkeen hepeneet takaisin vaimolle ja sanoin, ettei sen tartte noita käyttää mun takia ikinä ja meikata muutenkaan, jos ei halua koska rakastan ja kiihotun hänestä jo ihan luonnostaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
6/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sukkahousuja pitäisi käyttää? Etenkään ohuita ja jos käyttää housuja? Itse olen viimeksi tainnut käyttää sukkiksia joskus 1990-luvulla. Minusta ne on ihan turhat.

Vierailija
7/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:36"]

Miksi ihmeessä sukkahousuja pitäisi käyttää? Etenkään ohuita ja jos käyttää housuja? Itse olen viimeksi tainnut käyttää sukkiksia joskus 1990-luvulla. Minusta ne on ihan turhat.

[/quote]

Alkkarit ja stay-upit tai stay-upit ilman alkkareita.

Vierailija
8/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:01"]Neuvokaa sitten sukkahousut 180 cm pitkälle naiselle. Tavallisen kokoisissa haarat ovat polvissa ja isossa koossa saisi näppärän sukkahousupuvun, jos kiinnittäisi vyötärökappaleen olkapäiltä kiinni.

ei ap
[/quote]No edelleen ne Wolfordit.

Vierailija
9/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ovat varmaan mukavin vaatekappale mitä tiedän! Käytän niitä arvioilta 300 päivää vuodesta, juurikin ohuita mustia ja kuvioillisia (pilkkuja, kukkia, raitoja, kukonaskelkuvio jne), hameiden kanssa töissä sekä ihan vapaa-ajallakin. Kotonakin usein neulemekko ja sukkikset.

Ehkä olen sitten sukkahousutehtailijoiden S-koon mallin mittojen mukainen - pituutta on vain 162. Mutta hitto että hoikat jalat näyttää hyviltä mustissa sauma- tai pitsisukkiksissa... Tai stay upeissa. Vielä kun löytäisi miehen joka arvostaisi :).

Vierailija
10/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:36"]Miksi ihmeessä sukkahousuja pitäisi käyttää? Etenkään ohuita ja jos käyttää housuja? Itse olen viimeksi tainnut käyttää sukkiksia joskus 1990-luvulla. Minusta ne on ihan turhat.
[/quote]No ei kai niitä housujen kanssa ole tapana käyttää. Mutta jos on hame tai mekko, niin ovat aika tarpeelliset.

Vierailija
11/17 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai housujen alla , kuten kalsarit tai legginsit. ja tietysti hameen kanssa. nytkin housujen alla norlyn  20 den run resistantit.  olen 183 cm pitkä ,käytän 44-48 tai xl  kokoisia sukkahousuja  .miksi ostaa liian pienet,  ei minullekaan mahdu 40-44 koon sukkahousut, vaikka hame on 42 kokoa

Vierailija
12/17 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän monesti leggareita saappaiden kanssa ja kukaan ei näe onko sukkikset vai leggarit ja ne on mukavemmat. Juhliin sitten laitan sukkikset.

Vierailija
13/17 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset on kivat, mutta nylon saa jostain syystä minulla ihon kutisemaan ihan hirveästi. Onko muilla tätä?

Vierailija
14/17 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuvillaiset on kivat, mutta nylon saa jostain syystä minulla ihon kutisemaan ihan hirveästi. Onko muilla tätä?

on :/ aaah rakastan ku kotona saa hengailla kollareilla tai kalsareilla niissä on niin pehmee materiaali eikä kutise. En käytä farkkujakaan koskaan kotona jos en mee minnekkään.

Vierailija
15/17 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oroblun sukkikset on minusta olleet hyviä. Toki vitsinä on se, että pitää ostaa riittävän iso koko. Uskon, että 180 cm on vaikea löytää sopivia. Itse olen 174 cm ja normaalipainon ylärajoilta. Lisäksi jalkani eivät ole rakenteeltaan mitenkään sirot, joten suurimman tai toiseksi suurimman koon joudun yleensä ottamaan.

Vierailija
16/17 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousut ovat varmaan mukavin vaatekappale mitä tiedän! Käytän niitä arvioilta 300 päivää vuodesta, juurikin ohuita mustia ja kuvioillisia (pilkkuja, kukkia, raitoja, kukonaskelkuvio jne), hameiden kanssa töissä sekä ihan vapaa-ajallakin. Kotonakin usein neulemekko ja sukkikset.

Ehkä olen sitten sukkahousutehtailijoiden S-koon mallin mittojen mukainen - pituutta on vain 162. Mutta hitto että hoikat jalat näyttää hyviltä mustissa sauma- tai pitsisukkiksissa... Tai stay upeissa. Vielä kun löytäisi miehen joka arvostaisi :).

Olen etsinyt sinua 9 vuotta, enkä vieläkään ole löytänyt :(

Vierailija
17/17 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut puristaa aina ranteesta.