Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka peittää pimennysverhoilla auringon valon?

Vierailija
09.04.2022 |

En jaksa yhtään aurinkoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kellariin.

Vierailija
2/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Minulle tulee huono olo auringossa. Meillä on joka huoneessa pimennysverhot tai kaihtimet ja melkein aina ne on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän sälekaihtimilla. Kevään valo on jotenkin hirveän häikäisevää ja häiritsevää. Aurinko on paistanut ihan riittävästi viime kuukausina. Ei tunnu mitenkään niin harvinaiselta nähdä sitä, että tuntisin syyllisyyttä siitä, etten jaksa tuijottaa mokomaa palleroa koko ajan.

Eri asia, jos olisi ollut hirveän synkkä, vesisateinen ja lumeton talvi, silloin olisi voinut tulla aurinkoa ja valoa ikävä.

Vierailija
4/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koska uv valo voi olla poskia kuumottavaa ja kirkasta. Aurinko paahtavaa. Verhoja säädellen ja kaihtimia

Vierailija
5/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sälekaihtimet ei riitä ja pakko vetää myös rullaverho. Nukun huonosti, jos yhtään tulee aamuyöstä valoa huoneeseen.

Vierailija
6/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MH:ssa on sälekaihtimet mutta aamu aurinko on niin voimakas ja alkaa herättämään turhan aikaisin niin pakko on pimentää pimennysverholla ja toimii, ei jää unet kesken.

Vierailija
7/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vihaan kirkkautta varsinkin keväisin

Vierailija
8/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 7. kerroksessa eikä ole puita tai muuta taloja varjostamassa. Meillä on joka ikkunassa pimennysverhot. Ei niitä päivisin pidetä kiinni, mutta raotetaan sen verran että tulee sopiva valaistus eikä tarvitse sähkövaloa. Kerrostalossa pimennysverhoista on myös se hyöty, että ne vaimentavat melua.

Vierailija
9/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä sälekaihtimet että rullaverhot kiinni. Harkitsen auringonsuojakalvoja lisäksi. Ikkunat ovat länteen, onneksi ei etelään.

Ylipäänsä olen sitä mieltä, että minulle riittäisi yksi ikkuna, en tarvitsisi kahta. Mutta rakennusmääräykset tietysti on huomioitu.

Vierailija
10/10 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa verhot visusti kiinni, pimeyteen tottunut, pimeyden ruhtinatar kun olen.