Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää. Tulkaa sanomaan että häpeän ihan turhaan. Lapsi pissasi uimahallissa housuun.

Vierailija
09.04.2022 |

Ja tässä syy miksi olen pelännyt käyttää lapsia (4v & 5v)yksin uimassa. Kumpikaan ei osaa vielä uida ja molempia pitää vahtia koko ajan. Nuoremmalle tuli pissahätä ja hän nousi pois altaasta, mutta vanhempi poika olisi vielä halunnut jäädä sinne. Tiesin, että jos en saa vanhempaa poikaa heti pois altaasta niin nuorempi pissaa alleen. Ja niinhän siinä kävi... Nuorempi alkoi itkemään ja yritän samalla lohduttaa häntä ja samalla saada vanhempaa jo pois altaasta. Vanhemmallekin pojalle tuli paha mieli ja molemmat itkivät... Sain paljon pahoja katseita. Hävettää niin paljon. Oli niin riittämätön olo. En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin. Kumpaakaan en voinut jättää yksin. Eikä tuo lasten itkukonsertti yhtään helpottanut tuota tilannetta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan sitä pienempää enää uimahalliin ota. Seuraavalla kerralla jätät hoitoon ja menet isoveljen kanssa kahdestaan uimaan. Jos pienempi valittaa niin sanot suoraan että häntä ei voi viedä uimahalliin koska pissii housuun ja lattiallekin tietysti, eihän se neste tietenkään sinne uimahousuihin jäänyt!

Vierailija
22/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pissataan kun pissattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin kakkahätä.

Mitäs nyt tehdään.

Vierailija
24/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuon ikäiset osaa uida?

Meillä ja tuttavaperheissä on kyllä osattu. Pissaamiseen en sinänsä ota kantaa. Kai sekin on mahdollista kehitysvammaisten kohdalla.

Vierailija
25/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuon ikäiset osaa uida?

Meillä ja tuttavaperheissä on kyllä osattu. Pissaamiseen en sinänsä ota kantaa. Kai sekin on mahdollista kehitysvammaisten kohdalla.

Ja vaikka molemmat osaisi uida, ei se poistaisi aloittajan ongelmaa, se pienempi pissaisi housuihinsa silti, jos mamma ei onnistu saamaan toista lasta altaasta, eikä kehtaa toiselle laittaa niitä vaippauimahousuja. Kun lapset oppivat tottelemaan, voi käydä huoletta uimassain.

Vierailija
26/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte seuraavaks ne kusee housuun tarhassa sitte koulussa. Hyvin menee

Vierailija
27/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa kun puhutte lapsesta noin ilkeästi? Olen yli 40v ja edelleen minulle tulee joka kerta uimahallissa pissahätä. Mahtaa olla tylsä elämä jos viattoman lapsen kiusaaminen tuo siihen sisältöä.

Hyvin sä varmasti ap vedät. On rohkeaa lähteä noin pienten kanssa uimaan!

Vedessä kelluminen ja oleskelu tekee minullakin ainakin sen, että tulee vessahätä vielä vähän normaalia nopeammin ja vaikka olisi ennen uintia käynyt vessassa, on käytävä kyllä saunareissullakin uudelleen vessassa. Ja ihan aikuinen olen.

Lapsille ikävää, mutta en äitinä häpeäisi lasten vahinkoa. Niitä sattuu ja sitten mennään pesulle. Ei tuon ikäisellä tosiaan ole mitenkään hyvä pidätyskyky. Vanhemmalle lapselle pitäisi opettaa kylläkin, että kun vanhempi käskee, että mennään koko kööri vessaan, niin sitten mennään. No, parin vuoden päästä se nuorempi osaa käydä siellä vessassa itse sillä aikaa, kun vahdit isompaa ja päinvastoin.

Vierailija
28/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin vitosen hyppytorniin ja pissasin sieltä altaaseen.