Kuinka usein vaihdat lakanat?
Mitä nyt olen seurannut tuon isokokoisen lv & mullybloggaajan edesottamuksia, lakanoita ei heidän perheessään turhan usein vaihdeta. Kun katsoo reaaliaikaisia? kuvia Instasta, monen monta viikkoa samat lakanat? (Lakananvaihto + kissat aiheena kauan sitten ja uusimmissa sänky+kissakuvissa samat lakanat :[ )
Kommentit (40)
Kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. Olen ainakin puolet öistäni poikaystävän luona, joten lakanat eivät ehdi likaantua kotona kovin nopeasti.
7-10 päivän välein.
Kaksi viikkoa on liikaa mun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:12"]Kahden viikon välein meillä
[/quote]
Näin.
En vaihda säännölliseti (korkeintaan töissä silloin ei ole kyse omista lakanoista). Vaikea sanoa mikä olisi pisin aika... muutama viikko toisaalta jokus on joutunut vaihtamaan uudet vaikka edelliset olisi vaihtanut jo aiemmin samana päivänä.
Pussilakanat ja tyynyliinat kahden viikon välein, aluslakanat tarvittaessa viikon välein.
Mutta joskus laitan lakanat koneeseen ja sieltä kuivausrumpuun ja sitten taas takaisin tuuletettuihin sänkyihin. Vähän kuin laiskuttaani.
Että jos mun makkarista ottais kuvia, vois näyttää, etten vaihda lakanoita kuukauteen, vaikka ne ovat jossain välissä kiertäneet pesukoneen kautta.
Käytän aina samaa lakanaa.
terv. kkk-mies
1-2 kertaa kuussa, tyynyliinan vaihdan kerran viikossa N21
Joka toinen sunnuntai kaikki lakanat, joka sunnuntai tyynyliinat.
Mulla on kuukausia samat lakanat... oon liian laiska viikkaamaan lakanoita joten heitän lakanat pesun jälkeen kuivausrumpuu ja siitä samat taikaisin sänkyyn! Kätevää vaihdan ne n.2 vikkon välein. lakana kuosia vaihdan n.2.3 kk välein..
kerran viikossa aluslakanat ja tyynyliinat, aikuisilta kerran kahdessa viikossa pussilakanat ja lapsilta joka viikko.
Liian harvoin. Kerran mm.. En uskalla sanoa. Vihaatte minua sen jälkeen. Etsitte ip osoitteeni ja nauratte minulle ja saan kaatopaikan maineen.
Kerran viikossa. Ei ole mitään tarkkaa päivää eli joskus on mennyt jopa kaksi viikkoa, yleensä kuitenkin siinä 6-8 päivän välein :) mies haisee ja menee likaisena, alasti nukkumaan joten kaksi viikkoa on liian pitkä aika kun miehen puoli alkaa nopsaa haisemaan :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:30"]Kerran viikossa. Ei ole mitään tarkkaa päivää eli joskus on mennyt jopa kaksi viikkoa, yleensä kuitenkin siinä 6-8 päivän välein :) mies haisee ja menee likaisena, alasti nukkumaan joten kaksi viikkoa on liian pitkä aika kun miehen puoli alkaa nopsaa haisemaan :D
[/quote]
Eikö miehesi käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa jos on likainen? Hyh.
Itse vaihdan kerran kahdessa viikossa, välillä tiuhemmin jos on tarvetta. :)