Miten saada miehen vehkeet piiloon?
Minne onnistutte laittamaan miehen vehkeet katseilta piiloon silloin kun niitä ei käytetä? Minua häiritsee, että ovat näkösällä koko ajan. Miten olette hoitaneet asian kotonanne ilman perheriitaa?
Kommentit (15)
Samaa kaappiin miehen itsensä kanssa.
Meillä mä koetan saada ne vehkeet useammin näkösälle, harmi et kalsarit peittää niin paljon!
Mieshän voi oleilla koirankopissa väliajoilla. Eikö teillä tehdä niin?
Kovaäänisellä komentamisella. Jonnekin ne silloin katoavat, ties minne mies ne piilottaa, vai kutistuvatko näkymättömiin.
Onhan siellä koko ajan siemen-ja hormonituotanto päällä joten käytössä on...penis tosin harvemmin.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:00"]
Pyllyyn piiloon.
[/quote]Niin miehen omaan. Ei vaan ole tarpeeksi pitkä
Paras tapa on, jos miehellä on oma tila jossa saa levitellä vehkeitään vapaasti. Olohuoneeseen tai keittiöön sitä ei pidä vehkeineen päästää. Jos yhtään antaa tilaa, se levittelee ne vaikka ruokapöydälle. Ja siinä ovat sitten kunnes seuraavan kerran hommat jatkuu.
En osaa vastata mutta voi hyvin kuvitella kun mietit, että mistäs sitä nyt aloittaisi ketjun.
Yksi ja sama teini täällä kirjoittelee kiljuhuuruissaan typeriä?
Lue vaikka läksyjäsi tai mene nukkumaan pääsi selväksi.
Heitän pannumyssyn päälle näkösuojaksi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:57"]
Meillä mä koetan saada ne vehkeet useammin näkösälle, harmi et kalsarit peittää niin paljon!
[/quote]
Niidenhän piti olla niin rumat?
Monilla miehillä on paha tapa että kalut, meisselit ja muut, jäävät niille sijoilleen kun puuhastelu keskeytyy. Olen yrittänyt saada miehen päähän, että hommat hoidetaan kunnolla loppuun ja sitten putsataan paikat. Ei tunnu menevän perille. Aina jää vehkeet levälleen, jos ei kuria pidä.
Mennään yhdessä työpaikan vessaan piiloon ;-)
Vedän verhot eteen. Joskus voi sieltä sojottaa jotain, mutta pääosin toimii näin.